Gjest Gjest TS Skrevet 22. mai 2011 #1 Del Skrevet 22. mai 2011 Har vært kjæreste med en på 39 (er selv i samme alder) i et års tid. Nå begynner jeg å bli betenkt. Han har et stort fokus på å drikke og fly på byen. Tror egentlig det er det livet hans har bestått av, utenom jobb. Han har ingen barn. Selv har jeg voksne barn, og har aldri gått noe særlig på byen. Hvis jeg skal ut, vil jeg helst gå ut med venner, og spise og kose meg. Jeg drikker i sånne anledninger jeg også, men det er liksom ikke det voldsomme fokuset på drikking. Han syns det er unødvendig bruk av penger å gå ut og spise, da syns han det er bedre å slenge en frossenpizza i ovnen, bøtte nedpå øl for så å gå på pub og bruke ganske mye penger der. Jeg trodde igrunn det var sånn man holdt på da en var veldig ung. Når man fremdeles holder på slik i en alder av snart 40, er det egentlig noe håp om at man kan forandre seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apekattenico Skrevet 22. mai 2011 #2 Del Skrevet 22. mai 2011 Nei. Den typen der er helt sjangseløs. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2011 #3 Del Skrevet 22. mai 2011 Håpløst tilfelle ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvis han liker å dra ut den ene dagen å drikke/være med kompiser, så ser jeg ikke helt problemet egentlig. Han har jo ingen barn. Men hvis det blir sånn at du spør han om å sitte inne/finne på noe med deg, og han helg etter helg prioriterer drikkingen er det jo problematisk. Men når man er 39 er det jo egentlig på tide å roe ned, men kan vel tenkes at denne lørdagen er dagen for å "slappe av" på hans måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 22. mai 2011 #5 Del Skrevet 22. mai 2011 Signerer de to over 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. mai 2011 #6 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Har vært kjæreste med en på 39 (er selv i samme alder) i et års tid. Nå begynner jeg å bli betenkt. Han har et stort fokus på å drikke og fly på byen. Tror egentlig det er det livet hans har bestått av, utenom jobb. Han har ingen barn. Selv har jeg voksne barn, og har aldri gått noe særlig på byen. Hvis jeg skal ut, vil jeg helst gå ut med venner, og spise og kose meg. Jeg drikker i sånne anledninger jeg også, men det er liksom ikke det voldsomme fokuset på drikking. Han syns det er unødvendig bruk av penger å gå ut og spise, da syns han det er bedre å slenge en frossenpizza i ovnen, bøtte nedpå øl for så å gå på pub og bruke ganske mye penger der. Jeg trodde igrunn det var sånn man holdt på da en var veldig ung. Når man fremdeles holder på slik i en alder av snart 40, er det egentlig noe håp om at man kan forandre seg? Alle kan forandre seg hvis de selv vil, men det virker som om han har ganske konsekvente rutiner. En middelaldrende ungkar som var hard til å drikke giftet seg med ei religiøs dame. Han sluttet å drikke, men døde nesten momentant. Hvis jeg hadde vært en ungkar på 39 som fløy ofte på byen, og hadde møtt utrolig sexy dame som jeg elsket høyere enn de høyeste ølglass, så hadde jeg valgt å nyte hennes deilige lepper framfor en deilig kald øl, men det hadde jo gått an å tatt ut noen øl fra kjøleskapet da. Endret 22. mai 2011 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #7 Del Skrevet 22. mai 2011 Førtis er det nye fjortis 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #8 Del Skrevet 22. mai 2011 Uff, da, stakkars deg. Min kjæreste er 28, og har sluttet å dra på byen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 22. mai 2011 #9 Del Skrevet 22. mai 2011 Når man fremdeles holder på slik i en alder av snart 40, er det egentlig noe håp om at man kan forandre seg? Høres ut som om du kaster bort tiden din. Hvorfor er du sammen med ham? Nei, du kan ikke forandre andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #10 Del Skrevet 22. mai 2011 Hadde det vært ok for en fyr på 39 år å dra på byen og drikke, hvis han hadde vært singel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. mai 2011 #11 Del Skrevet 22. mai 2011 Kommer litt an på hvor ofte han drar på byen - og som de andre spør; om han prioriterer fylla over deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 22. mai 2011 #12 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hadde det vært ok for en fyr på 39 år å dra på byen og drikke, hvis han hadde vært singel da? Gutter/menn generelt som drar på byen hver bidige helg og som bærer preg av at de er gaaanske glad i alkohol, er ganske turn-off og en stor deal breaker - etter min mening. Endret 22. mai 2011 av Babylon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #13 Del Skrevet 22. mai 2011 Gutter/menn generelt som drar på byen hver bidige helg og som bærer preg av at de er gaaanske glad i alkohol, er ganske turn-off og en stor deal breaker - etter min mening. Ok, greit nok det. Hvis fyren er singel og har lyst å treffe andre jenter. Er det da så dumt å ta seg en øl eller to byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #14 Del Skrevet 22. mai 2011 Ok, greit nok det. Hvis fyren er singel og har lyst å treffe andre jenter. Er det da så dumt å ta seg en øl eller to byen? Hvor ellers skal han treffe jenter/kvinner? I kirka? Jenter ramler inn døra på menn heller vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 22. mai 2011 #15 Del Skrevet 22. mai 2011 Synes det er noe utrolig tragisk over fulle, middelaldrende menn.. Føler man skulle ha fyllt livet sitt med noe meningsfullt før da! Ungdomsfyll er jo på en måte en slags grensetesting, og bli kjent med livet ,ha det gøy og finne sin retning! Men når man enda ikke her klart det når man snart er førti er det bare trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest TS Skrevet 22. mai 2011 #16 Del Skrevet 22. mai 2011 Kommer litt an på hvor ofte han drar på byen - og som de andre spør; om han prioriterer fylla over deg. Helst et par ganger i uka, hvis det er ferie, gjerne dag etter dag. Han prioriterer fylla helst MED meg. Han vil ha meg med "for å vise meg fram," for han er visst veldig stolt av meg. Men nå har jeg igrunn fått nok. Har ikke ønske om noe sånt liv, og det har jeg sagt fra om. Noe som har gjort ham lei seg, for han vil ikke miste meg, og han ønsker visstnok å begynne et annet liv. Er bare det at jeg er usikker på om det egentlig lar seg gjøre. Lurer på om han er for vant til den livsstilen. Det høres sånn ut når han snakker, for så fort man skal finne på noe, innebærer det å ta seg "en" øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. mai 2011 #17 Del Skrevet 22. mai 2011 for så fort man skal finne på noe, innebærer det å ta seg "en" øl. Varselslampe? Hell yes. Folk kan forandre seg, men jeg må innrømme at jeg er skeptisk til å endre seg så fundamentalt i den alderen. Hovedsaklig må jo han virkelig ville forandre seg selv... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadezhda Skrevet 22. mai 2011 #18 Del Skrevet 22. mai 2011 Synes det er umodent uansett alder jeg da men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå