AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Del Skrevet 22. mai 2011 Mulig jeg og min samboer har et lite typisk forhold, men vi trenger ikke være sammen til en hver tid. Han trives godt hjemme, jeg er mer utadvent og det har vi ikke noe problemer meg. Jeg finner på ting for meg selv og/eller med venninner. Men på andre virker det som om vi ikke har noe godt forhold siden vi ikke er sammen til en hver tid. Vi er da fortsatt to individer? Eller har jeg gått glipp en av sammensmelting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 22. mai 2011 #2 Del Skrevet 22. mai 2011 Er det noe du tror de mener, eller har de sakt det til dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 22. mai 2011 #3 Del Skrevet 22. mai 2011 Men husk og faktisk gjøre ting sammen også. Dette er den klassiske fella,mange par går i. Jeg har gjort det selv Pleies ikke forholdet,dør det Finn en balanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 22. mai 2011 #4 Del Skrevet 22. mai 2011 Mulig jeg og min samboer har et lite typisk forhold, men vi trenger ikke være sammen til en hver tid. Han trives godt hjemme, jeg er mer utadvent og det har vi ikke noe problemer meg. Jeg finner på ting for meg selv og/eller med venninner. Men på andre virker det som om vi ikke har noe godt forhold siden vi ikke er sammen til en hver tid. Vi er da fortsatt to individer? Eller har jeg gått glipp en av sammensmelting? En middelvei er vel det beste? Å BARE finne på ting med andre, fører lett til avstand i forholdet. Det er også viktig å finne på ting sammen, ha gode opplevelser og minner sammen, ikke bare det hverdagslige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen par skal på død å liv være med hverandre til alle døgnets tider. Det er bra det, men det går an å gjøre ting alene iblandt eller å møte venner alene. Jeg syns det er slitsomt å møte en venninne også MÅ hun drasse på typen sin. Da prater vi bare på typens premisser, og vi får ikke denne venninne-praten ... Dessuten er det mange som tar med typene sine til legen og til alt, men vi single har ingen type å ta med oss. Jeg pleier å ta med mamma, og da ser vi rart på meg??? Har jeg ikke lov å ha med noen fordi jeg er singel???Er det bare par som har lov til å ha med seg noen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Del Skrevet 22. mai 2011 Men husk og faktisk gjøre ting sammen også. Dette er den klassiske fella,mange par går i. Jeg har gjort det selv Pleies ikke forholdet,dør det Finn en balanse Vi har vært sammen i snart 10 år så tror det skal gå noen år til Vi liker det. Klart vi gjør ting sammen også, men faktisk mest hver for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå