Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2006 #621 Del Skrevet 27. august 2006 Ja her trengs det i sinnsykt store kvanta Takk for hilsen Silla og Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. august 2006 #622 Del Skrevet 28. august 2006 Ja, det er jo både ett og to spa her i nærheten hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #623 Del Skrevet 28. august 2006 Ja jeg vet... Tror jeg må ønske meg noe slikt snart, vet bare ikke til hvilken anledning, siden jeg får spaniatur i 30 års gave Hmmmm tror jeg liker litt for godt å reise bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #624 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg er kanskje den største klønen jeg vet om.... I går kveld gikk jeg på kanten av rommet til jenta vår. Noe som resulterte i kløvd negl på lilletåa. Var veldig vondt med en gang, men etter ei lita stund var det ok. Men det var helt til i dag når jeg sto opp og så at hele tåa er blå/lilla og kjempe hoven. Skikkelig vondt å gå. Typisk min flaks, jeg har det med å gå på alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #625 Del Skrevet 28. august 2006 Næmen, au! Niko da! Du får uten sko og lufte tåa noen dager, så blir den nok snart bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #626 Del Skrevet 28. august 2006 Takk silla Men det er jo totalt min egen feil, jeg er og blir en snublefot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #627 Del Skrevet 28. august 2006 Snublefot kaller jeg Prinsessa mi! Hun kan stå rolig og falle. Kan ikke annet enn le av det og det gjør hun heldigvis selv også. Men det er vondt med tærna ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #628 Del Skrevet 28. august 2006 Åhhhh jeg kjeeeeeeder meg!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #629 Del Skrevet 28. august 2006 Der var Annie også, heisann Ja det er vondt med tærne, skulle bare ønske jeg hadde noen å skylde på... Vel pappa sier jeg er arvelig belastet da... så disse genene er ikke til å tulle med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #630 Del Skrevet 28. august 2006 Skal vi kjede oss sammen? Går snart på veggen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #631 Del Skrevet 28. august 2006 Hvordan er det med prinsessene da? Er de like snublete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #632 Del Skrevet 28. august 2006 Vel minstejenta går ikke enda, men eldstejenta er det. Hun er til å med sjekket for dårlig syn(+ mye annet) pga av dette. Men ingen ting feiler henne, hun er bare like klomsete som moren sin.... Jeg visste at dette var grunnen, men gikk med på å ta alle tester bare for å være på den sikre siden. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Ingen motorisk feil og perfekt syn. Øyespesialisten hun var hos bare lo og sa at vi skulle se på det som sjarm Og vi er lykkelige foreldre som vet at hun er like perfekt som vi trodde. Så da er det sikkert sjarm hos meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #633 Del Skrevet 28. august 2006 Klart det har sin sjarm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #634 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Skal vi kjede oss sammen? Går snart på veggen jeg! ← Har du også en slik dag???? Jeg sitter her og leter febrilsk på PC'n for å finne noe jeg kan se på , men jeg gidder ikke det heller. Så nå skal jeg ta en kaffe og kjede meg enda mer. Burde sikkert ryddet, men jeg er dårlig på slikt EDIT: kan jo skylde på tåa for at jeg ikke gjør en eneste fornuftig ting Endret 28. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #635 Del Skrevet 28. august 2006 Vond tå er grunn god nok til ikke å gjøre noenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #636 Del Skrevet 28. august 2006 Har du også en slik dag???? Jeg sitter her og leter febrilsk på PC'n for å finne noe jeg kan se på , men jeg gidder ikke det heller. Så nå skal jeg ta en kaffe og kjede meg enda mer. Burde sikkert ryddet, men jeg er dårlig på slikt EDIT: kan jo skylde på tåa for at jeg ikke gjør en eneste fornuftig ting ← Jeg tenkte jeg skulle bruke litt tid på å legge ut bilder på msn min jeg. du hadde jo så fine bilder der. Aldri hatt tid til det før jeg. -men fikk ikke til det engang.. Æsj.. På dette space greia altså. Alle andre har det, men inte jag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #637 Del Skrevet 28. august 2006 Vond tå er grunn god nok til ikke å gjøre noenting! ← Enig! Hva med.. hmm.. hva var min grunn igjen?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #638 Del Skrevet 28. august 2006 Enig! Hva med.. hmm.. hva var min grunn igjen?.. ← Du har vondt i viljen du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #639 Del Skrevet 28. august 2006 Msn Space er forresten veldig morsomt! Har 2 stykker jeg. Et for meg og familien og 1 for husprosjektet vårt. Kjempekjekt iom at vi bor 20 mil unna familien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #640 Del Skrevet 28. august 2006 Yes! Og det er ikke bare, bare nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå