Gå til innhold

Min sin

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare lov meg at dere ikke begynner å lage julekalender i mai og planlegge dåp av barn som ikke er født og sånn...

:ler:

Du er deg selv lik :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg tilbake, jeg er blitt så avhengig av KG at det er litt gale :sjenert:

Nå har vi vært på helestasjonen med lillesnuppa. Alt så bra ut i vekst og utvikling.

Etterpå dro vi til foreldrene min på middag, det var fint å slippe å lage maten selv :ler:

Nå er jeg i grunn kjempe trøtt for jeg sov alt for lite i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa fikk ikke sprøyte vel?..

Så deilig med ferdig middag da! Slik jeg gjorde det i går det.. :)

Du får legge deg tidlig i kveld du, så skal jeg passe på om det skjer noe nytt her inne;) Eller nei, skal snart logge meg av nå. Ettersom jeg ikke har gjort så mye på jobb i dag, så har jeg jobbet noen timer i kveld. Bedre samvittighet med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge meg tidlig er dessverre et fremmedord her i gården. Det skjer aldri, bare må ditt og datt først.

Så flink du har vært som jobbet, det er mye jeg burde gjort også. Men har mer lyst å se en film og sløve i armkroken til mannen min :)

Og nei hun fikk ikke sprøyte, men det hadde ikke gjort noe for hun reagerer ikke på de. Og det er mamman som er pysa her i gården :sjenert: Jentene tar sprøyter uten et knyst :)

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja tråløst nettverk og bærbar pc ja :)

Her sitter mannen i sofaen med sin bærbare og jobber og jeg sitter her og skarvler... Bra noen av oss jobber :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...