Gå til innhold

Min sin

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke jeg gidder å lese 192 sider for å finne ut...

Nei det har ballet på seg litt, har lest i den i over 4 mnd. Og da ble det litt skravling på veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Er her jeg, hadde bare litt start poblemer i dag, vi sov til klokken var 0930 :) Ikke verst at snuppa sov så lenge?

Så utrolig deilig da! Snill snuppe du har!

He, he... dere har gått glipp av noe, men bare vent til bryllupet vi skal kuppe - då får alle se Dansken vår ;)

Tenk på det da! Æ glær mæ! kommer til å bli såå bra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et helt klart mål for dagen jeg! Topp 10 IGJEN :hoppe:

Hehe, huffameg.. Var nesten flaut det!

Ja jeg har aldri klart det før, jeg er som oftes en stille deltaker i de fleste diskusjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg gidder å lese 192 sider for å finne ut...

Tenk på meg da.. Jeg oppdaget ikke den dagboken før for en mnd siden jeg. -Da som gjest.. Det var midt i ferien min og jeg hadde god tid.. Jeg satte meg ned og leeste alt. -så måtte jeg registrere meg for å få lov til å skrive en kommentar til sjarmtroll. Så ballet det bare på seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke turt å våge meg inn i den dagboken jeg, vil ikke trenge meg på :sjenert: .

Dette er en hard prøvelse for nysgjerrigperen i meg, jeg er sånn som må vite alt.

Så enten får jeg lese 192 sider, eller så må jeg late som jeg skjønner hva dere snakker om og jatte med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke turt å våge meg inn i den dagboken jeg, vil ikke trenge meg på  :sjenert: .

Dette er en hard prøvelse for nysgjerrigperen i meg, jeg er sånn som må vite alt.

Så enten får jeg lese 192 sider, eller så må jeg late som jeg skjønner hva dere snakker om og jatte med... :)

Du trenger ikke lese alt, men hvis du ser på de fleste sjarmtroll innleggene får du med deg det meste. En søt historie. Og du skal ikke være redd for å trenge deg på der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lagt ned snuppa for en liten dubb. Etter det skal vi på helsestasjonen. Har ikke vært der siden 6 mnd kontroll og synes det er litt lenge. Lurer fælt på hvor tung hun er nå og hvor lang hun er blitt. Noe jeg alltid glemmer å sjekke hjemme.

Fikk brev med litt info fra kirken i dag om at det er 3 år siden dåpen til eldste jenta, koselig å bli husker på synes jeg. Og sykt så fort tiden går :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest i dagboken til Tuji at hun spiste speilegg gikk jeg til kjøkkenet for å gjøre det samme. Men vi var tom for egg :(

Så da ble det en tykklefse i stdenfor. :ler: Har fryseren full fordi jeg har verdens snilleste bror som fyller opp fryseren min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh nei, jeg har rundet 2000 innlegg uten å se det. Jeg som planla ballonger og kake og greier. Ja, ja får ta det igjen på 3000 da, sånn ca i 2019 eller der om kring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den farten vi har, så runder du 3000 ved juletider.. :ler: Spennende med en tur til helsestasjonen. Kan tenke meg at tiden går fort. Ser det jo sikkert veldig godt med unger da.

Endret av Silla:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå har jeg begynt å lese, og har kommet til side 9 av hundreogørten...

Håper du synes det er verdt det da. Der er mye tull prat også, så der er mye å hoppe over :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp 10 i dag

Silla:) 13.07.2006 635 99 2.37%

Niko 01.01.1970 2.009 83 1.99%

Dette kan IKKE stemme!! Vi har da ikke lagt inn så mange i dag?!? :overrasket:

(vi er på topp altså) Wæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp 10 i dag

Silla:) 13.07.2006 635 99 2.37%

Niko 01.01.1970 2.009 83 1.99%

Dette kan IKKE stemme!! Vi har da ikke lagt inn så mange i dag?!?  :overrasket:

(vi er på topp altså) Wæh..

OJ! Vi begynner å bli drevne i dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lov meg at dere ikke begynner å lage julekalender i mai og planlegge dåp av barn som ikke er født og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...