Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #641 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg tenkte jeg skulle bruke litt tid på å legge ut bilder på msn min jeg. du hadde jo så fine bilder der. Aldri hatt tid til det før jeg. -men fikk ikke til det engang.. Æsj.. På dette space greia altså. Alle andre har det, men inte jag.. ← Jeg har akkurat lært det. Bare last de opp før du legger de til. Men jeg skjønner ikke mye av denne Space greia jeg heller. Sjarmtroll sa at Annie var ekspert... kanskje hun kan hjelpe? Jeg har så lyst å lage en bryllupsdel, men finner ikke helt ut hvordan jeg skal gjøre det. Hva skal man med alle disse bildene om man ikke kan bruke de liksom...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #642 Del Skrevet 28. august 2006 Msn Space er forresten veldig morsomt! Har 2 stykker jeg. Et for meg og familien og 1 for husprosjektet vårt. Kjempekjekt iom at vi bor 20 mil unna familien min. ← Ja, det er jo det jeg vil også. Bodde i USA ett år og alle maser om bilder fra huset osv. Men jeg får ikke lastet de ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #643 Del Skrevet 28. august 2006 Msn Space er forresten veldig morsomt! Har 2 stykker jeg. Et for meg og familien og 1 for husprosjektet vårt. Kjempekjekt iom at vi bor 20 mil unna familien min. ← Der ser du annie kan det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. august 2006 #644 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg holder også på å kjede vettet av meg! Ikke kan jeg røyke heller, for det har jeg kuttet ut. Har ikke røykt siden torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #645 Del Skrevet 28. august 2006 Du har vondt i viljen du. ← det er der jeg har mest vondt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #646 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg forstår ganske mye av det jeg, men jeg får ikke lastet opp bildene.. Må være noe feil. Dessuten så kommer det slike gule dumme kryss på msn'n min når jeg har noe nytt der. Og jeg vil jo ikke at alle på jobben skal se at jeg sitter med det i dag liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #647 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg holder også på å kjede vettet av meg! Ikke kan jeg røyke heller, for det har jeg kuttet ut. Har ikke røykt siden torsdag ← Så flink du er! Da må du ikke gjøre det mer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #648 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg har akkurat lært det. Bare last de opp før du legger de til. Men jeg skjønner ikke mye av denne Space greia jeg heller. Sjarmtroll sa at Annie var ekspert... kanskje hun kan hjelpe? Jeg har så lyst å lage en bryllupsdel, men finner ikke helt ut hvordan jeg skal gjøre det. Hva skal man med alle disse bildene om man ikke kan bruke de liksom...? ← Kan jo sende meg en PM med msn adressen din så kan vi ta det derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #649 Del Skrevet 28. august 2006 Gjerne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #650 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg forstår ganske mye av det jeg, men jeg får ikke lastet opp bildene.. Må være noe feil. Dessuten så kommer det slike gule dumme kryss på msn'n min når jeg har noe nytt der. Og jeg vil jo ikke at alle på jobben skal se at jeg sitter med det i dag liksom.. ← Lag deg en ny adresse som de på jobben ikke kjenner til da vel, eller du kan også velge hvem du vil skal få tilgang til spacet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #651 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg forstår ganske mye av det jeg, men jeg får ikke lastet opp bildene.. Må være noe feil. Dessuten så kommer det slike gule dumme kryss på msn'n min når jeg har noe nytt der. Og jeg vil jo ikke at alle på jobben skal se at jeg sitter med det i dag liksom.. ← Nei det er jo litt dumt. Det var mange dager jeg ikke fikk lagt til bilder jeg også, tror det er ustabilt.(For det er jo ikke oss det er noe gale med...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #652 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg holder også på å kjede vettet av meg! Ikke kan jeg røyke heller, for det har jeg kuttet ut. Har ikke røykt siden torsdag ← SKUMMELT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #653 Del Skrevet 28. august 2006 Kan jo sende meg en PM med msn adressen din så kan vi ta det derfra? ← Jeg og vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #654 Del Skrevet 28. august 2006 Lag deg en ny adresse som de på jobben ikke kjenner til da vel, eller du kan også velge hvem du vil skal få tilgang til spacet ditt. ← Jeg sender deg en pm på dette Annie. Jeg skal bare få opp feilmeldingen først. Men ny adresse var egentlig lurt.. Men enda bedre hvis jeg kan klare å gi tilganger.. Nei det er jo litt dumt. Det var mange dager jeg ikke fikk lagt til bilder jeg også, tror det er ustabilt.(For det er jo ikke oss det er noe gale med...) ← Oss nei? Aaaldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #655 Del Skrevet 28. august 2006 Klart det Nicy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #656 Del Skrevet 28. august 2006 Klart det Nicy! ← Så snill du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #657 Del Skrevet 28. august 2006 I KNOW!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #658 Del Skrevet 28. august 2006 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #659 Del Skrevet 28. august 2006 Så var det denne middagen som må lages da.... Har minst 4 middager i kjøleskapet som jeg kan lage, men har selvfølgelig lyst på noe helt annet. Ja, ja tipper det blir karbonader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2006 #660 Del Skrevet 28. august 2006 I dag er det Pasta di Parma på planen her. Og Prinsessa holder på å lage det nå. Jammen er det store fordeler med større barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå