Amadea Skrevet 25. august 2006 #601 Del Skrevet 25. august 2006 Uff, stakkars lita! Og stakkars mor ogsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #602 Del Skrevet 25. august 2006 Ja det er litt synd på henne, men det virker som hun er bedre nå i kveld. Nå blir kvelden kuppet av lillesøsteren som driver å får tenner - igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2006 #603 Del Skrevet 25. august 2006 Er det ikke det ene så er det det andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #604 Del Skrevet 25. august 2006 Er det rart jeg sier at det holder med 2 barn? Når vi ble foreldre første gang så hadde vi ingen problemer, hun var syk første gang når hun var 14 mnd. OK da var hun mye syk, men så har hun ikke vært det på nesten 1 1 /2 år igjen... Men lillesnuppa har vi brynet oss litt på og når de også konkurrerer om oppmerksomhet når de er alene med meg.... Ja da blir mamma sliten og en smule lei Men, jeg vet jo at vi til nå bare har vært heldig, så jeg klager ikke. Det verste er at barna har det vondt og jeg ikke kan gjøre annet enn å trøste. Huff jeg vet det, jeg er blitt den hønemoren jeg aldri skulle bli... (Men er det rart når man har så nydelige prinsesser da? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2006 #605 Del Skrevet 25. august 2006 Huff jeg vet det, jeg er blitt den hønemoren jeg aldri skulle bli... (Men er det rart når man har så nydelige prinsesser da? ) ← Er det ikke sånn det er da? Vi blir akkurat som mødrene våre.... Og det skulle vi ihvertfall IKKE bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #606 Del Skrevet 25. august 2006 Nei, for min mamma er helt hysterisk... Hvis jeg skal på en biltur som varer over 20 min, må jeg gi beskjed når vi er framme... Slik skal jeg aldri bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2006 #607 Del Skrevet 25. august 2006 OK det finnes unntak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2006 #608 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) He, he ja det gjør det Annie Men det kan være jeg overdriver litt da... Endret 26. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2006 #609 Del Skrevet 26. august 2006 Nå har mannen min reist på legevakten med eldstejenta vår, hun har hatt store problemer med pusten i natt og nå på morgenen ble det verre. Så da fant vi ut at det var greiest å reise med henne. Hun høres ut som hun har astma når hun puster og det er ikke noe godt. Så jeg håper de finner ut av det på legevakten. Kan godt være hun har bronkitt eller noe... Skulle i grunn ønske jeg var med de, men det passer dårlig å ta med minstesnuppa dit, så da sitter jeg hjemme og venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. august 2006 #610 Del Skrevet 26. august 2006 Uff da, det var ikke bra. Du får holde oss oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #611 Del Skrevet 26. august 2006 Uff, Niko. Sikkert vondt å sitte hjemme og vente. Godt å få tatt en tur til legevakta da, bare for å sjekke. Få høre hvordan det går. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. august 2006 #612 Del Skrevet 26. august 2006 Huff da. Får håpe det ikke er noe alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2006 #613 Del Skrevet 26. august 2006 Nei det er ikke noe alvorlig, men det er bedre å reise til legevakten en gang for mye. Vi er ikke akkurat de som er der mest. Hun har fått respt på Efedrin nå, så når hun våkner igjen skal vi reise å hente det. Hun var så trøtt etter nattens strabaser at hun ba om å få legge seg. Så får vi håpe at det hjelper med Efedrin og at hun får bedre pust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #614 Del Skrevet 26. august 2006 Det var godt å høre. Litt søvn og Efedrin hjelper nok godt på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 26. august 2006 #615 Del Skrevet 26. august 2006 Uff, god bedring til snuppa di! Haaper det er noe forbigaaende og ikke astma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2006 #616 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Det var godt å høre. Litt søvn og Efedrin hjelper nok godt på nå. ← Ja det gjør forhåpentligvis det. Hun har en kraftig luftveisinnfeksjon. Så dagen i dag har ikke vært noe gøy for henne, selv om vi besøkte mormor og morfar... Uff, god bedring til snuppa di! Haaper det er noe forbigaaende og ikke astma! ← Ja vi håper det ikke er astma vi også, vi har det både mannen min og jeg(han mest) Så vi håper og tror vi ikke har gitt henne det genet Men i denne omgang er det kun en infeksjon altså. Endret 26. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #617 Del Skrevet 27. august 2006 Hei vennen! Har dere fått kost dere med is i dag? Går det bedre med snuppa nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2006 #618 Del Skrevet 27. august 2006 He, he som jeg skrev i dagboken din, litt FOR bra. Hun er hyper Men alt er bedre enn at hun er syk og sliter med å puste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #619 Del Skrevet 27. august 2006 Hehe, det tyder bra det da!! Da får hun sikkert sove godt i natt, slik at mamma'n og pappa'n kan få slappe av litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. august 2006 #620 Del Skrevet 27. august 2006 Heisann! Så flinke dere har vært i helgen da Vi har stort sett bare vært foreldre for trengende små barn, kunne i grunn tenkt meg fri en hel helg... Det har vært så mye i det siste, J. syk - jeg syk - J. syk - jeg syk - N. syk.... så nå blir vel mannen snart syk også. Og midt opp i alle disse sykdommene hadde vi tilvenninng i barnehagen med N. Og det var ikke gøy for henne, så da våknet hun hver natt, sånn ca rett etter J. ga seg. Så nå er jeg helt ærlig sliten! Så derfor synes jeg i grunn jeg trenger et spa opphold(har aldri vært på det, men det høres deilig ut) Tar gjerne med meg mannen min, men tipper han heller vil tilbringe tid andre plasser enn i spa avdelingen.... Men der er da bar på de fleste spa hoteller Nå er N. ikke spesielt syk lenger, men heller hyper av Efedrinen hun går på, så nå har jeg bare meldt meg ut litt. Tatt en pause med PC i sofaen, takk og pris at mannen min er enig i at vi alle trenger en pause i blandt Jepp det var alt fra meg i denne omgang, kuppet dagboken din igjen jeg... Tilgitt? ← Fant denne hos Silla: ) og håper at det blir bedre med både dere og ikke minst snuppene deres! Overskudd er et must for småbarnsforeldre. Men kan noen fortelle meg hvor man finner det? Og er det på salg noengang sånn at man kan kjøpe inn i store kvanta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå