Gå til innhold

Min sin

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen ja, eller morgen og morgen. Vi har vært oppe en stund, men har vært ute å gått tur.

Når det gjelder soving, så kan jeg ikke skylde på noen andre enn meg selv og litt mannen min for natt til i går satt vi våken og så på film. Kom oss aldri i seng, så klokken ble vel i alle fall over 0330. Og da sovna mannen min på 2 sekund(han skulle jo opp kl 0700) og jeg lå våken og leste - leeeeeenge :)

Men i går var vi så flinke at vi la oss rundt kl 0100, så i dag er jeg mye mer uthvilt:)

Og Tuji: Vi bare hopper vi ;)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og begripe at det er mulig å legge seg halv fire med småbarn i hus :overrasket: . Hvordan greier dere det? Fortrenger dere bare at dere skal opp om noen få timer? Jeg pleier å bli grepet av panikk for morgendagen hvis ikke jeg har lagt meg elleve :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men snuppa di er litt mer morgenfugl enn våre da.

Men det er galskap ja! Mannen min og eldste jenta står opp sånn ca kl 0715 hver dag, lille snuppa og jeg sover til en gang mellom 0800-0930.

Det er jo ikke alltid vi gjør slik, som oftes legger vi oss rundt kl 0100.

Men i helgene blir det ofte mye lenger :sjenert:

Og hvordan vi greier det? Mannen min står alltid opp først, i helgene også... Så får jeg ligget å våkne litt lenger. Han er super snill slik :hjerte:

Han bare trenger mindre søvn enn folk normalt gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ikke hatt fryseren full av smurte tykklefser. Snill bror som har gitt meg det, men det er ikke akkurat sunt å spise det til frokost hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er veldig godt :sjenert:

Tror jeg skal takke nei til broren min neste gang.... hvis jeg klarer det.

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å tar litt av her.... vurderer å legge inn Londonhelg før Spania opphold. Hmmmmm... litt for mye av det gode kanskje?

Men altså... reisen blir faktisk litt billigere da, så da kan jeg jo forsvare å reise innom London en svipptur??

Åhhhh jeg må skjerpe meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er litt håpløs på slike turer. Mannen min sier ok til alt av reiser, så da har jeg det med å planlegge litt for mye. Blir litt dyrt.....

Ja vi har hatt en flott dag og nå venter vi spent på at storesøster og pappa skal komme hjem. Har til å med begynt på middagen og ryddet - så i dag har jeg gjort litt arbeid jeg også.

Må jo det når vi ikke blir oppdatert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har nettet vært veldig ustabilt. Så nå har jeg koblet av det trådløse, så da har jeg internett, men ingenting fungerer :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er litt håpløs på slike turer. Mannen min sier ok til alt av reiser, så da har jeg det med å planlegge litt for mye. Blir litt dyrt.....

Ja vi har hatt en flott dag og nå venter vi spent på at storesøster og pappa skal komme hjem. Har til å med begynt på middagen og ryddet - så i dag har jeg gjort litt arbeid jeg også.

Må jo det når vi ikke blir oppdatert :ler:

Så flink du har vært i dag da!

I dag har nettet vært veldig ustabilt. Så nå har jeg koblet av det trådløse, så da har jeg internett, men ingenting fungerer :klø:

Hmm, så rart! Men du er nå på nett nå?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo da jeg er her, men driver å får opp feilmeldinger hele tiden. Dessuten vil ikke virusprogrammet, MSN, Outlook eller noen program fungere. Får kun opp Firefox og feilmeldinger på det også i et sett! ÅHHHHHHHHHHHHHHH!

Begynner å lure på om jeg rett og slett ikke kan data lenger. For nå er jeg rådløs.

Gleder meg til mannen min kommer hjem, han har sikkert fikla med et eller annet... (noe han bruker å gjøre)

ÅH! Det var godt å få det ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig da!! Håper mannen får fikset det. Det er jo tross alt super viiiktig å være på nett da:) Skal hjem fra jobb jeg nå. Vi "ses" sikkert i kveld! Ha en god middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dallandra

Niko jeg blir mer og mer sikker på at du er meg for mannen min driver også å fikler i et sett. Eller iallfall så er vi kanskje negativer av hverandre (eller positiver?) ettersom jeg har gutter og du har jenter!!?? Men mannen min er nå helt klart klar over når jeg har bursdag, bare så dumt at han er hellig overbevist om at jeg allerede har fått bursdagsgave :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Blir fine famileselskaper når barna våre skal gifte seg da :ler:

Nå fungerer pc'n igjen, men vi bruker ikke det trådløse nettverket. For der er det noen som har fiklet med innstillingene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at tulla ikke var helt i form! Håper dere får en god natt. Jeg skal jobbe litt nå, men vi kan kanskje skravle litt i morgen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...