Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #481 Del Skrevet 22. august 2006 Hehe, jeg glemte at vi ikke kjendte hverandre jeg.. De andre ja?.. Hvor er de?.. Bra vi ikke har kuppet hele bloggen.. Herregud, nå fikk jeg dårlig samvittighet! Jeg sitter på jobben jeg! Hadde visst nesten glemt det også jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #482 Del Skrevet 22. august 2006 Lurer på om jeg må be om disp til å ikke gjøre en ting hjemme i dag og kun sitte på KG. Mannen min kan jo ta seg av snuppene.... Nå kommer de snart hjem og jeg er laaaaaaaaaangt fra å lage middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #483 Del Skrevet 22. august 2006 Herregud, nå fikk jeg dårlig samvittighet! Jeg sitter på jobben jeg! Hadde visst nesten glemt det også jeg.. ← Ja men det er jo for en god sak.... jeg der i mot ser på dette som læring for snuppa mi, hun lærer å bruke internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #484 Del Skrevet 22. august 2006 Du får lage noe lettvint da vet du. Steke en pizza eller no' sånt. Jeg er så heldig at jeg skal til mamma og spise middag i dag Flaks, etter en såå hektisk dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #485 Del Skrevet 22. august 2006 Ja men det er jo for en god sak.... jeg der i mot ser på dette som læring for snuppa mi, hun lærer å bruke internett ← Selvfølgelig!! Det jo super viktig i dagens samfunn og kunne orientere seg internett da! (les: på KG) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #486 Del Skrevet 22. august 2006 Du får lage noe lettvint da vet du. Steke en pizza eller no' sånt. Jeg er så heldig at jeg skal til mamma og spise middag i dag Flaks, etter en såå hektisk dag på jobb! ← Det var jo en ide... skal jeg ringe mamma kanskje????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #487 Del Skrevet 22. august 2006 Du har jo hatt en super tøff dag du også sikkert? Godt å komme hjem til mamma da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #488 Del Skrevet 22. august 2006 Du har jo hatt en super tøff dag du også sikkert? Godt å komme hjem til mamma da ← He, he.... ja en drit tøff da! Bare spør snuppa mi, hun vet Hun hilser forresten, hun føler hun også kjenner deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #489 Del Skrevet 22. august 2006 Så koselig da! Du må hilse snuppa så mye tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #490 Del Skrevet 22. august 2006 Nå skal begge snuppene bades, mates og så er det kvelden. Tiden går alt for fort på ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #491 Del Skrevet 22. august 2006 Si i fra når dere har badet, sunget og sovnet da. Jeg er klar for å konspirere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #492 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Ja men du er jo avlogget.... hvem skal jeg konspirere med da? Ok så har du vel et liv da Får ta å rydde litt jeg da.... I'll be back! Endret 22. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #493 Del Skrevet 22. august 2006 Men nå er jeg her!.. Men tenkte jeg skulle ta en dusj snart. Skal se på Gray Atonomy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #494 Del Skrevet 22. august 2006 Ti-tit, så lenge rydda jeg.... Har lasta ned hele serien jeg, både sesong 1 og 2 så slipper jeg å følge med på TV. Glemmer det alltid alikevel Nå har jeg vel sett til episode 6 i sesong 1 tror jeg, liker serien veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #495 Del Skrevet 22. august 2006 Ti-tit, så lenge rydda jeg.... Har lasta ned hele serien jeg, både sesong 1 og 2 så slipper jeg å følge med på TV. Glemmer det alltid alikevel Nå har jeg vel sett til episode 6 i sesong 1 tror jeg, liker serien veldig godt! ← Åj, det vil jeg også gjøre! Glemmer alltid når det er noe jeg skal se på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #496 Del Skrevet 22. august 2006 Åj, det vil jeg også gjøre! Glemmer alltid når det er noe jeg skal se på.. ← Vet om en bra plass å laste ned om du ikke har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #497 Del Skrevet 22. august 2006 Bring it to me, babe! Men du.. Så rart at vi ikke hører noe nytt inne på bloggen.. Ingenting på msn vel?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #498 Del Skrevet 22. august 2006 Bring it to me, babe! Men du.. Så rart at vi ikke hører noe nytt inne på bloggen.. Ingenting på msn vel?.. ← Nei hun er ikke logget på :klø: Sender deg Pm om nedlasting jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #499 Del Skrevet 22. august 2006 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #500 Del Skrevet 22. august 2006 Takk! ← Bare hyggelig! Gode linker må man dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå