AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Del Skrevet 22. mai 2011 Eller? Synes en ferie gjør susen for å se hvordan den andre egentlig er. Man bor tett sammen, gjør ting i lag, samarbeide om det ene og det andre. Da ser man jo om man passer sammen eller ikke. Greit å ta seg en ferie sammen hvis man er i tvil om man passer sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 22. mai 2011 #2 Del Skrevet 22. mai 2011 Jepp, dette gjelder ikke bare for par, men generelt. Jeg var på helgetur med en jeg trodde var en god venninne for en stund siden. Fant ut i løpet av den turen at hun var en manipulerende bitch. Moralen er: ikke reis på tur med folk du ikke kjenner veldig veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 22. mai 2011 #3 Del Skrevet 22. mai 2011 Veldig sant! Kjæresten har ikke hatt jobb på flere måneder og vi er VELDIG mye sammen... så vi har vært alt fra bitre fiender til to personer som elsker hverandre overalt på jord og enda mer. Jeg har oppdaget utrolig mange nye sider ved han, både dårlige og gode. Vi passer sammen tror jeg ihvertfall hehe Jeg kan ihvertfall si meg sikkert at jeg ville sagt ja om han fridde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 22. mai 2011 #4 Del Skrevet 22. mai 2011 Tja Jeg har bare vært på ferie sammen mennesker jeg kjente utrolig godt fra før av, men ja man kommer jo tettere inn på hverandre og det kan få frem både det gode og det vonde i menneskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sddddd Skrevet 22. mai 2011 #5 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg var mange steder med min eks, både i utlandet og rundt i Norge! og det stedet vi desidert hadde det best var på en øy i Nord-norge. Dette er et sted med relativt lite mennesker og egentlig ikke veldig masse å gjøre, noe som gjorde det var veldig mye fokus på hverandre . Vi gikk masse turer, matet dyr, syklet til butikken(er ganske landig der) fisket sammen, spilte spill, pratet mer og åpnet hverandre mye mer for hverandre. Selv om jeg ikke er en "landig" jente, var dette absolutt en av de bedre turene vi hadde sammen:) Det stedet skapte utrolig mye minner, og det er minner jeg kommer til å ha med meg resten av livet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Del Skrevet 22. mai 2011 Vi var vel ikke i tvil når vi dro på ferie første gang sammen, med barna hans. Alt var veldig ferskt i forhold til barna, men de var snille og tok meg i mot med åpne armer. Men uansett, på vår første ferie sa samboeren min for første gang "jeg elsker deg" til meg. Vi var så forelsket da, så jeg kan ikke huske å ha sett noen av hans dårlige sider på den ferien Har så klart sett noen mindre gode sider nå lang tid etter. Men, han er bare så nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyNinja Skrevet 22. mai 2011 #7 Del Skrevet 22. mai 2011 Tja. En god pekepinn skal det jo være. Men når man reiser på ferie så går man jo i en ¨av modus¨. Er litt anderledes hjemme, og å se hvordan personen er i dagliglivet med regninger, plikter, jobb, avtaler osv osv. Det er jo ofte derfor mange skiller lag rett etter de har flyttet sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helle Skrevet 22. mai 2011 #8 Del Skrevet 22. mai 2011 Tja. Det kommer helt an på vedkommende. Jeg er nok ikke helt som normalt på ferie - blir veldig nervøs for reisen, blir gjerne reisesyk - og sliter litt med mat underveis på ferien. Dermed blir jeg nok litt mer engstelig og halvklein i formen enn ellers. Blir også langt mer trøtt da vi gjerne drar til steder hvor man gjerne bruker MYE energi.(har en sykdom som gjør at jeg blir fort sliten) Men ellers er jeg jo en gladlaks Kan egentlig ikke si at meg og samboer oppfører sånn veldig annerledes ellers på ferie, bortsett fra at man jo selvsagt får se mer kontraster(hva skjer når bagasjen blir borte/man blir frastjålet noe, hvordan oppfører man seg i lange køer/overfor servicepersonell, er man generøs(blir det fort pengekrangel), er man veldig åpen/lite innstilt på å prøve nye ting eller medgjørlig, klarer man inngå kompromiss når man er uenig om gjøremål den dagen etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå