Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2011 #1 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg er så lei. Lei av å være fanget i et forhold med ei som ikke tenner meg og egentlig aldri har gjort det. Da vi ble sammen ble vi det fordi hun var så pågående og skulle ha meg for en hver pris, samme hva, og det tente meg. Men etterhvert som årene har gått har det fått meg til å tenke. Hva gjør jeg med denne jenta? Hun er høyst middelmådig utseendemessig, ganske lubben, kort og blek i huden. Jeg er veltrent, høy, mørk, naturlig tanned og (i fare for å virke selvgod) veldig kjekk. Jeg føler at jeg kaster bort tiden min på ei jente jeg vet jeg er totalt overlegen, både utseendemessigt, på det sosiale og intellektuelle plan. Det at hun ikke tenner meg er vel det som gjør at hun tenner meg. Nærmest som et fetish, jeg vet jeg fortjener så mye bedre (hvertfall kan få), og det er litt pirrende at denne middelmådige jenta skal få nyte det jeg har å tilby. Men interessen fra andre jenter er sterk, og jeg vet jeg vil ut av forholdet og satse på noen som er av mitt eget kaliber. Jeg har forsøkt å være arrogant og vise lite interesse de siste månedene, men hun gir meg ikke opp. Det fører bare til at hun kjemper mer for meg og er et glansbildet av seg selv. Hun fatter ikke at vi er over! Jeg ønsker å forlate henne så skånsomt som mulig, og tanken var at hun skulle gå lei meg, men det funker ikke. Hun er bortreist for tiden og jeg har vurdert å bare pakke sakene mine å dra å legge igjen en farvel-lapp til henne, så jeg slipper dramaet. Tankene spinner i hodet mitt. Jeg vil ut, jeg skal ut og hun skal ikke lenger være en del av livet mitt. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg trenger sårt råd. En måte å gjøre det på uten å se henne gråte, jeg takler ikke sånt. Det feigeste er det letteste for meg, og kanskje også for henne. Vær så snill å hjelp meg uten å dømme. Jeg kan virke brutal og kald, men jeg er bare dønn ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 22. mai 2011 #2 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvorfor hinte og styre sånn? Da ber du jo om at hun får falske forhåpninger og kjemper for forholdet. Gjør det slutt på en ærlig og kjapp måte uten noe utenompjatt. Si at du ikke lenger har følelser for henne og ønsker å gjøre det slutt. Kanskje blir hun lei seg og gråter i månedsvis etterpå, men sånn er nå livet. Uansett vil hun være takknemlig i ettertid for at du gjorde det slutt istedet for å være sammen med henne av sympati og redsel for å såre følelsene hennes. Du vil jo også gjøre henne en tjeneste ved å slippe henne fri så hun kan gå videre til noen andre som passer bedre sammen med henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Del Skrevet 22. mai 2011 Du forlater henne ikke skånsomt om du går rundt og er arrogant og avvisende mot henne, mens du håper på at hun skal gi seg. Herregud, vil du ødelegge selvtilliten til jenta? GROW UP, BE A MAN AND CUT THE CORD! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Del Skrevet 22. mai 2011 Dette må da vel være tull? Tanken på at en som er så middelmådig som henne får deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. mai 2011 #5 Del Skrevet 22. mai 2011 Den eneste måten man dumper noen på, er å si det rett ut til personen, ansikt til ansikt. Uten hinting eller sånne "håper-hun-blir-lei-av-meg"-spill. Så jeg foreslår at du setter deg ned med henne så snart som mulig, og sier at det er slutt. Jeg er sikker på at det blir grining, men da er det værtfall slutt etterpå. Det er bedre for både deg og henne.. Angående den der jeg er penere enn henne-holdnigen din, så bør du kanskje revurdere den også. For ingenting er styggere enn selvgode personer som har ego på størrelse med denne planeten. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2011 #6 Del Skrevet 22. mai 2011 Den eneste måten man dumper noen på, er å si det rett ut til personen, ansikt til ansikt. Uten hinting eller sånne "håper-hun-blir-lei-av-meg"-spill. Så jeg foreslår at du setter deg ned med henne så snart som mulig, og sier at det er slutt. Jeg er sikker på at det blir grining, men da er det værtfall slutt etterpå. Det er bedre for både deg og henne.. Angående den der jeg er penere enn henne-holdnigen din, så bør du kanskje revurdere den også. For ingenting er styggere enn selvgode personer som har ego på størrelse med denne planeten. Ja ja du sier det du. Takk for tipset, viste dette kom til å bli et tema. Si det til alle de pikene som stadig flørter med meg og er all over meg. Yes, takk for kjappe svar. Skal se om jeg tar det ansikt til ansikt eller bare stikker. Har fortsatt noen dager med alenetid før hun kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2011 #7 Del Skrevet 22. mai 2011 Du høres ut som en stor dust for å være ærlig, greit du er kanskje kjekk men personlighet og ikke minst intelligens teller utrolig mye for de fleste oppegående jenter. Synd du har havnet i denne situasjonen, virker som du er en smule lettlurt og veldig glad i smiger fra andre. At du er en som faller lett for det fordi du bare vil speile deg selv, altså har sterke narsissistiske trekk. Kanskje best å legge igjen en lapp og bare stikke. Du fortjener tross alt en annen kvinne enn den du har nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærjenta Skrevet 22. mai 2011 #8 Del Skrevet 22. mai 2011 Pakk sakene dine og vær klar når hun kommer hjem. Sett deg ned med henne og si at det er over, kort og greit. Si ikke noe slemt eller nedsettende, si bare at du har ikke de riktige følelsene eller noe sånt. Ingen vits i å kalle henne middelmådig osv. Så får du bare ta for deg av alle de superhotte og villige jentene som kaster seg etter deg og håpe du vil bli mer lykkelig med en av disse. Hun du er sammen med nå fortjener også å finne noen som virkelig liker henne og ser de gode sidene hun helt sikkert har. Lykke til 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 22. mai 2011 #9 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg ser jo situasjonen din. Men herre så dust du er da? Trenger jo ikke trash-talke om jenta på den måten, det hadde holdt å si at du ikke liker henne lenger. Men å ramse opp hvor fæl hun ser ut, og hvor mye "bedre" du er. Lavmål spør du meg, sier egentlig veldig mye om personligheten din. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #10 Del Skrevet 22. mai 2011 Neste sommer har hun trent, gått ned 7 kg og brukt selvbruning som gjør at hun ser smashing ut og har en ny kjæreste som både ser bra ut og setter pris på henne. Neste sommer har du fremdeles en kjip personlighet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 22. mai 2011 #11 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg er glad jeg ikke er dama di. Og du skal være glad du ikke er typen min. Dessuten synes jeg bleke jenter er dødsdeilig, og "tanned" menn motbydelig. Du får forlate henne og la henne finne en bra mann som fortjener henne, og som hun kan ha det bra med. Finn deg en dame av ditt kaliber du, like barn leker best. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mai 2011 #12 Del Skrevet 22. mai 2011 Hjelper ikke å være pen utapå - når du ser ut som en dritt inni. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 22. mai 2011 #13 Del Skrevet 22. mai 2011 Det er en ærlig sak å føle at et forhold er over. Men da setter man seg ned med kjæresten og snakker om det, den feigeste måten er aldri den beste. Skaff deg en ryggrad og et par baller og ta det med henne face to face. Ville nok unngått å si at du slår opp fordi du er for kjekk for henne, samtidig så er det kanskje lettere for henne å komme over det dersom hun får vite at du er en tosk. "Jeg er mer intellektuell og mer tanned enn deg" hadde iallefall brakt et smil til mitt ansikt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #14 Del Skrevet 22. mai 2011 For all del, dump henne fort! Så slipper hun å være sammen med en dritt med et alt for stort ego! Vær en mann og snakk med henne, si det til henne at du ikke har de rette følelsene for henne. Kanskje du også skal si til henne at du er laaangt over hennes stand fordi du er høy, mørk og kjekk og mye mere intelligent. Så slipper hun å ha kjærlighetssorg over deg også. Da ser hun at hun faktisk er heldig som slipper unna deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fink Skrevet 22. mai 2011 #15 Del Skrevet 22. mai 2011 Synes du skal gjøre det slutt så fort som mulig. Hun fortjener så mye bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. mai 2011 #16 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Signerer fink. Du bør gjøre det slutt med henne snarest mulig, hun fortjener bedre. Jeg forstår ikke hvorfor du tror du er noe varp, når du er både selvgod, feig og egoistisk. Endret 22. mai 2011 av Tabris 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 22. mai 2011 #17 Del Skrevet 22. mai 2011 enig med de andre! gjør det slutt så hun kan komme seg videre og finne en som faktisk er glad i henne! ang det du sier om utseendet hennes, så kommer det ann på øyet som ser. Dessuten er det ting hun kan gjøre noe med om hun vil. En dårlig holdning til andre mennesker og en dårlig personlighet er det tvertimot vanskelig å gjøre noe med. Menn som er så selvgode som du fremstår må jeg ærlig innrømme at er verdens største turn off! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. mai 2011 #18 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg er så lei. Lei av å være fanget i et forhold med ei som ikke tenner meg og egentlig aldri har gjort det. Da vi ble sammen ble vi det fordi hun var så pågående og skulle ha meg for en hver pris, samme hva, og det tente meg. Men etterhvert som årene har gått har det fått meg til å tenke. Hva gjør jeg med denne jenta? Hun er høyst middelmådig utseendemessig, ganske lubben, kort og blek i huden. Jeg er veltrent, høy, mørk, naturlig tanned og (i fare for å virke selvgod) veldig kjekk. Jeg føler at jeg kaster bort tiden min på ei jente jeg vet jeg er totalt overlegen, både utseendemessigt, på det sosiale og intellektuelle plan. Det at hun ikke tenner meg er vel det som gjør at hun tenner meg. Nærmest som et fetish, jeg vet jeg fortjener så mye bedre (hvertfall kan få), og det er litt pirrende at denne middelmådige jenta skal få nyte det jeg har å tilby. Men interessen fra andre jenter er sterk, og jeg vet jeg vil ut av forholdet og satse på noen som er av mitt eget kaliber. Jeg har forsøkt å være arrogant og vise lite interesse de siste månedene, men hun gir meg ikke opp. Det fører bare til at hun kjemper mer for meg og er et glansbildet av seg selv. Hun fatter ikke at vi er over! Jeg ønsker å forlate henne så skånsomt som mulig, og tanken var at hun skulle gå lei meg, men det funker ikke. Hun er bortreist for tiden og jeg har vurdert å bare pakke sakene mine å dra å legge igjen en farvel-lapp til henne, så jeg slipper dramaet. Tankene spinner i hodet mitt. Jeg vil ut, jeg skal ut og hun skal ikke lenger være en del av livet mitt. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg trenger sårt råd. En måte å gjøre det på uten å se henne gråte, jeg takler ikke sånt. Det feigeste er det letteste for meg, og kanskje også for henne. Vær så snill å hjelp meg uten å dømme. Jeg kan virke brutal og kald, men jeg er bare dønn ærlig. Skriv ut dette innlegget, og legg det igjen istedenfor tingene dine. Så forlater hun forholdet med en hånlig og skingrende latter. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lol Skrevet 22. mai 2011 #19 Del Skrevet 22. mai 2011 Da slår du opp. Vanskeligere er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 22. mai 2011 #20 Del Skrevet 22. mai 2011 Men gu' for en stygg person du egentlig er da, ts. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå