Gå til innhold

Anbefalte tv-serier?


mallen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sopranos er uten tvil en av de beste seriene jeg har sett!

Ellers har du:

- Mad Men

- Breaking Bad

- Sons of Anarchy

- Nip tuck (ble aldri til at jeg så alle sesongene, men de første var bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan kunne jeg glemme True blood :popcorn:

TS ba jo spesifikt om å ikke bli anbefalt vampyrserier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollhouse er vanskelig forklare men kan prøve..

Den handler om mennesker som overgir seg til et firma som fjerner alle minnene deres slik at de bare blir et tomt skall.. Dette firmaet leier ut mennesker til forskjellige oppdrag og før dette oppdraget programmerer de "doll"en med egenskapene den trenger..Som feks slossing, personlighetstrekk og reaksjonsmønster..Når oppdraget er ferdig sletter de programmeringene slik at de bare blir skall igjen..

Så handler det mest om en doll som heter Echo, som begynner huske forskjellige ting, selvom de scanner henne..spennende!!

Sinnsykt bra serie, som er laget på en kul måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Disse seriene liker jeg godt:

Kongen av Queens

The Big bang theory

Mad Men

Dexter

Sopranos

The Pacific

Seinfeld

Twin Peaks

Friends

Breaking Bad

Mvh. Hanne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zeppelin

FREAKS AND GEEKS!!

Elsker den serien!

Men det ble faktisk bare laget 17 episoder eller noe. Skjønner ikke hvorfor. Den var braaaa!

De fleste "store" spilte i den før de var kjent. Seth Rogan, Jason Seigel, James Franco..

Knocked up- gjengen med andre ord.

Vanskelig å få tak i også. Men den ligger på YouTube;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- The Sopranos (tidenes serie spør du meg:))

- Carnivalè

- Dexter

- Kings

- True Blood

- Deadwood

- Rome

- Band of brothers

bra komiserier:

- How I met your mother

- Modern family

Sjekk info på imbd"]IMBD, knallside for å skjekke rating, info og om skuespillere på! :)

Edit: den lenken ble visst bare tull, men ihvertfall: www.imbd.com :)

Endret av Mri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut United States of Tara, hysterisk morsom, flau, spennende, trist, alt på en gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Sjekk ut United States of Tara, hysterisk morsom, flau, spennende, trist, alt på en gang!

Hear ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det er nevnt tidligere i tråden , må jeg nesten si Glee. Sikkelig feel-good serie. Men jeg skjønner godt at den ikke er for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREAKS AND GEEKS!!

Elsker den serien!

Men det ble faktisk bare laget 17 episoder eller noe. Skjønner ikke hvorfor. Den var braaaa!

De fleste "store" spilte i den før de var kjent. Seth Rogan, Jason Seigel, James Franco..

Knocked up- gjengen med andre ord.

Vanskelig å få tak i også. Men den ligger på YouTube;)

Ja! Den kan bestilles som importvare på Platekompaniet forresten, men da får du sone 1 dvd-er... Litt ugreit hvis du ikke har sonefri dvdspiller.

Og så må jeg nevne Six feet under!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollhouse er vanskelig forklare men kan prøve..

Den handler om mennesker som overgir seg til et firma som fjerner alle minnene deres slik at de bare blir et tomt skall.. Dette firmaet leier ut mennesker til forskjellige oppdrag og før dette oppdraget programmerer de "doll"en med egenskapene den trenger..Som feks slossing, personlighetstrekk og reaksjonsmønster..Når oppdraget er ferdig sletter de programmeringene slik at de bare blir skall igjen..

Så handler det mest om en doll som heter Echo, som begynner huske forskjellige ting, selvom de scanner henne..spennende!!

Sinnsykt bra serie, som er laget på en kul måte..

Er det den "nye" av Joss Whedon? Innbiller meg at jeg har blitt anbefalt den før og glemt å sjekke den ut, og jeg liker godt Buffy og Angel hvertfall :)

Selv anbefaler jeg Black Books. Ikke så mange episoder, men alle ligger på youtube og jeg kjenner foreløpig ingen som ikke elsker den serien =) Svart britiskirsk humor med verdens største misantrop som driver en bokhandel, og hater hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse forsalg her..

Men så lenge d ikke er noe forklaring på hva serien går ut på, som jeg bedde om gidder jeg ikke sjekke opp i det.

Og så ba jeg også om ikke å få forsalg på humor og vampyr/overtroiske serier.. For dette er ikke noe jeg liker å se på .. Synes bare dere kunne latt være å skrive de inn, for det blir så mye å sortere ut for meg..

Men takk for de veldig få forsalgene me forklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den "nye" av Joss Whedon? Innbiller meg at jeg har blitt anbefalt den før og glemt å sjekke den ut, og jeg liker godt Buffy og Angel hvertfall :)

Dollhouse er ein Joss Whedon-serie, ja. Og den er veldig bra, kan absolutt tilrå denne.

Og når vi først snakkar om Joss Whedon, så bør jo alle ha sett Firefly! :rodmer:

Endret av dobby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker frustrete fruer (holder også på med den nå:P sesong 6) og greys anatomy så er jeg rimlig sikker på at du kommer til og like brothers and sisters også.. Er faktisk ovverasket over at den ikke er nevn enda..:O

Handler om en familie der det skjer mye drama.. Familien er veldig opptatt av politikk (du trenger ikke være interessert politikk for å like serien, selv er jeg ikke interessert i politikk), ellers handler serien om utroskap, barn uten for ekteskap osv osv.. vanskeig og forklare med mye drama, søt serie=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...