Gå til innhold

Vinterbryllup - noen som har hatt det?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har noen fordeler ved å gifte seg på vinteren? Vi sitter her og vurderer det, og jeg trenger gode grunner til min kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ha kanefart for gjestene mens dere er hos fotografen. Peis og stearinlys blir ekstra koselig.

Forøvrig er denne grunn god nok synes jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha vinterbryllup ganske så snart!

Slik jeg ser det er den aller største fordelen at det er utenfor sesongen.

Dvs at du får den frisøren du vil, fotografen du vil, det hotellet eller lokalet du vil, ja kort sagt du får førstevalg på det meste :wink:

Dessuten slipper du å konkurrere om oppmerksomheten fra alle de andre 20 brudeparene i vennekretsen/slekta som gifter seg samme sommer...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan kan bildene taes på vinteren da for at de skal bli fine? Det vil jo ikke bli som ute i det grønne på sommeren.

Kanefart er en god ide. Spørs når man skal gifte seg i Tromsø :D Og min kjære er så opptatt av am-cars, i tilknytning kjøreturen fra kirka. Vet vel ikke hvor mye eierene av de bilene er lystne på å ta ut bilen sin midt på vinteren der oppe...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 27. februar neste år! Tenk så fin bilder man kan få, med snø og rim på trærne! Bare pass på lyset, på det mørkeste på vinteren så kan nok det være et lite problem.

Og tenk på fakler, masse levende lys, knitring på peisen.... Og så er det litt spesielt, noe folk husker i motsetning til alle sommerbryllupene som stort sett er helt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan bildene taes på vinteren da for at de skal bli fine? Det vil jo ikke bli som ute i det grønne på sommeren.

Kanefart er en god ide. Spørs når man skal gifte seg i Tromsø :D Og min kjære er så opptatt av am-cars, i tilknytning kjøreturen fra kirka. Vet vel ikke hvor mye eierene av de bilene er lystne på å ta ut bilen sin midt på vinteren der oppe...... :roll:

Kjenner noen som har et utrolig vakkert brudebilde tatt ute om vinteren. Grå himmel, hvit oppoverbakke som til slutt nesten går i ett med himmelen. Sorte bartrær uten løv. Hvit brud og sort brudgom. Nesten som svart-hvitt men med mange ulike sjatteringer i alt fra det hviteste hvite til sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tilfeldig gjest

Om vinteren så er det mindre risiko for å ha alle menn i oppkneppet skjorte uten jakke med solbriller etter 10 minutter :briller: eller venner bortreist på ferier planlagt i lang tid i forvegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planlegger vinterbryllup. Det er mye fordi vi ønsker noe litt spesielt. Og så er det mye koseligere inne om vinteren. Blir en helt annen atmosfære både i kirken og i selskapslokalet. (Stearinlys, peis, gløgg....) Selskapalokalet passer også bedre om vinteren. Og så skal vi ha hest og slede, og fakkeltog. At det ikke er mange som gifter seg da er jo også en ekstrabonus. :P Tror det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...