Gå til innhold

Tror nok jeg har blitt dumpet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarte å poste denne på singelforumet og, vet ikke hvor den passer best inn.. men:

Jaja, nå ser det ut som om det atter en gang er over og ut.

Vi skulle ha "date" på onsdag, men fikk beskjed om at han var syk og ikke kunne allikevel. Greit nok det, så klart. Men i går sente jeg 1 mld som jeg fikk kort svar på, og i dag sendte jeg en melding og spurte om hvordan det gikk og god bedring. Null svar. Så nå er det en uke siden jeg har sett han, og har hørt veldig lite fra han denne uken.

Er jeg litt sånn paranoid eller kutter han meg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er litt paranoid..

Men samtidig så kan det være at han kutter deg ut..

Men uansett kan ingen av oss svare på det, det må du spørre han om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å spørre han om det, i tilfelle jeg bare sitter her å er paranoid. Da syns jeg at jeg virker så desperat.

Tror vel det beste er å ikke sende melding før han gjør det.

Eller er det noen som har noen meninger om dette?

Vet at ingen kan svare på det, men er da lov å lufte litt tanker uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke vært optimistisk hvis jeg var deg. Mulig det er paranoid, men hvor lang tid tar det å skrive en sms liksom?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke vært optimistisk hvis jeg var deg. Mulig det er paranoid, men hvor lang tid tar det å skrive en sms liksom?

Ikke sant?

Neinei, da synes jeg at jeg burde tenke at det "slaget" er tapt og heller bli positivt overrasket hvis han tar kontakt igjen. :P Heldigvis ganske nytt "forhold".

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Han viser ikke all verdens entusiasme for deg i alle fall, det er i alle fall sikkert. At han således skal være nesegrus for deg, det klarer ikke jeg å se for meg, og da vil han her kanskje aldri leve opp til dine forventninger om oppmerksomhet heller.

Om ikke det hele har sine naturlige grunner da, som at han er så dårlig at han ikke orker noe som helst. I så fall vil nok oppmerksomheten ta seg opp når han friskner til - gjør den det ikke så kan du i trygghet tolke det hele som at du nok ikke er hans livs kjærlighet.

Brutalt dette her, men det er livets realiteter. Betyr på ingen måte at ikke noen annen vil være mer entusiastisk overfor deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gir det en deadline, og har han ikke svart eller sendt meld innen da, så går du rett og slett videre! Så enkelt er det, du gir som du får :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er syk slik han sa? :sjenert:

Når man har høy feber og ligger i senga og så vidt orker å puste er det ikke alltid så greit å skrive lange meldinger eller virke flott for folk man skal date!

Har vært på den andre siden av dette selv, nyforelska men supersyk og kunne såvidt snakke (halsbetennelse) og 40 i feber, så ble til at han ble "ignorert" en uke selv om det ikke var med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viser ikke all verdens entusiasme for deg i alle fall, det er i alle fall sikkert. At han således skal være nesegrus for deg, det klarer ikke jeg å se for meg, og da vil han her kanskje aldri leve opp til dine forventninger om oppmerksomhet heller.

Om ikke det hele har sine naturlige grunner da, som at han er så dårlig at han ikke orker noe som helst. I så fall vil nok oppmerksomheten ta seg opp når han friskner til - gjør den det ikke så kan du i trygghet tolke det hele som at du nok ikke er hans livs kjærlighet.

Brutalt dette her, men det er livets realiteter. Betyr på ingen måte at ikke noen annen vil være mer entusiastisk overfor deg.

Jeg setter pris på ærlige, brutale meninger jeg. Ikke at jeg alltid er enig, men er ikke vits å surre. Men jeg kan nok, desverre, være nokså enig med deg her!

Når vi er sammen er han jo annerledes, men av alt dette her styret blir jeg usikker selv og mister litt av den interessen som burde være på topp fortsatt.

Ja, det KAN hende han er så syk, men jeg har mine tvil.

Og takk for den siste setningen, jeg tror og håper det selv :)

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo mulig han er syk.. men jeg kommer ikke til å sende mer meldinger til han, og kommer heller ikke til å ha noen forhåpninger. Men som sagt - det KAN hende jeg blir positivt overrasket, men jeg tviler.

Så klart kjipt, veldig ålreit mann/gutt, men jeg orker ikke å hoppe uti noe med begge beina når jeg føler det er så usikkert.

Er jo også litt usikker på om jeg vil mer i det hele tatt, fordi jeg liker ikke hvis dette er et slags "spill". Er han syk - så klart, er det bare "tull" - tviler.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo mulig han er syk.. men jeg kommer ikke til å sende mer meldinger til han, og kommer heller ikke til å ha noen forhåpninger. Men som sagt - det KAN hende jeg blir positivt overrasket, men jeg tviler.

Så klart kjipt, veldig ålreit mann/gutt, men jeg orker ikke å hoppe uti noe med begge beina når jeg føler det er så usikkert.

Er jo også litt usikker på om jeg vil mer i det hele tatt, fordi jeg liker ikke hvis dette er et slags "spill". Er han syk - så klart, er det bare "tull" - tviler.

TS

Enten så er han syk, eller så mangler han den omtanken eller folkskikken som kreves for å klare å avare på sms.

Mulighet b er at han ikke kan svare på meldingene dine, fordi det ble action med hun andre dama, og at det passer dårlig å svare når han er sammen med henne. I så fall får du kanskje en melding når hun dumper han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er han syk, eller så mangler han den omtanken eller folkskikken som kreves for å klare å avare på sms.

Mulighet b er at han ikke kan svare på meldingene dine, fordi det ble action med hun andre dama, og at det passer dårlig å svare når han er sammen med henne. I så fall får du kanskje en melding når hun dumper han.

Såppas og ja :P Tviler på at han driver med noen andre, men herlighet - vi er ikke offesielt sammen, så jeg har jo ingen garanti. Et annet alternativ er at han skal/er ute med kompisene og drikker. Jeg er jo ikke dum-naiv jeg heller da, skjønner jo at det kan være alt mulig annet enn at han er syk. Men han KAN faktisk være syk også. Men som jeg har sagt før, så sier jeg det igjen - jeg kommer ikke til å ta mer kontakt med han. Hvis han tar kontakt med meg så kommer det helt an på hva han har å si - om jeg gidder å ha mer kontakt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas og ja :P Tviler på at han driver med noen andre, men herlighet - vi er ikke offesielt sammen, så jeg har jo ingen garanti. Et annet alternativ er at han skal/er ute med kompisene og drikker. Jeg er jo ikke dum-naiv jeg heller da, skjønner jo at det kan være alt mulig annet enn at han er syk. Men han KAN faktisk være syk også. Men som jeg har sagt før, så sier jeg det igjen - jeg kommer ikke til å ta mer kontakt med han. Hvis han tar kontakt med meg så kommer det helt an på hva han har å si - om jeg gidder å ha mer kontakt eller ikke.

Hvis dere har møttes på nettet, så er det temmelig sannsynlig at han har hatt andre avtaler samme uke. Det er på en måte slik det fungerer. Det er ikke slemt eller rart. Det bare blir sånn. Når man sitter der og venter og venter på svar på melding, så er det greit å skrive med noen andre, og da ender det jo opp med at man ønsker å møte flere i et kort tidsrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke møttes på nettet, nei.. driver ikke med sånt jeg. God gammeldags møtes-på-fest opplegg dette. Festen var i februar, hatt kontakt helt siden den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt en enkel 'Hei, har du lyst til å treffes til uken? Hvis ikke så si ifra, har bedre ting å gjøre enn å sitte og vente på noen som ikke er interessert. :)'

Et lite spark i siden til ham som funker samme hva svaret hans er. Hvis han vil treffe deg så forstår han at han er nødt til å kommunisere litt bedre og vise litt mer interesse. Hvis han har ignorert deg fordi han ikke er interessert lenger forstår han at dette er en ueffektiv og dødsflau måte å gjøre ting på, og at det er bedre å bare si i fra at det ikke kommer til å bli noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folk!

Har fått pratet med han nå (han tok kontakt) og det ser ut til at det løser seg. Jeg var ærlig, han var ærlig, og vi skal møtes i kveld :))

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville tatt en enkel 'Hei, har du lyst til å treffes til uken? Hvis ikke så si ifra, har bedre ting å gjøre enn å sitte og vente på noen som ikke er interessert. :)'

Lyser usikkerhet og needyness lang vei, og klaging er sjeldent veien å gå. Vent heller på at han tar kontakt og se an hva han sier.

Jeg må snart lære meg å skumme igjennom hele tråden før jeg svarer :D

Endret av DBM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyser usikkerhet og needyness lang vei, og klaging er sjeldent veien å gå. Vent heller på at han tar kontakt og se an hva han sier.

Der er jeg faktisk ganske enig, derfor jeg ikke har gjort det. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ikke hele tråden, så sletter svaret mitt!

Endret av Tropic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...