johnjohn Skrevet 21. mai 2011 #1 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva er det som går av unge jenter som mer eller mindre plutselig begynner å sikle etter eldre menn? Søsteren min har aldri vært den typen som kikker mye på menn. Men nå når hun har kommet i slutten av tenårene, ser hun på eldre menn. Det er helt ok å se på dem man synes er pen, men nå er det slik at hun går og ser etter dem. Er ganske sikker på at hun ikke har tenkt å være utro mot typen, og at dette kun er et utslag av en alderskrise. Men hva er det som rører seg i hodet på unge jenter som før aldri har vært den typen som glor på eldre menn, men som begynner i ung alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. mai 2011 #2 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva er det som går av unge jenter som mer eller mindre plutselig begynner å sikle etter eldre menn? Søsteren min har aldri vært den typen som kikker mye på menn. Men nå når hun har kommet i slutten av tenårene, ser hun på eldre menn. Det er helt ok å se på dem man synes er pen, men nå er det slik at hun går og ser etter dem. Er ganske sikker på at hun ikke har tenkt å være utro mot typen, og at dette kun er et utslag av en alderskrise. Men hva er det som rører seg i hodet på unge jenter som før aldri har vært den typen som glor på eldre menn, men som begynner i ung alder. Jeg tror hun er en estetiker, ei som liker å se på det som er vakkert. Som er sterk nok til å la øynene hvile der hun selv vil, uavhengig av hva andre tenker og mener. Menn som ikke tåler det bør holde seg inne eller ta på seg litt gråe posete klær, hettegenser og solbriller. Jeg mener at din søster har rett til å bruke øynene sine. Hun er ingen siklende sexgriseunge, og skulle hun være det, så forsvarer jeg hennes rett til å være det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Del Skrevet 21. mai 2011 Det er ihvertfall helt vanlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva mener du med "eldre"? 3-4 år? En mann som er 30? En mann som er 40? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #5 Del Skrevet 21. mai 2011 Ikke prøv å forstå et menneske på dette planet når de er under 26 år. Man er ikke blitt skikkelig voksen enda. Da sier det seg selv at mange ikke vet hvem de er, og da også hva de ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnjohn Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg tror hun er en estetiker, ei som liker å se på det som er vakkert. Som er sterk nok til å la øynene hvile der hun selv vil, uavhengig av hva andre tenker og mener. Menn som ikke tåler det bør holde seg inne eller ta på seg litt gråe posete klær, hettegenser og solbriller. Jeg mener at din søster har rett til å bruke øynene sine. Hun er ingen siklende sexgriseunge, og skulle hun være det, så forsvarer jeg hennes rett til å være det. Bra, dette gjelder selvfølgelig for menn som vil se på jenter også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Del Skrevet 21. mai 2011 Hun liker vel menn som vet å kle seg pent og oppføre seg da. Ikke noe galt i det. Absolutt ikke alene om å synes voksne menn i bukse, skjorte og nypussede sko er mer tiltrekkende enn unggutter med saggebukse og skateboard under armen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. mai 2011 #8 Del Skrevet 21. mai 2011 Bra, dette gjelder selvfølgelig for menn som vil se på jenter også? Selvfølgelig, vi seende blir mobbet og diskriminert, og får sinte ildfulle blikk fra våre partnere. Og de som blir sett på nyter dette, mens de andre klager på hvor fæle vi er. Det kalles vel misunnelse og sjalusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #9 Del Skrevet 21. mai 2011 Mener du da jenter på 19 som forelsker seg i menn som nærmer seg 30? I så fall ser jeg ikke helt problemet. Gjerne går det andre vei å, mannen på 30 forelsker seg i jenta på 20! De eneste jeg har sett som irriterer seg over aldersforskjellen, er jenter rundt 25, som irriterer seg over at småjentene tar mannfolka fra de. I alle fall et normalt "problem" i bygda. Jaja, hard konkurranse om dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 22. mai 2011 #10 Del Skrevet 22. mai 2011 Det er da normalt å flytte interesseområdet sitt oppover, etterhvert som man selv blir eldre? Man vil som regel ikke fortsette å ha fokus på 19 år gamle gutter resten av livet. Og smaken ens er jo på ingen måte ferdigformet i slutten av tenåra. Uansett blir det litt vel teoretisk, når du ikke antyder noe om hvilken aldersgruppe du regner som "eldre". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #11 Del Skrevet 22. mai 2011 Og problemet er? Er hun over 18 og singel har du ingen verdens ting du skulle ha sagt, om så mennene er 344 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurvetass Skrevet 22. mai 2011 #12 Del Skrevet 22. mai 2011 Hva er det som går av unge jenter som mer eller mindre plutselig begynner å sikle etter eldre menn? Søsteren min har aldri vært den typen som kikker mye på menn. Men nå når hun har kommet i slutten av tenårene, ser hun på eldre menn. Det er helt ok å se på dem man synes er pen, men nå er det slik at hun går og ser etter dem. Er ganske sikker på at hun ikke har tenkt å være utro mot typen, og at dette kun er et utslag av en alderskrise. Men hva er det som rører seg i hodet på unge jenter som før aldri har vært den typen som glor på eldre menn, men som begynner i ung alder. Voksne gutter og menn er flinkere med jentene, og får skikkelig fart på fitta deres. Unge gutter vil bare tømme seg, mens en voksen menn kan gi jentene sex som varer i timevis mens det gåtr og går i fitta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #13 Del Skrevet 22. mai 2011 Kom deg vekk herfra, Lurvetass. Du er vemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnjohn Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 22. mai 2011 Og problemet er? Er hun over 18 og singel har du ingen verdens ting du skulle ha sagt, om så mennene er 344 år. Det går selvsagt andre veien også? Det er greit at menn kikker på yngre damer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. mai 2011 #15 Del Skrevet 22. mai 2011 Det går selvsagt andre veien også? Det er greit at menn kikker på yngre damer? Det har ingenting med greit å gjøre. Det er mer type naturlov, liksom... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 22. mai 2011 #16 Del Skrevet 22. mai 2011 Hva legger du i "eldre"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå