Gjest Smørbukk Skrevet 21. mai 2011 #1 Del Skrevet 21. mai 2011 Synes det hadde vært spennende å høre hva dere andre på KG synes er irriterende skrivefeil? For min del er noe jeg irriterer meg mye over orddelingsfeil.. Hve med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Del Skrevet 21. mai 2011 Det finnes allerede en slik tråd som har eksistert lenge inne på språk-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 21. mai 2011 #3 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg syns ikke skrivefeil er irriterende. Jeg syns at det er irriterende når noen bruker opp en hel tråd for å påpeke at noen har skrivefeil :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Del Skrevet 21. mai 2011 Folk som bruker uttrykket "stå opp for noe(n)". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Del Skrevet 21. mai 2011 Gå inn på språkforumet, der finner du eksempler i bøtter og spann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg irriterer meg over folk som reiser et spørsmål fremfor å stille det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå