Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er du på ferie utenlands? Ikke medregnet harrytur over grensa e.l. Jeg må medgi at jeg har tatt litt av i takt med alle billigbillettene i markedet. I gamle dager reiste jeg på en tur i året innen Europa, da lå gjerne billettene på 3-4000 kroner. Nå får man fort 4-5 reiser eller enda fler for samme prisen. Da jeg begynte å reise kostet det jo gjerne en halv månedslønn for flybilletten, nå kan jeg reise for en dagslønn. Ja iblant til og med for en timeslønn. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Reiser ca 2 ganger i året, da går gjerne turen til sydlige steder som Hellas, Thailand, Tyrkia, Spania, Kreta o.l :) (14 dagers reiser, billettprisen ligger på rundt 4-6000 inkl. overnatting og noen ganger all inklusive)

Ellers blir det kanskje 1-2 weekendreise :)

Gjest Ruccola
Skrevet

Vi har hatt 4 turer til syden på de 7 årene vi har vert sammen.

Så blir vel ca annenhvert år tenker jeg :)

Nå får vi baby til sommeren så da blir det nok evt bare en og annen helgetur om vi er så heldige å få barnepass :)

Har ihvertfall snakket om å lage oss en tradisjon med å ta en barnefri helgetur på høsten - som er reservert til oss som kjærester og ikke foreldre :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

I år har jeg vært på en standard Sydentur og en tur til Asia. Skal til USA til sommeren og antakeligvis en storbyferie på høsten.

I fjor var jeg to ganger i USA og en gang i Australia pluss storbyferie i Europa x 2.

Vi elsker å reise, har ingen barn og av den grunn prioriterer vi dette. Jeg tar for eksempel ut avspaseringstid fremfor penger når jeg har anledning til dette.

I gjennomsnitt har vi vel reist på 2 eller 3 utenlandsturer i året de siste 6-7 årene.

Gjest Consensio
Skrevet

De siste årene, så har jeg bare vært i utlandet 2 ganger (de siste 8 årene sånn ca)

Er jo i Sverige ganske ofte da (nei, ikke harryturer)

AnonymBruker
Skrevet

Som oftest to ganger i året.

Pluss at jeg som oftest får ett par jobbrelaterte reiser utenlands i året.

AnonymBruker
Skrevet

På 15 år så har jeg vært tre ganger i utlandet. Gøteborg og København. Helgeturer alt sammen. Sånn ble det når man er aleneforsørger.

Skrevet

3-4 ganger i året over til England.

1-2 ganger til syden i året.

pluss noen ganger en spontan tur til en tilfeldig europa by, bare for lysten sin del ;) (har ingen fast tall på disse reisene)

Gjest Illiya
Skrevet

Det blir ikke så mange utenlandsreiser i året for oss som bor i nord. Herfra er billettene dyrere, og reiser vi fra Oslo, må vi ofte regne med overnatting på inn- eller utreise der også.

Vi har også familie som bor i andre deler av landet, så vi må sette av ferier til å besøke dem også.

Men 1-2 ganger i året reiser vi utenlands

Skrevet

Vi reiser en gang i året, økonomien har ikke tillatt noe mer da vi begge har vært studenter til nå nylig. Jeg har jobbet noen måneder nå, så blir kanskje 2 i år - får se :-)

Skrevet

I år har jeg vært i Amsterdam og Jersey. Skal til Island i august og kanskje en helgetur til før jul. Så det bli 3-4 turer i år.

I fjor var det 3 turer: København, Reykjavik og Newcastle.

Er så gøy å reise!!

Gjest Icido
Skrevet (endret)

En tur til karibien, 2 storbyturer i Europa og en tur til Dubai blir det på meg i år :) Jeg er student, men man får råd til det man vil ha råd til.

Endret av Icido
Skrevet

Fra en til tre. I år har jeg hatt to turer og en tredje står for døren. Neste år er to turer planlagt, men ikke bestilt enda, så de planene kan endres.

AnonymBruker
Skrevet

En tur til karibien, 2 storbyturer i Europa og en tur til Dubai blir det på meg i år :) Jeg er student, men man får råd til det man vil ha råd til.

Jeg hadde aldri hatt muligheten til å reise så mye på ett år som student, uansett hvor sparsommerlig jeg skulle levd.

Gjest grønnfi
Skrevet

Vi har bremset ned reisingen nå når vi har kjøpt hus.

:snurt: Ifjor hadde jeg 2 X London, 1 sydentur (1 uke) og en liten tur til København.

Hittil iår : Barcelona, London og pakker bagen for en weekend i Stockholm. Til høsten blir det tur til Praha og mest sannsynlig en tur til varmere strøk.

Men man kan jo ikke få både pose og sekk med en "normal" lønning.

Skrevet

Er student, så får ikke reist så mye som jeg vil nå. Men ca 5 ganger i året. (Har hus i Spania)

Skrevet

1-2 ganger i året. er student, jobber litt ved siden av, så sparer penger til reise.

Skrevet

Hittil i år har jeg vært i London og Glasgow. Skal senere til Amsterdam i august. Ligger ofte på mellom 3-6 turer i året. Flink til å spare og finner billige billetter. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

De siste årene har det vel blitt en gang i året. Var ikke i utlandet i fjor da, men året før var vi på tur to ganger. Men blir vel kanskje en helgetur ekstra i året når jeg er ferdig med studier :)

AnonymBruker
Skrevet

Maks en gang i året, er student.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...