AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg vet det finnes ti tusen tråder om dette.. Men nå er det altså min tur,og det gjør så ufattelig vondt!! Har vært forelska i en mann siden jeg møtte ham for 4 år siden.. Det sa bare pang da vi møttes. Han bor i en annen by,så det har i perioder vært vanskelig å møtes,da begge er i full jobb.. Skulle egentlig møtes om en mnds tid,og jeg har gledet meg veldig. Har aldri sagt vi er "eksklusive", så jeg har jo vært med andre også, fordi det kan gå måneder mellom når vi kan møtes, selv om vi har kontakt nesten hver dag på tlf.. Trodde følelsene mine var gjensidige, men i det siste har han bare svart innimellom, og igår spurte jeg han rett ut om han egentlig ikke var intr i meg.. .Da sa han "jeg sa ikke det,kan vi ikke bare se ting an?" Etterpå fant jeg ut at han hadde hatt sex med 3 andre i min by.. Og her har jeg gått og trodd at han følte det samme.. i 4 år. Har alltid drømt om at tilslutt kom det til å bli oss to! Men det kommer nok aldri til å skje.. Jeg vet jeg kommer til å treffe på ham når han kommer til byen min om en mnd.. Og jeg vil mer enn alt være med ham, klamrer meg fortsatt til håpet om at en dag vil han bare være min.. selv om det aldri kommer til å skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 21. mai 2011 #2 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg vet det finnes ti tusen tråder om dette.. Men nå er det altså min tur,og det gjør så ufattelig vondt!! Har vært forelska i en mann siden jeg møtte ham for 4 år siden.. Det sa bare pang da vi møttes. Han bor i en annen by,så det har i perioder vært vanskelig å møtes,da begge er i full jobb.. Skulle egentlig møtes om en mnds tid,og jeg har gledet meg veldig. Har aldri sagt vi er "eksklusive", så jeg har jo vært med andre også, fordi det kan gå måneder mellom når vi kan møtes, selv om vi har kontakt nesten hver dag på tlf.. Trodde følelsene mine var gjensidige, men i det siste har han bare svart innimellom, og igår spurte jeg han rett ut om han egentlig ikke var intr i meg.. .Da sa han "jeg sa ikke det,kan vi ikke bare se ting an?" Etterpå fant jeg ut at han hadde hatt sex med 3 andre i min by.. Og her har jeg gått og trodd at han følte det samme.. i 4 år. Har alltid drømt om at tilslutt kom det til å bli oss to! Men det kommer nok aldri til å skje.. Jeg vet jeg kommer til å treffe på ham når han kommer til byen min om en mnd.. Og jeg vil mer enn alt være med ham, klamrer meg fortsatt til håpet om at en dag vil han bare være min.. selv om det aldri kommer til å skje Jeg skjønner at det kan være vondt nå. Etter en tid - lang eller kort - vil det gå over. Men du sier selv du ikke har vært trofast og at dere ikke avtalte å være eksklusive - likevel blir du såret når han gjør det samme som deg. Du får ta lærdom av det du har erfart nå, slik at du ikke opplever den samme smerten igjen senere i livet. Du har lært at dine grenser er annerledes enn du trodde, at eksklusivitet og trofasthet faktisk er viktig. Vil du at noen virkelig skal være din må du si det tydelig, og du må være villig til å selv yte trofasthet og eksklusivitet. Mens smerten fortsatt er der må du ta vare på deg selv, fokusere på gode venner og det som ellers er fint i livet. Ta deg tid til å gråte, og ta deg tid til å kose deg med venner. Endret 21. mai 2011 av Tullepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå