Gjest Hilde K S Skrevet 9. november 2003 #1 Del Skrevet 9. november 2003 Er dere klar for treff da ? Og WT hvor er du , din ansvarshavende tussaradd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. november 2003 #2 Del Skrevet 9. november 2003 Åhhhhhh.........Jeg som trodde du skulle ha meningen min om bergensere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #3 Del Skrevet 9. november 2003 Åhhhhhh.........Jeg som trodde du skulle ha meningen min om bergensere..... Og den hadde selvfølgelig bare blitt positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. november 2003 #4 Del Skrevet 9. november 2003 Nå som rosenborg vant, må liksom bergenserne kompensere her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. november 2003 #5 Del Skrevet 9. november 2003 Og den hadde selvfølgelig bare blitt positiv Jo, du!!! Ingenting å være nervøs for der, Madammen....Noen av våre beste venner er bergensere. Har faktisk aldri møtt annet enn hyggelige folk fra Bergen.......Også elsker jeg byen dah.... Fornøyd nå????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 9. november 2003 #6 Del Skrevet 9. november 2003 Åhhhhhh.........Jeg som trodde du skulle ha meningen min om bergensere..... Jeg tenke det samme idet jeg så tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #7 Del Skrevet 9. november 2003 Jo, du!!! Ingenting å være nervøs for der, Madammen....Noen av våre beste venner er bergensere. Har faktisk aldri møtt annet enn hyggelige folk fra Bergen.......Også elsker jeg byen dah.... Fornøyd nå????? YEP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå