Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2011 #1 Del Skrevet 20. mai 2011 jeg overhørte samboeren som snakket i tlf med en kompis, og han snakket om noe han hadde sett på tv, og fortalte hvor "utrolig hvor deilige de damene var". kjente et stikk av sjalusi.. jeg vet at dette var damer på tv og at det er jo lov å synes at andre damer er deilige.. men jeg har dårlig selvbilde, og han har heller aldri sagt til meg at han synes jeg er deilig, så det er nok en kombinasjon av dette at jeg reagerer. må legge til at jeg ikke sa noe til han, og jeg tror ikke han vet at jeg hørte det heller. noen gode råd til hvordan jeg kan få styrket selvbildet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 20. mai 2011 #2 Del Skrevet 20. mai 2011 jeg overhørte samboeren som snakket i tlf med en kompis, og han snakket om noe han hadde sett på tv, og fortalte hvor "utrolig hvor deilige de damene var". kjente et stikk av sjalusi.. jeg vet at dette var damer på tv og at det er jo lov å synes at andre damer er deilige.. men jeg har dårlig selvbilde, og han har heller aldri sagt til meg at han synes jeg er deilig, så det er nok en kombinasjon av dette at jeg reagerer. må legge til at jeg ikke sa noe til han, og jeg tror ikke han vet at jeg hørte det heller. noen gode råd til hvordan jeg kan få styrket selvbildet mitt? Å jobbe med selvbildet sitt kan være komplisert, fordi du må finne ut av grunnen til at selvbildet ditt er dårlig, altså den dypere årsaken, ikke symptomet. Har du snakket sammen med kjæresten din om selvbildet ditt? Har dere snakket sammen om hvilke grenser dere har? Har dere snakket sammen om hvordan fremtiden deres ser ut, og i hvilken grad dere er villige til å forplikte dere med hverandre? Har dere snakket sammen om hva som bygger dere opp positivt og hva som styrker forholdet? Snakk sammen om forholdet deres, om grenser, om behov, om fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Del Skrevet 20. mai 2011 www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2917242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerrNelson2 Skrevet 20. mai 2011 #4 Del Skrevet 20. mai 2011 For en dust. Alle menn burde sørge for at damene sine vet at de er best i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Del Skrevet 20. mai 2011 For en dust. Alle menn burde sørge for at damene sine vet at de er best i verden. Og ironien lyser lang vei. Kanskje ikke best, det holder at hun er hans prinsesse nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå