Gå til innhold

sur, lei og sliten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg på best mulig måte unngå å la dette gå utover kjæresten, uten at han blir bekymret for at jeg ikke er så snakkesalig?

Jeg har ikke energi til å leke glad.. har hatt så ufattelig mye å gjøre, masse stress og sykdom på jobb.. samt mye å gjøre på hjemmebane i tillegg som har tappet meg helt.

Jeg er sur, grinete, destruktiv, sinna og sliten. Rett og slett.

P.g.a det vil jeg helst snakke minst mulig med han, vil ikke klage.. vil ikke sutre.. vil helst bare være i fred så jeg slipper å bry folk med min manglende energi..

Men kommer han til å bli bekymnret hvis jeg sier ifra at jeg må ha pause fra alt sosialt? t.o.m tlf? SMS går jo greit, for der slipper man jo å høre hvor sliten og syk jeg er på tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eventuellt er det noen teknikk man kan bruke for å gjøre seg midlertidig superglad før en samtale? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillevill

Oi! Jeg har det på akkurat samme måten. Min mor har kreft og får nå cellegift og bruker all min energi på å kontrollere mine følelser slik at hun ikke får snurten i at jeg er trist.

Jeg får gjennomgå på jobb pga en nepe som oppfører seg som en ufølsom drittsekk, og jeg holder på å bli forkjølet. Samtidig har jeg masse arbeid å gjøre på fritiden, og da har jeg ikke en gang tenkt på husarbeidet. Jeg har masse regninger å betale, nesten ingen penger å bruke på meg selv.

Jeg er trist, ganske trist. :(

Det gjør godt å snakke ut med sambo da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hvorfor kan du ikke heller fortelle ham at du er sliten, trøtt og lei, og fortelle hvorfor? Du *må* ikke være superglad hver gang du snakker med kjæresten din.

Jeg blir også veldig sur og vanskelig når jeg er sliten og trøtt og det har vært mye på jobb, men jeg pleier bare å si til mannen min at jeg har det sånn, og så tar han meg med ei klype salt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

er jo bare å si du er sliten og lei og at humøret ditt blir deretter. mye bedre å si det enn å bli oppfattet som ei sutrete megge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ærlig :)

Skriv et brev,om du ikke klarer å snakke med han.

Men husk,det er lov å vise følelser,sunt er det også . Det er langt ifra bra og holde det inni seg :)

Lykke til , det ordner seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krefti

Så mye som dere stresser og peser ender dere til slutt opp med kreft hele bunten.

Ta det rolig, livet er ikke så seriøst. Enjoy it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg er syk og sliten, altså. Vi har huset fullt av slekt langveis fra i anledning av søsteren min sitt bryllup også. så det er folk overalt.

Jeg har 10 stk som overnatter i mitt lille rekkehus.

Han er kjempesøt og gir masse formaninger om at jeg må passe på meg selv, og ta det med ro osv. Det kan jeg jo ikke, for jeg må jo være tilstede og passe på alt mulig.

Orker bare ingenting nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg er syk og sliten, altså. Vi har huset fullt av slekt langveis fra i anledning av søsteren min sitt bryllup også. så det er folk overalt.

Jeg har 10 stk som overnatter i mitt lille rekkehus.

Han er kjempesøt og gir masse formaninger om at jeg må passe på meg selv, og ta det med ro osv. Det kan jeg jo ikke, for jeg må jo være tilstede og passe på alt mulig.

Orker bare ingenting nå.

Du må ikke "være til stede og passe på alt mulig". Gjestene dine klarer seg vel utmerket på egenhånd hvis du forklarer dem at du er dårlig. Tillat deg selv å slappe av og la andre ta over når du er sliten. Vær ærlig og stol på at andre vil deg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...