Gå til innhold

Er det noen som er en 10'er her inne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå tenker jeg primært på utseende/ ytre, og ikke på "men skjønnheten kommer jo innenfra".

Vil høre hva dere tenker en 10'er ser ut i utseende og fasong.

Tør dere ikke poste opp et bilde av dere selv, så post et bilde av en kjendis som ser lik deg.

(Før dere KG- kvinner fyrer dere opp av ingenting pga denne tråden her. Jeg ønsker å vite hvordan en person kan "klassifere" seg som en 10'er. Er det pga tonnevis med sminke, boob job, osv. Eller er det naturlig skjønnhet, med en dose selvtillit og god selvfølelse, som gjør at personen ser på seg selv som en 10'er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen min ersånn her med litt større bryster.

Får høre jeg ligner på hun her.

Men om jeg er 6'er eller 10'er har jeg ingen formening om. Eneste jeg vet er at mange refererer til meg som "hun oene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om jeg er 6'er eller 10'er har jeg ingen formening om. Eneste jeg vet er at mange refererer til meg som "hun oene".

skulle stå "hun pene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst mannfolkene ikke en gang husker navnet ditt så er du neppe så fin nei!

Da er du tydligvis ikke verdt å huske.

Er det en råflott dame så skal jeg love deg at gutta husker navnet hennes.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst mannfolkene ikke en gang husker navnet ditt så er du neppe så fin nei!

Da er du tydligvis ikke verdt å huske.

Er det en råflott dame så skal jeg love deg at gutta husker navnet hennes.

Selvfølgelig husker de navnet mitt. Men mennesker får jo ofte en karakteristikk festet ved seg også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en 10´er da?

Må man være høy og blond og syltynn for å være en 10`er?

Jeg ser ut som Juliette Binoche med kroppen til Drew Barrymore.

Ingen av de er høye og blonde.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en 10´er da?

Må man være høy og blond og syltynn for å være en 10`er?

Jeg ser ut som Juliette Binoche med kroppen til Drew Barrymore.

Ingen av de er høye og blonde.

Jeg liker ikke disse poengene, jeg. Men det høres absolutt ut som et utseende man ønsker seg, spør du meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig husker de navnet mitt. Men mennesker får jo ofte en karakteristikk festet ved seg også.

"Selvfølgelig husker de navnet mitt"

Snakk om å være innbilsk hehe!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Selvfølgelig husker de navnet mitt"

Snakk om å være innbilsk hehe!

Hæ??? Er det mulig? Her påstår noen ut av det blå at ingen husker navnet mitt, og å påstå at enkelte som hilser på meg husker navnet, det er innbilsk? Spar meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så utrolig dumt å si at man er en 10´er.

Er det bare meg som ikke skjønner greia? Er man en 10´er når man ser i ukeblader og ser at man ligner på noen der? Noen som er såkalt sexy eller pen? Og teller det hvilke blader man leser, eller en 10´eren en dame eller mann som er glætt nok til å dumme seg ut i Paradise Hotel?

Og hvilken aldersgruppe er man i når man rangerer damer og menn i skalaen 1-10?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør vel TS strentatt ikke om hvordan du(og alle andre brukere) ser ut, men hvordan folk som regner seg selv som en 10'er ser ut. Noe du ikke svarer på i ditt innlegg.

Å, ikke det? Tråden heter "Er det noen som er en 10'er her inne?", og TS skriver i innlegget sitt: "Tør dere ikke poste opp et bilde av dere selv, så post et bilde av en kjendis som ser lik deg." Dum du er.... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tenker jeg primært på utseende/ ytre, og ikke på "men skjønnheten kommer jo innenfra".

Vil høre hva dere tenker en 10'er ser ut i utseende og fasong.

Tør dere ikke poste opp et bilde av dere selv, så post et bilde av en kjendis som ser lik deg.

(Før dere KG- kvinner fyrer dere opp av ingenting pga denne tråden her. Jeg ønsker å vite hvordan en person kan "klassifere" seg som en 10'er. Er det pga tonnevis med sminke, boob job, osv. Eller er det naturlig skjønnhet, med en dose selvtillit og god selvfølelse, som gjør at personen ser på seg selv som en 10'er).

Etter min mening er man ikke 10er før man har en bra personlighet OG et bra utseende. En person som klassifiserer seg selv som 10'er er kanskje ikke ydmyk nok til å ha bra personlighet?

Then again, ingen som har svart i denne tråden har påstått at de har vært 10'ere, de har bare fortalt om seg selv. Det er også ganske normalt å ville utlevere seg litt over nett, kanskje få tilbakemelding, så dere som anklager folk for å være innbilske - kan vi ikke se litt mellom fingrene på akkurat det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig vekk kommer det mennesker som mener jeg er lik henne her; xena

Siden flere uavhengig av hverandre sier det og over flere år nå får jeg vel kanskje høre på dem og tro det er noe i det..

Ellers ser jeg IKKE meg selv som en 10 basert på ytre alene, men at jeg er 100% ekte og en 12'er på alle måter som menneske og venn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ??? Er det mulig? Her påstår noen ut av det blå at ingen husker navnet mitt, og å påstå at enkelte som hilser på meg husker navnet, det er innbilsk? Spar meg.

Var du selv som skrev at alle menn husker selvsagt hva du heter!

Å det er å være innbilsk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du selv som skrev at alle menn husker selvsagt hva du heter!

Å det er å være innbilsk!

Nei, det skrev jeg ikke. "De" refererer til de som har sagt at jeg er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7

Her du kineserblod i deg? :skratte:

Hehehe nei, men mange tror faktisk det! Har veldig høye kinnbein, og mandeløyne som nesten blir borte når jeg smiler..hehe

Men nå har jeg blågrønne øyne og generellt veldig nordisk ellers så kommer meg unna med at alle jentene i slektstreet mitt har sånne øyne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...