Gå til innhold

Forhold med noen på jobben.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her har som har innledet et forhold med en kollega og der forholdet fortsatt eksisterer?

Tenker ikke på sex med sjefen eller noe i den duren.

Eller er slike forhold dømt til å feile?

Er jo kjipt å løpe borti eksen din hver gang du skal kopiere noe ved kopimaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo? Hvor møtes fremtidige par, da? På studier og på jobb! Og på en rekke andre steder, men er jo sååå mange som møter hverandre på jobb! Er da slettes ikke dødsdømt. Selvom mye tull og tøys skjer mellom kollegaer også da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke selv erfaring med dette. Men på min arbeidsplass er det flere som har funnet hverandre på jobb og som nå flere år senere fortsatt er sammen. Noen er endatil gift og har fått barn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på den smellen. Ble dumpa etter et halvt års forhold, og nå sliter vi skikkelig med å ha et normalt kollega-forhold. Ignorerer hverandre, krangler, blir venner igjen, og så samme runddansen om igjen. Skulle aldri ha begitt meg inn på det der! Vær forsiktig, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi møttes på jobb, og har vært sammen i fire år nå :) Men ingen av oss jobber i den jobben lenger da, av helt andre grunner, sluttet litt etter hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et forhold til kollega tidligere. Var ganske koselig først. Etterhvert var vi litt mindre sammen på fritiden, for vi så hverandre hele dagen, også gikk foholdet i vasken pga utroskap med en 3. på jobb.

Så koselig til å begynne med, men helvete hvis det ender. Jeg slutta på den jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg begynte i ny jobb, hvor jeg tidlig fikk en god tone med min kollega. Vi var masse med hverandre på fritiden, og det ble bare mer og mer. Nå er vi vel igrunn sammen, og har hatt et sånn forhold til hverandre i 7 månderstid, og det går bare bedre og bedre. For de fleste på jobben er dette ukjent, vi later som ingenting der, selv om ting har blitt mer offentlig i det siste. Har aldri møtt herligere type! Vi har det så fint sammen, og klaffer så godt. Håper det varer. Jeg har aldri vært mer forelsket! :)

Tror at når man møtes på jobb/studie så har man naturlig mye til felles. Jeg tror man kan få et veldig godt forhold hvis man møtes på denne måten, for man får også mer innblikk i hvordan den andre personen er, i tillegg til at man får se flere sider av hverandre.

Det er klart det kan bli vanskelig hvis forholdet skjærer seg, noe som kan være skummelt. Man må av og til bare ta sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir sammen med en på jobb, bør en av dere bytte jobb... Det er viktig forebyggende arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis både du og kollegaen planlegger å fortsette i samme jobb en stund fremover, er det nok lurt å droppe hele greia. Men er èn av dere villig til å skifte firma eller jobb, kan det fungere ;) Man bør ikke blande jobb og privatliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da virkelig ikke det er dødsdømt, siden jeg og samboern møttes på jobb, og foreløpig jobber i samme firma.

Nå jobbet vi i samme firma i halvannet år før vi begynte å prate sammen, fordi vi ikke jobber på avdelinger som har noe med hverandre å gjøre. Vi ser hverandre i lunsjen, om jeg ønsker å spise lunsj på samme tidspunkt som jeg vet han er der. Vi sitter aldri på samme bord, har ikke endret noen rutiner og gjør det vi kan for at jobb er jobb, og kjærester er vi en privatgreie.

Ingen av oss har planer om å forbli i firmaet, av helt andre grunner, og han kommer nok til å søke seg etter andre jobber ganske snart, da han er lei stillingen og ønsker noe nytt.

Kjenner flere som har møtt hverandre på jobb. Noen er gift og har barn, andre er "bare kjærester", atter andre er samboere, også har man selvsagt noen som har møtt noen på jobb som har endt i brudd.

Det kan nok være ubehagelig å jobbe sammen om man ser hverandre hele tiden på jobb, og det blir slutt. Men det kommer jo an på hvor nært man jobber da.

Ta f.eks meg og min kjære, vi ser hverandre ikke om vi ikke velger det. Derfor ville det heller ikke vært noe problem å latt være å se hverandre om det ble slutt og vi ikke forble venner.

Ikke søren om jeg lar andres dårlige erfaringer påvirke kjæreligheten vår og ønsket om å satse på hverandre ihvertfall. Det er alltid en sjans for at det blir slutt, slik ER det i forhold! Det kan ikke hindre at man prøver når ting føles så rett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke søren om jeg lar andres dårlige erfaringer påvirke kjæreligheten vår og ønsket om å satse på hverandre ihvertfall. Det er alltid en sjans for at det blir slutt, slik ER det i forhold! Det kan ikke hindre at man prøver når ting føles så rett. :)

Dette er da bare vennlige råd.

Og når jeg hører "jobber sammen" så antar jeg at man jobber ganske tett sammen, noe ala en bedrift med 20 ansatte eller færre. Du og din samboer jobber jo strengt talt ikke sammen. Dere er ansatt i samme bedrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at man må skifte firma/arbeidssted? Det kan da så klart gå bra!

Noen jeg kjenner har vært sammen i 7-8 år, og jobber sammen. Han har høyere stilling enn henne, og er på en måte "sjef". Men de klarer å skille jobb og privatliv.. De har et sunt og fint forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...