Gå til innhold

Den tykke og hotte jenta...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært den "tykke venninnen" til ei som var smellvakker og hadde flott kropp. Men det var jeg som fikk mest oppmerksomhet, som hadde kjæreste først og som var omringet av både gutter og jenter på byen. Det var fordi jeg er ekstremt sosial, elsker nye mennesker og blir fort kjent med folk. Hun var utrolig sjenert og turte sjelden å ta initiativ til noe. Men vi var verdens beste venninner fordet, pga personlighetene våre. Og sånn er det som oftest tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en venninnegjeng på 6 som jeg kjenner, er det en som er "den tykke" resten er ganske normal i kroppen noen pluss noen minus, men når de er ute på byen er det hun tykke som får mest oppmerksomhet fra guttene, selvom de andre jentene er pene og sjarmerende, men hun er helt utrolig nydelig, og sinnsykt morsom og sjarmerende. Det er faktisk fler av de jentene i den gjengen som er "sjalu" på den tykke, fordi hun får så mye oppmerksomhet og er så nydelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så frekk innstilling!!

Husker jeg og venninnen min var på byen en kveld, og da kom det ei full jente bort til meg og spurte hva jeg gjorde med hun tykke, om hun fikk meg til å fremstå som en penere person eller hva, "siden hun er så feit og du slank". Hallo, jeg fikk hakeslepp og sa at nei, hun får meg ikke til å fremstå som en penere person, hun gjør meg til en penere person for det er bestevenninnen min.

Jeg er glad venninnen min ikke hørte det, for hun hadde høye komplekser for vekten sin, og hadde blitt enormt lei seg.

Jeg velger venner ut fra kjemien oss imellom, og hvor fort vi finner tonen. Ikke etter hvor mye de veier.

If there was a time and a place for a bitchslap, this was it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...