Gå til innhold

Hvor gammel var du da du møtte mannen i ditt liv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var 20, vi har nå vært sammen i 2 år og er samboere. Vi har det veldig, veldig bra sammen:) Men samtidig er han min første ordentlige kjæreste. Er det naivt å tro at det kan bli oss for alltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20.

Det er vanlig å føle at den første ordentlige kjæresten vil bli den siste. Men det er absolutt ikke urealistisk hvis dere begge er villige til å jobbe for å opprettholde et godt forhold. Nå for tiden er folk flinke til å velge den kjappe og letteste utveien - break up. Synd synes jeg.

Endret av KaDust
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charella

16. Har hvert sammen 5år og ble akkurat forlovet. Høres litt naivt ut å si jeg tror vi ska være sammen for alltid. Men kan ikke se for meg en framtid uten han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14. Nå er vi over tredve og fortsatt sammen. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var bare 16 år gammel da jeg traff mannen min første gangen, men vi ble ikke kjærester før flere år senere. Litt rart å tenke på at vi snart har kjent hverandre halve livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er unge og har liten erfaring begge to, men han er jo mannen i mitt liv. Jeg håper og tror at han vil forbli det for alltid. Jeg møtte ham da jeg var 20, nå blir jeg straks 24. Vi ble ikke sammen før det hadde gått noen år da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Møtte han først på videregående når jeg var 17 og han 16.

Vi treftes igjen og ble sammen når vi var 24 og 23 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg en mann i mitt liv, men en kvinne. Og jeg var altså 28 da vi traff hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte KVINNEN i mitt liv, jeg, da. Som 29-åring, altså for et år siden. Min første, og forhåpentligvis eneste, kjæreste! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var 14,17,19 og 22. Håper jeg snart har møtt min siste mann i mitt liv, og at vi holder sammen for alltid ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre og ble sammen når jeg var 18 og han 23, nå 5 år senere er vi fortsatt et par :) Og flere år skal det bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff mannen i mitt liv når jeg var 25. Av forskjellige grunner kunne vi ikke få hverandre... og jeg håper nå (som 29-åring) at jeg snart finner en ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...