AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei ! Jeg gjorde det slutt med samboeren min for ca 1 år siden , vi solgte det vi eide sammen og flyttet fra hverandre , men har holdt kontakten daglig siden bruddet fordi vi ikke klarer og la være. Han har lenge sagt at han vil prøve på nytt og jeg har likt og være sammen med han for å se filmer , spise middag osv.. I januar fortalte han meg at han hadde fått ny kjæreste ... hun er 44 år har 3 barn og bor i Sarpsborg... han er 31 år og bor i Oslo... Jeg har ikke sett på forholdet som noe seriøst siden han sender sms/ snakker med meg hver dag og kun ser henne i helger hvis han ikke er på kurs ( han er en del på kurs i forbindelse med jobben) Vi har vært sammen mye i ukene og litt på søndager og "koset " en del, men kun hatt sex 4 ganger fordi jeg er redd for å få følelser for han igjen.. I påsken var de på Kiel tur og da sendte han meg mld om at han savnet meg og ville bli sammen med meg igjen... jeg var litt kjølig tilbake fordi jeg ikke hviste hva jeg ville.. Nå i helgen som var avtalte vi å møtes ute på byen siden han var hjemme ... jeg ble med han hjem og hele natten koset vi og han fortalte hvor mye han savnet meg og fortsatt elsket meg. Morningen etter hadde vi sex og pratet mye, men etter en stund fotalte han at han måtte ut å ringe dama siden hun hadde prøvd å ringe og sende sms.. så mens jeg lå naken i senga han ringte han denne dama mens han var innelåst på badet... Først da for første gang gikk det opp for meg at det fantes en annen dame som tydligvis var en kjæreste siden han måtte ringe henne akkurat da... Føler meg forferdelig lurt og samtididg ganske dum som har vært med på utroskapen hans og vært del i den uten å se det selv klart ! Føler også at han har lurt meg til å få følelser for han igjen slik at han kan ha 2 damer , men ihver sin by.. Jeg kledde på meg i en fart og løp ut døra mens han satt i tlf... han ringte mage mange ganger etterpå og sendte unnskyld sms.... men har foreløpig ikke orket å svare.. Min første tanke nå som såret og sint er å ta kontakt med denne dama å si i fra hvordan han er, men skjønner jo at alt jeg oppnår med dette er å såre denne andre dama, veldig sint blir hun sikker også... Det at hun også er en god del eldre enn meg gjør det, det jo heller ikke noe bedre.. Det værste er at selv etter alt dette er jeg fortsatt usikker på hva jeg føler for han.. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 19. mai 2011 #2 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg ville holdt meg langt unna både ham og nye dama hans. Vil du virkelig ha en kjæreste som har 0 problemer med å være utro? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 19. mai 2011 #3 Del Skrevet 19. mai 2011 I januar fortalte han meg at han hadde fått ny kjæreste ... -- Først da for første gang gikk det opp for meg at det fantes en annen dame som tydligvis var en kjæreste siden han måtte ringe henne akkurat da... Føler meg forferdelig lurt og samtididg ganske dum som har vært med på utroskapen hans og vært del i den uten å se det selv klart ! -- Hva hadde dere gjort i en slik situasjon ? Han fortalte deg det i januar og du føler deg lurt fordi du ikke forstod det før nå? Herregud. Han har jo til og med sagt det rett ut. Hva jeg hadde gjort? Jeg hadde for det første forstått det i januar. Så hadde jeg holdt meg unna en fyr som har kjæreste og er utro. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarelli Skrevet 19. mai 2011 #4 Del Skrevet 19. mai 2011 Som de andre sier så sa han det i januar. Men når han fortsetter å sende mld så tenker man jo som du sier, at det ikke er så seriøst. Når han sender deg mld og sier han savner deg og vil ha deg tilbake, hva tenkte du da? Ble du glad fordi han heller ville ha deg? Det er jo noe med det og da, at man føler seg bedre når noen vil ha deg i stede for en annen. Kanskje det var dette som fikk deg til å overse at han hadde en annen kjæreste? Om jeg hadde vært i denne situasjonen ville jeg kanskje bedt han holde seg unna meg og ikke sende meg flere mld. Du kan jo f.eks si til han om han ikke stopper så sier du det til kjæresten hans? Det er jo litt dumt at hun skal gå i den "fella" og bli lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Del Skrevet 19. mai 2011 Det må jo være en veldig sterk tiltrekning mot denne andre da, ettersom hun både er eldre og har flere barn. Kanksje du kommer litt dårlig ut her? Du er kanskje både mindre interessant, sexy og spennende ettersom han foretrekker en eldre dame med barn framfor deg. Så la fyren fare, du har det sikkkert bedre uten han. Finn deg en annen som enda ikke har fått smaken på eldre damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå