Gå til innhold

Brudd

Gjest anonymjente

Anbefalte innlegg

Gjest anonymjente

Hei, jeg har blitt forlatt av min kjæreste gjennom et par år. Brudder er i og for seg helt greit, men jeg sliter veldig med følelser knyttet opp imot at han har det så greit og jeg har det så fælt. Jeg har ingen venner(de jeg hadde har jeg mistet pga flytting osv), mens han har iallefall et par gode venner. Han sier vi skal fortsette å ha kontakt og å være venner, men samtidig er han ganske avvissende. Det skjønner jeg forsåvidt. Det er bare så vanskelig å tenke på at han hygger seg, oppdaterer facebook kontinuerlig med glad meldinger og at han tydeligvis ikke har problemer i det hele tatt. Mens jeg sitter her mutters alene, på en uke nå har jeg fått en melding og det var fra min mor... Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette her, men...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om han virker glad, skal du vite at det er ikke sikkert at han har det så bra for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg ut, vær med familie og kom i kontakt med andre mennesker! Og få deg venner, er ikke alltid så vanskelig som folk skal ha det til, man må bare være åpen for å bli kjent med nye! Glad for at bruddet går fint, var gjennom et brudd for noen månder siden som ikke gikk så fint, fordi jeg han hadde det så bra i forhold til meg(fant seg en ny en VELDIG kort tid etter), jeg bestemte meg for å være positiv og leve livet, som endte med at det gikk dårlig med han og hun nye og han ble "hengende" etter meg. Gosser meg litt med det:) Livet smiler og jeg er nesten i et forhold, med en herlig gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

er det han som har tatt initiativet til bruddet så har jo han hatt lenger tid å forbrede seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg ut, vær med familie og kom i kontakt med andre mennesker! Og få deg venner, er ikke alltid så vanskelig som folk skal ha det til, man må bare være åpen for å bli kjent med nye! Glad for at bruddet går fint, var gjennom et brudd for noen månder siden som ikke gikk så fint, fordi jeg han hadde det så bra i forhold til meg(fant seg en ny en VELDIG kort tid etter), jeg bestemte meg for å være positiv og leve livet, som endte med at det gikk dårlig med han og hun nye og han ble "hengende" etter meg. Gosser meg litt med det:) Livet smiler og jeg er nesten i et forhold, med en herlig gutt:)

Syns det å bli sammen noen andre noen mnd etter ett brudd var veldig kort tid etter også jeg da, men .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonymjente

Ja, det er klart at han har forberedt seg mer mentalt på bruddet og de negative følelsene hans var i all hovedsak knyttet til mine følelser rundt det. Og det er jo klart at jeg burde ha prøvd å skaffet meg venner og "levd livet", men det er på en måte ikke det jeg har lyst til heller. Jeg ville jo fortsette som før... Pluss at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne; jeg har ikke noen spesifikke hobbyer som det er lett å møte folk ved, Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal ta dette fatt, da det er en helt ny situasjon for meg... Noen dager er det greit andre(som idag) er det det motsatte av greit. Og det er jo klart at det er disse dagene det smerter å se differansen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...