Gå til innhold

Rebound

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kjennetegner et rebound-opplegg? Noen som vil dele sin historie der de fant ut at de var en rebound? var det kun sex, eller gjorde dere hverdagslige ting sammen også? Har blitt kjent med en ny-singel som hadde et forhold som varte i flere år. Dette faktumet gjør meg veldig usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rebound er vel egentlig bare en ny "kjæresten" rett etter et brudd. En slags trøst som man våkner opp fra og kommer på at man ikke er glad i den nye personen, man er bare glad i følelsen av å være i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge bør en person være singel før man føler seg trygg på at man ikke er en rebound? Dette er selvfølgelig veldig individuelt, men hvor lang tid hadde dere personlig følt var tilstrekkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 2 år, tror nok de fleste trenger rundt et års tid. Det bør ihvertfall være snakk om måneder.

På den annen side har du de som er utro og ender opp med å dumpe dama/fyren og bli sammen med den de var utro med, uten noen singelperiode i mellom.

Veldig individuelt og umulig å si tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Envy!

jeg er veldig skeptisk til dette opplegget. Det er den ny-single som er mest ivrig på å møtes, finne på ting sammen osv, mens jeg holder tilbake - kun fordi vedkommende (som ble dumpa) har vært i et meget langt forhold og det nylig har blitt slutt. Huff, litt kjipt egentlig, jeg vil jo ikke være avvisende da jeg liker personen veldig godt, og synes at vi matcher hverandre veldig bra. Men er veldig redd for å involvere meg følelsesmessig og bli såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff skjønner det er vanskelig TS! Eneste man kan råde deg til er jo at dere tar det sakte og rolig da. Kanskje være venner en periode først. Stor fare for at han bare er på rebound, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...