Gjest Poirot Skrevet 8. november 2003 #1 Del Skrevet 8. november 2003 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #2 Del Skrevet 8. november 2003 Mnja... kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. november 2003 #3 Del Skrevet 8. november 2003 Let's go!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. november 2003 #4 Del Skrevet 8. november 2003 Hvordan kan man chatte og samtidig være i forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. november 2003 #5 Del Skrevet 8. november 2003 Gjerne det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #6 Del Skrevet 8. november 2003 Du må vel ha mer enn ett vindu åpent da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #7 Del Skrevet 8. november 2003 Hvordan kan man chatte og samtidig være i forumet? To vinduer :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 #8 Del Skrevet 8. november 2003 Har konvertert....... Mirc..... Skyld på Achmed Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. november 2003 #9 Del Skrevet 8. november 2003 Har konvertert....... Mirc..... Skyld på Achmed Lillian FY skam seg! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #10 Del Skrevet 8. november 2003 Har konvertert....... Mirc..... Skyld på Achmed Lillian Foræder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #11 Del Skrevet 8. november 2003 Ikke Mirc, men IRC. Jeg sliter med Volanochat... Liker slett ikke programvaren, så jeg må nok lete meg fram til EFnet Revetispa Ihuga undernet-chatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #12 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg sa jo: SKYLD PÅ ACHMED!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. november 2003 #13 Del Skrevet 9. november 2003 Achmed? Han er da helt uskyldig? Han er bare bisarr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #14 Del Skrevet 9. november 2003 Han er ikke uskyldig - det var han som lurte meg inn på IRC i første omgang, og nå kommer jeg meg ikke der ifraaaa Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. november 2003 #15 Del Skrevet 9. november 2003 Han lurte meg også........til IRC!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #16 Del Skrevet 9. november 2003 Men aldri så galt at det ikke er godt for noe - det er noen særdeles trivelige folk på irc, da Har funnet meg vel til rette der, jeg - virka som du kosa deg i går du også Chimp :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. november 2003 #17 Del Skrevet 9. november 2003 Ja, trivelig og livlig der igår ja, Lillian!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #18 Del Skrevet 9. november 2003 Var nok fordi jeg var der det Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. november 2003 #19 Del Skrevet 9. november 2003 .....og jeg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #20 Del Skrevet 9. november 2003 Åff kårsj Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå