Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2011 #21 Del Skrevet 18. mai 2011 TS her. jeg kan kalle han psykopat fordi jeg kjenner igjen tegnene. Han er voldelig,og eksploderer av den minste ting. Jeg og min far har et utrolig godt forhold. Vi snakker sammen hver eneste dag,og han er verdens snilleste mann. Jeg hoppet ikke til køys med han etter en krangel, vi hadde en veldig fin tone,og han hadde ikke vist noe tegn til hvordan han var da vi holdt på. Etter at jeg fant det ut var jeg ikke med ham mer. Liker virkelig ikke denne dømminga, jeg ber om råd. Eh? man er ikke en psykopat fordi man er voldelig. en psykopat ville mest sannsynlig ikke opptredd som en drittsekk foran alle andre,ofte er det heller tvert imot. jeg har selv aggresjonsproblemer og har gått i terapi for dette. jeg er da ingen psykopat av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanderay Skrevet 18. mai 2011 #22 Del Skrevet 18. mai 2011 <snip> Etter dette roet han seg, og jeg greide å roe han helt ned. Har jo litt trening i å roe ned aggressive mannfolk,etter eksen min.. Så når han da kysset meg,og fikk meg til å føle meg spesiell, ble jeg helt på knærne igjen, og glemte dette vonde. <snip> Og når han er grei,så er han veldig grei! Vil så gjerne at han skal være forelska i meg også,og at han kan skjerpe seg for min del.. men det kommer vel aldri til å skje.. Hjelper heller ikke at vi jobber sammen og at jeg må se ham hver dag Jeg ser du skriver at du greide å roe han helt ned, og at da han etterpå kysset deg følte du deg spesiell. Du sier også at du ønsker at han kan skjerpe seg for din del. Du har rett når du sier at det ikke kommer til å skje. Å gå med åpne øyne inn i et forhold med en mann som er så aggressiv er dumt. At du selv ser at han ikke har respekt for deg, men at du allikevel lever for de gode øyeblikkene er dumt. Jeg sier ikke at du er dum, for man kan ikke styre sine følelser. Men det virker som om du er ute etter utfordringen det er å endre han, som at du ved å få han snill vil bevise noe - kanskje mest for deg selv. Mulig du rett og slett bare søker spenning ved å involvere deg med en så krevende mann, at det er adrenalinrushet du er ute etter. I så fall vi jeg tipse deg om å lete etter dette et annet sted. Begynn med klatring f.eks, det er morsomt, spennende, krevende - nærmest en form for høyadrenalinmeditasjon. Og i tillegg gir det deg en følelse av mestring. Aner ikke om jeg treffer med noe av dette, men det er det jeg får ut av det du skriver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #23 Del Skrevet 18. mai 2011 Han høres mer ut som en typisk boler spør du meg. Det er jo som noen svære lemmen som omtrent eksploderer av raseri. Potte sure er de også. TS her. Har tenkt tanken. For han er en veldig grei gutt til vanlig, men når det kommer til alkohol klikker ham. Er også sykt opptatt av kosthold og trening. og er veeeldig veltrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 18. mai 2011 #24 Del Skrevet 18. mai 2011 psykopat er han nok ikke. Exen min var psykopat, men han hadde ikke rørt noen utenfor husets fire vegger, men innenfor? Da ble jeg slått. På steder hvor ingen kunne merke noe. Syns jeg synd på meg selv? vet du hva? jeg var bare jævla dum. Jeg gikk selv inn i et forhold med en jeg så det var noe muffins med fra dag 1, og uansett hvor forelska man er burde man ha nok selvrespekt for seg selv enn å forelske seg i en sånn dust. Men for all del jenter, gjør det samme som meg. Jeg måtte først gå gjennom det største feilen før jeg skjønte hva det faktisk dreide seg om. Nå kan en gutt bare drøøøøøøøøøøøøøøømmme om å behandle meg som en dritt noen gang igjen. Jeg har verdens beste kjæreste nå som behandler meg som gull<3 Og sånn skal det være:) Han hater å se meg gråte imotsetning til exen min som ikke hadde en eneste følelse i hjertet sitt (bokstavelig talt, han ante ikke hva ordet medfølelse betydde og hav det dreide seg om) For all del, kjør på og gjør den samme feilen som meg. ALLE sammen kommer til å angre bittert.. Eller kanskje ikke? Kan innrømme at jeg angrer på et vis, men på en annen ikke , jeg er jo veldig sterk i dag og lar INGEN trykke meg ned og manipulere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #25 Del Skrevet 18. mai 2011 psykopat er han nok ikke. Exen min var psykopat, men han hadde ikke rørt noen utenfor husets fire vegger, men innenfor? Da ble jeg slått. På steder hvor ingen kunne merke noe. Syns jeg synd på meg selv? vet du hva? jeg var bare jævla dum. Jeg gikk selv inn i et forhold med en jeg så det var noe muffins med fra dag 1, og uansett hvor forelska man er burde man ha nok selvrespekt for seg selv enn å forelske seg i en sånn dust. Men for all del jenter, gjør det samme som meg. Jeg måtte først gå gjennom det største feilen før jeg skjønte hva det faktisk dreide seg om. Nå kan en gutt bare drøøøøøøøøøøøøøøømmme om å behandle meg som en dritt noen gang igjen. Jeg har verdens beste kjæreste nå som behandler meg som gull<3 Og sånn skal det være:) Han hater å se meg gråte imotsetning til exen min som ikke hadde en eneste følelse i hjertet sitt (bokstavelig talt, han ante ikke hva ordet medfølelse betydde og hav det dreide seg om) For all del, kjør på og gjør den samme feilen som meg. ALLE sammen kommer til å angre bittert.. Eller kanskje ikke? Kan innrømme at jeg angrer på et vis, men på en annen ikke , jeg er jo veldig sterk i dag og lar INGEN trykke meg ned og manipulere meg Okei,da brukte jeg kansje feil ord. Beklager. Men han er manipulerende og voldelig, og veldig grei mot alle, helt til det klikker for han. Folk ser ikke hvordan han egentlig er, det er kun få som har sett det. Og han er veldig god til å snakke for seg.. Fælt å lese om hva du har gått igjennom, han høres ut som min x, og jeg vet hvor jævlig det var.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 18. mai 2011 #26 Del Skrevet 18. mai 2011 Okei,da brukte jeg kansje feil ord. Beklager. Men han er manipulerende og voldelig, og veldig grei mot alle, helt til det klikker for han. Folk ser ikke hvordan han egentlig er, det er kun få som har sett det. Og han er veldig god til å snakke for seg.. Fælt å lese om hva du har gått igjennom, han høres ut som min x, og jeg vet hvor jævlig det var.. TS Vel kan hende det finnes forskjellige type psykopater, men han virker ikke som den mest utspekulerte siden han sloss i all offentlighet. Men hvis ingen ser hvordan han egentlig er, men alle vet egentlig hvordan han er , hvordan kan det henge sammen? I og med at du har vært gjennom noe av det samme, må du hvert fall holde deg vekk. Ekstremt voldelige mennesker skal man holde seg unna, selv om han ikke har banket deg enda . Skjønner at det er lett for meg å si.. Jeg er ikke forelska i en gærning.. Å jeg vet hvordan det er å være forelska. Alle reagerer forskjellig på forelskelser , men jeg er veldig som deg. Går under hans makt og man føler seg bare helt trollbundet - MAN ER trollbundet. Ekstremt sterk tiltrekkelse til en person at man ikke er seg selv lenger. Men sannheten er at det GÅR OVER.. Å da kommer du til å angre som en hund at du lot den ekle dusten behandle deg sånn. Og dette UANSETT hvor deilig han er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #27 Del Skrevet 18. mai 2011 For noen mnd siden begynte jeg å drive på med en fyr på jobben. JA det var det dummeste jeg har gjort. Han klikket fullstendig på byen, og var skikkelig ekkel mot meg. Jeg har vært i et voldelig forhold for noe år siden, og ble livredd. Etter dette oversåg han meg totalt, men jeg hadde så sterke følelser for ham, og han er så utrooolig flott å se på,at jeg greide aldri å glemme ham. hjalp heller ikke på at jeg måtte se ham hver dag.. Så møttes vi tilfeldig på byen en gang for noen uker siden, og da fikk vi snakket ut. Han sa at han var veldig begeistret for meg, men at jeg hadde skremt ham da vi kranglet. Jeg sa at han hadde skremt meg også. Så var vi på fest sammen 16 mai, og det ble et glass og to for mye. Han begynte å sloss med en på festen, og han holdt ham nede og skulle ta kvelertak på ham!! Etter dette roet han seg, og jeg greide å roe han helt ned. Har jo litt trening i å roe ned aggressive mannfolk,etter eksen min.. Så når han da kysset meg,og fikk meg til å føle meg spesiell, ble jeg helt på knærne igjen, og glemte dette vonde. Jeg ser så tydelig at han er en psykopat, og jeg VET jeg må glemme ham,ellers kommer han til å psyke meg helt ned. Jeg kjenner jeg driter i mine egne prinsipper, bare jeg får vært med ham. Vanskelig å forklare. Jeg er 25, han er 26. Så vi er ikke lenger drittunger heller.. Noen som har råd om å glemme ham? Jeg er som sagt helt på knærne etter han. Skjelver og svetter bare jeg ser ham, og han er det fineste jeg noen gang har sett. Og når han er grei,så er han veldig grei! Vil så gjerne at han skal være forelska i meg også,og at han kan skjerpe seg for min del.. men det kommer vel aldri til å skje.. Hjelper heller ikke at vi jobber sammen og at jeg må se ham hver dag Hva legger du i psykopat? Psykopat er ingen diagnose,men rommer div personlighetsforstyrrelser. han kan være umoden i forhold til alkohol,takler det dårlig osv. Slik oppførsel i alkoholrus kan også være en lærd handling. Psykopati er et misbrukt ord. Du kan ikke se på en person at han er "psykopat" som du skriver. for min del vil jeg holdt meg vekk fra en som ike takler alkohol på denne måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #28 Del Skrevet 18. mai 2011 Svært som folk skulle henge seg opp i ordet psykopat idag. Kall ham en kald drittsekk da. En som er voldelig og klikker for den minste ting. Hvordan kan jeg da glemme han? Når jeg er forelska og må se han hver dag, men vet at han IKKE er bra for meg. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nike Skrevet 18. mai 2011 #29 Del Skrevet 18. mai 2011 Sett en grense for deg selv TS og vær voksen. Stå for ditt valg uansett, ikke gi næring til håpet ved å legge skylden på andre for din egenskapte begredelige situasjon. Slutt med unnskyldninger og ta tak nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 18. mai 2011 #30 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg hadde aldri frivillig gått inn i et forhold hvor du VET på forhånd hva slags forhold det vil utvikle seg til. Har du respekt for deg selv, finner du en som kan sette pris på deg, isteden for at du må please en overkjørende, aggresiv type, som ikke er psykopat, men vet hvordan han får andre til å underkaste seg. Det finnes da andre kjekke mannfolk som kan gi deg spenning, uten at de overkjører og overtaler deg????? Du har vært igjennom dette en gang tidligere, at du i det hele tatt vurderer å innlede et nytt forhold til slike mennesker, er for meg helt helt på tryne. Du må du lære å like deg selv, respektere deg selv, først da kan du få en gjensidig respekt. Ved å underkaste deg nedprioriterer du deg selv, hvor hans meninger og humørsvinginger bestemmer hvordan du har det. Vil du ikke bli respektert for den du er? Håper for din del at du kommer deg unna så fort som mulig, før han har kloa i deg, og det blir en eviglang kamp for å bli frigjort... PS. snakker av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå