AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Del Skrevet 18. mai 2011 For noen mnd siden begynte jeg å drive på med en fyr på jobben. JA det var det dummeste jeg har gjort. Han klikket fullstendig på byen, og var skikkelig ekkel mot meg. Jeg har vært i et voldelig forhold for noe år siden, og ble livredd. Etter dette oversåg han meg totalt, men jeg hadde så sterke følelser for ham, og han er så utrooolig flott å se på,at jeg greide aldri å glemme ham. hjalp heller ikke på at jeg måtte se ham hver dag.. Så møttes vi tilfeldig på byen en gang for noen uker siden, og da fikk vi snakket ut. Han sa at han var veldig begeistret for meg, men at jeg hadde skremt ham da vi kranglet. Jeg sa at han hadde skremt meg også. Så var vi på fest sammen 16 mai, og det ble et glass og to for mye. Han begynte å sloss med en på festen, og han holdt ham nede og skulle ta kvelertak på ham!! Etter dette roet han seg, og jeg greide å roe han helt ned. Har jo litt trening i å roe ned aggressive mannfolk,etter eksen min.. Så når han da kysset meg,og fikk meg til å føle meg spesiell, ble jeg helt på knærne igjen, og glemte dette vonde. Jeg ser så tydelig at han er en psykopat, og jeg VET jeg må glemme ham,ellers kommer han til å psyke meg helt ned. Jeg kjenner jeg driter i mine egne prinsipper, bare jeg får vært med ham. Vanskelig å forklare. Jeg er 25, han er 26. Så vi er ikke lenger drittunger heller.. Noen som har råd om å glemme ham? Jeg er som sagt helt på knærne etter han. Skjelver og svetter bare jeg ser ham, og han er det fineste jeg noen gang har sett. Og når han er grei,så er han veldig grei! Vil så gjerne at han skal være forelska i meg også,og at han kan skjerpe seg for min del.. men det kommer vel aldri til å skje.. Hjelper heller ikke at vi jobber sammen og at jeg må se ham hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Del Skrevet 18. mai 2011 Ikke involver deg mer i han. Jeg falt for en jeg også, endte opp med å bli ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Del Skrevet 18. mai 2011 ... han er det fineste jeg noen gang har sett. Og når han er grei,så er han veldig grei! Vil så gjerne at han skal være forelska i meg også,og at han kan skjerpe seg for min del.. men det kommer vel aldri til å skje.. Du snakker hovedsakelig om utseendet, er det hovedsakelig utseendet hans du har fallt for, og siden han ser så flott ut, så kan du liksom leve med at han lett banker både deg og andre? Han kan være forelska eller begeistret for deg, verken det eller du vil endre hans voldelige måte å være på, og du kan aldri endre en psykopat nei! Du har levd med en før, du vet han lett blir fysisk... Ditt valg er en vakker mann som banker livskiten av deg, eller å tvinge hode ditt til å la ham være, og ta vare på deg selv. Er det viktigere med en mann som ser bra ut en en mann som ikke kommer til å banke deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 18. mai 2011 #4 Del Skrevet 18. mai 2011 Du burde be til høyere makter om at han ikke blir forelsket i deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Del Skrevet 18. mai 2011 DU kjære ts, må finne deg en psykolog RASKT! Det er viktig at du ser på mønsteret ditt, folk som har vært i kloa på en psykopat involverer seg ofte med en ny psykopat. Det er DU som har ansvar for at du har det godt her i livet, og du må ta noen grep, NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #6 Del Skrevet 18. mai 2011 Tusen takk for gode og ikke-dømmende svar! Setter pris på det. Føler ikke jeg kan snakke med noen om hvor forelska jeg er i ham, fordi folk vet hvordan han er. Ja han er råflott,og utrolig sjarmerende. Så har jeg de gode øyeblikkene jeg lever på, og det får alt annet til å falme bort.. Jeg vet jeg ikke burde involvere meg i ham, men føler det allerede er gjort, og at jeg nå ikke greier å holde meg borte fra ham. Merker jo at han har ingen respekt for meg, og sms jeg får av ham (etter at jeg har sendt) er korte ,og ikke halvparten av det jeg krever fra en mann. Jeg er veldig populær,og får høre daglig at jeg er kjempeflott. Så jeg skjønner ikke hvorfor denne mannen har fått min oppmerksomhet,når det er så mange andre som vil ha den.. Jeg er bare så utrolig begeistra for denne personen, og kan se på ham i timesvis.. Har aldri kjent det slik før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. mai 2011 #7 Del Skrevet 18. mai 2011 Tror dere virkelig at trådstarter er ei helt normal jente i huet? Lurer på hva hun tenner på og hva hun har fått menn til å gjøre fordi dem skal bevise at dem er glad i henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #8 Del Skrevet 18. mai 2011 Tror dere virkelig at trådstarter er ei helt normal jente i huet? Lurer på hva hun tenner på og hva hun har fått menn til å gjøre fordi dem skal bevise at dem er glad i henne? Jeg er så jævlig lei av de innleggene dine!! du er så utrolig negativ og sur mot ALT! Virker som en kvinnehater. Ikke overta denne tråden også nå,som så mange andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. mai 2011 #9 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg prøver bare å forklare at når man tenner og brunster på psykopater så er det ofte lengsler og drømmer inne hos seg selv som ikke kommmer helt frem.... eeh... helt ut... Jaja, bare involver dere med psykopater dere. Helst burde dere fått dere barn sammen, for da pleier alt å ordne seg skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 18. mai 2011 #10 Del Skrevet 18. mai 2011 Du veit svaret på dette sjølv, du må ikkje sleppe denne mannen inn i livet ditt. Det er du som gir han så stor plass i tankane dine, det er eit valg du gjer, og som du kan gjere om. Eg er einig med dei over som seier at du bør søke profesjonell hjelp. Du er inne i eit utruleg lite konstruktivt mønster når det gjeld kva menn du innlet deg med. Det virkar som om du latar som at alt er skjebne- og lyststyrt. Det er det ikkje, du har din eigen frie vilje, men den må få sleppe fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #11 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg prøver bare å forklare at når man tenner og brunster på psykopater så er det ofte lengsler og drømmer inne hos seg selv som ikke kommmer helt frem.... eeh... helt ut... Jaja, bare involver dere med psykopater dere. Helst burde dere fått dere barn sammen, for da pleier alt å ordne seg skal du se! Slutt å si "dere" som om alle kvinner er like.. Vi vet alle at du er bitter fordi kona di har knullet en bartender osv osv. Ikke gre alle under en kam for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #12 Del Skrevet 18. mai 2011 Du veit svaret på dette sjølv, du må ikkje sleppe denne mannen inn i livet ditt. Det er du som gir han så stor plass i tankane dine, det er eit valg du gjer, og som du kan gjere om. Eg er einig med dei over som seier at du bør søke profesjonell hjelp. Du er inne i eit utruleg lite konstruktivt mønster når det gjeld kva menn du innlet deg med. Det virkar som om du latar som at alt er skjebne- og lyststyrt. Det er det ikkje, du har din eigen frie vilje, men den må få sleppe fram. TS her. Jeg har vurdert å søke hjelp, men jeg føler det er litt for lite til at jeg kan bruke tiden til en psykolog.. Føler meg som en liten fjortiss når jeg snakker om dette. Jeg er ikke intr i andre menn, jeg blir veldig fort lei. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal bry meg om denne mannen heller.. hvordan kan jeg greie å glemme han? For jeg vet jeg må det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nike Skrevet 18. mai 2011 #13 Del Skrevet 18. mai 2011 Må si meg enig meg waco, it takes two to tango og til de som hveser av dette er vel selv ikke helt riktig skrudd sammen i hodet. TS sier at typen er pykopat uten å gi noen mer utførelig forklaring på hva som kvalisiferer til et slikt stempel annet enn at han er dominant og kan sette andre typer på plass slik at TS blir vått i hakket. Mulig denne typen er en med ett heller ustabilt sinnelag, men TS tiltrekkes av slike og har tidligere vært i et voldelig forhold uten egentlig ha lært så mye ettersom hun gladelig hopper til køys med typen så fort han viser sin brunst ved å f.eks. avbite henne i en opphettet diskusjon som kanskje hun selv initierte. For alt jeg vet kan TS igjen og igjen prøve å søke forsoning med sin far gjennom slike forhold, hvor alle menn som setter henne på plass er psykopater fordi de minner henne om bla bla bla. Like barn leker best og TS vet hva hun bør gjøre, men akk.. må skrive et innlegg på KG ettersom hun ikke vil snakke med kompotent personell ettersom det er så kjedelig. Føler for lite... og hva får en til å føle så mye at? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #14 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvis du ikke føler du kan ta opp tiden til en psykolog, hva med å finne ut om det er noen samtalegrupper i området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #15 Del Skrevet 18. mai 2011 Må si meg enig meg waco, it takes two to tango og til de som hveser av dette er vel selv ikke helt riktig skrudd sammen i hodet. TS sier at typen er pykopat uten å gi noen mer utførelig forklaring på hva som kvalisiferer til et slikt stempel annet enn at han er dominant og kan sette andre typer på plass slik at TS blir vått i hakket. Mulig denne typen er en med ett heller ustabilt sinnelag, men TS tiltrekkes av slike og har tidligere vært i et voldelig forhold uten egentlig ha lært så mye ettersom hun gladelig hopper til køys med typen så fort han viser sin brunst ved å f.eks. avbite henne i en opphettet diskusjon som kanskje hun selv initierte. For alt jeg vet kan TS igjen og igjen prøve å søke forsoning med sin far gjennom slike forhold, hvor alle menn som setter henne på plass er psykopater fordi de minner henne om bla bla bla. Like barn leker best og TS vet hva hun bør gjøre, men akk.. må skrive et innlegg på KG ettersom hun ikke vil snakke med kompotent personell ettersom det er så kjedelig. Føler for lite... og hva får en til å føle så mye at? TS her. jeg kan kalle han psykopat fordi jeg kjenner igjen tegnene. Han er voldelig,og eksploderer av den minste ting. Jeg og min far har et utrolig godt forhold. Vi snakker sammen hver eneste dag,og han er verdens snilleste mann. Jeg hoppet ikke til køys med han etter en krangel, vi hadde en veldig fin tone,og han hadde ikke vist noe tegn til hvordan han var da vi holdt på. Etter at jeg fant det ut var jeg ikke med ham mer. Liker virkelig ikke denne dømminga, jeg ber om råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cena Skrevet 18. mai 2011 #16 Del Skrevet 18. mai 2011 Det hørtes ut som om han var litt brutal ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #17 Del Skrevet 18. mai 2011 Han høres mer ut som en typisk boler spør du meg. Det er jo som noen svære lemmen som omtrent eksploderer av raseri. Potte sure er de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 18. mai 2011 #18 Del Skrevet 18. mai 2011 Du er forelska. Det er ingen som tvinger deg til å styre med noen selv om du er forelska. Du er deg . Du har ditt eget liv. Du har fri vilje. Du er fri. Du er trygg. Ingen kan ta fra deg dette, men det ser ut som om du har veldig stor lyst til å velge bort noe av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nike Skrevet 18. mai 2011 #19 Del Skrevet 18. mai 2011 Liker virkelig ikke denne dømminga, jeg ber om råd. Du vet hvilke knapper en trykker på ser jeg og når ting går en imot så manipulerer du? Dømmer ikke deg, men tester hvordan du reagerer og noe sier meg at du aldri kommer til å legge alle kortene på bordet til en psykolog, jeg kjenner igjen tegnene. Du sier du er i midten av tjueårene og ikke en drittunge lenger, javel.. for å si det slik så har du svært lite å komme med annet enn hvor uimotståelig denne fyren er og hvor mye du ikke vil ha han. Hørt slikt før og samme rådet gjelder fortsatt, men det vil ikke du høre dog gir klart uttrykk for at du vil bli satt på plass, herregud er du helt tydelig klar over hva du gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2011 #20 Del Skrevet 18. mai 2011 du ser tydelig at han er en psykopat? du må ha spesielle evner siden du kan påstå dette. man er ikke en automatisk en psykopat fordi ma er en voldelig drittsekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå