Redbull Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Kjøpte Avent flaskesterilisatoren min på flust.no, noen som vet hva jeg skal søke på for å finne rensepulveret til den? Eller om jeg kan kjøpe det i en butikke? Var bare to små pakker med, å de er nå brukt opp....
mars-mamma Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Tror de har på Elkjøp:) I bruksanvisningen står det også at man kan bruke noe annet. Husker ikke helt hva det var men.. EDIT: SITRONSYRE. finne det i bakehylla, bruker ca en spiseskje:) Endret 18. mai 2011 av mars-mamma
Donpedro Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Sitronsyre blandet med 2 dl vann. Kjøpes der de selger bakevarer. Eddik kan også bruker, men funker ikke like bra synes jeg. Endret 18. mai 2011 av Donpedro
Nemii Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Sitronsyre funker helt supert til å rense sterilisator, vannkoker, brente kjeler, oppvaskmaskinen etc :-)
Redbull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2011 Sitronsyre blandet med 2 dl vann. Kjøpes der de selger bakevarer. Eddik kan også bruker, men funker ikke like bra synes jeg. Blander jeg hele den lille posen med sitronsyre ilag med 2 dl vann?
Redbull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2011 Sitronsyre funker helt supert til å rense sterilisator, vannkoker, brente kjeler, oppvaskmaskinen etc :-) Hva gjør jeg da? Hva forhold bruker jeg? Til vannkoker, sterilisator og oppvaskemaskin?
Donpedro Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 En halv pose til 2 dl vann. Kok opp i noen minutter i sterilisatoren, la stå i en halvtime før du heller ut. Kok deretter opp med vanlig vann noen ganger og skyll og tørk.
Redbull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2011 En halv pose til 2 dl vann. Kok opp i noen minutter i sterilisatoren, la stå i en halvtime før du heller ut. Kok deretter opp med vanlig vann noen ganger og skyll og tørk. TAKK!! :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå