Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte Avent flaskesterilisatoren min på flust.no, noen som vet hva jeg skal søke på for å finne rensepulveret til den? Eller om jeg kan kjøpe det i en butikke? Var bare to små pakker med, å de er nå brukt opp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror de har på Elkjøp:) I bruksanvisningen står det også at man kan bruke noe annet. Husker ikke helt hva det var men..

EDIT: SITRONSYRE. finne det i bakehylla, bruker ca en spiseskje:)

Endret av mars-mamma
Skrevet (endret)

Sitronsyre blandet med 2 dl vann. Kjøpes der de selger bakevarer. Eddik kan også bruker, men funker ikke like bra synes jeg.

Endret av Donpedro
Skrevet

Tusen takk for svar!! :) :)

Skrevet

Sitronsyre funker helt supert til å rense sterilisator, vannkoker, brente kjeler, oppvaskmaskinen etc :-)

Skrevet

Sitronsyre blandet med 2 dl vann. Kjøpes der de selger bakevarer. Eddik kan også bruker, men funker ikke like bra synes jeg.

Blander jeg hele den lille posen med sitronsyre ilag med 2 dl vann? :sjenert:

Skrevet

Sitronsyre funker helt supert til å rense sterilisator, vannkoker, brente kjeler, oppvaskmaskinen etc :-)

Hva gjør jeg da? Hva forhold bruker jeg? Til vannkoker, sterilisator og oppvaskemaskin? :)

Skrevet

En halv pose til 2 dl vann. Kok opp i noen minutter i sterilisatoren, la stå i en halvtime før du heller ut. Kok deretter opp med vanlig vann noen ganger og skyll og tørk.

Skrevet

En halv pose til 2 dl vann. Kok opp i noen minutter i sterilisatoren, la stå i en halvtime før du heller ut. Kok deretter opp med vanlig vann noen ganger og skyll og tørk.

TAKK!! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...