Gå til innhold

Hvordan flørte HELT diskret?

Gjest junior

Anbefalte innlegg

Gjest junior

Hei! Jeg er totalt forelsket i en fyr, og er veldig usikker på hva han tenker og føler tilbake. Det er litt komplisert, men vi er begge single og frie, selvom han fokuserer mer på annet akkurat nå.

Vi har en veldig god tone og kjemien er der absoluttt, vi møtes en del ganger i uken, men vi har aldri vært alene sammen. (felles venner)

Nå lurer jeg altså på..hvordan skal jeg gå fram for å "flørte" litt, eller legge ut "tegn" om at jeg liker ham eller vil noe mer, uten at det skal bli kleint og pinlig om han ikke føler det samme? Vil ikke være helt obvious og slenge meg på ham og plukke på ham og greier :P

Jeg legger merke til at han sender stjålne blikk av og til, og det virker som om han prøver å være mye i nærheten av meg. Samtidig så kan det være noe jeg bare innbiller meg fordi jeg er så forelsket selv.

Anyone?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakke med han og finne noe dere liker felles. Spørre om han kanskje vil på kino sammen med deg eller finne på noe. feks, hvis en av dere eller begge har hund så kan dere gå en tur sammen. Hvis du har nr hans så send en sms med en casual; hva skjer? eller hva driver du på med?

Prøv å virke interessert feks hvis han skal på jobb, skole eller lignende så spør hvordan det gikk osv. Mye diskre du kan prøve og deretter bli bedre kjent med han og flørte litt og vise at du er interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakke med han og finne noe dere liker felles. Spørre om han kanskje vil på kino sammen med deg eller finne på noe. feks, hvis en av dere eller begge har hund så kan dere gå en tur sammen. Hvis du har nr hans så send en sms med en casual; hva skjer? eller hva driver du på med?

Hun ville ikke være for obvious, og spør hun om de skal dra på kino så ligger det litt i kortene hvor hun vil hen. Hvis det bare er de to så klart, de kan jo være flere som drar sammen.

Trodde ikke at man sendte "hva skjer?"-meldinger lenger. I hvert fall ikke hvis man har gått ut av ungdomskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spandere en drink/øl? Ref tråden fra i dag ang spandering/flørting :gjeiper: haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest junior

Du kan jo spandere en drink/øl? Ref tråden fra i dag ang spandering/flørting :gjeiper: haha!

Haha! Ingen av oss drikker ;) kinoen var kanskje litt åpenlyst ja, og "hva skjer"-meldinger føler jeg alltid må inneholde noe mer. Sier forresten alltid heller "hvordan går det" blablabla..

Noen andre tips?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med på hva han er opptatt av og pass på å gi oppmerksomhet til disse. Dersom han har gruet seg til en oppgave på jobb/skole spør du dagen etter hvordan det gikk. Du kan selvsagt også sende melding og høre hvordan det gikk. Da handler det om dageligdagse hendelser og kan være ganske så hverdagslig, samtidig som han etter hvert vil merke at du er opptatt av hvordan han har det og hva han er opptatt av, rett og slett at du bryr deg litt ekstra om han.

Ellers er litt lenger blikk en god metode. Om han har sett på deg litt ekstra, ser du fort vekk for så å se tilbake bare et par sek etterpå. Dette er en bedre måte enn å holde blikket så lenge, fordi det lett kan leses som tilfeldigheter. Dersom du gjør dette ofte, kan det tilskrives tilfeldigheter samtidig som det selvsagt kan oppleves som flørting.

En annen måte er å sette deg nær ham. Om du velger mellom to sitteplasser velger du den ved siden av ham. Dette kan igjen være helt tilfeldig, samtidig som han vil merke etter hvert at du gjør dette kanskje muligens litt ekstra. Det er kjekkt å flørte på denne måten, en måte som bare får ham til å lure litt om du flørter eller ikke. Men det tar selvsagt tid før han eventuellt skjønner at du er interessert.

Du kan være oppmerksom på om han feks har lite kaffe i koppen sin, om han vil ha et glass vann etc. når du går på kjøkkenet. Du kan tilfeldig komme borti ham når dere går forbi hverandre i en litt trangere gang, etter hverandre på toalettet etc. Skal du gi ham noe kan du sørge for at du er borti hånden hans såvidt også.

Dette er de eneste måtene jeg kommer på at det går ann å flørte særs diskret. Det hele handler om å gi ham så vidt mer oppmerksomhet, slik at han legger merke til at du er littegranne mer opptatt av ham. Det kan leses som vennlighet, men også som flørting, og kan lett være med å skape en stemning og forventning og litt mystikk. På den andre siden er det noen menn som kanskje ikke noen gang vil få med seg slik subtil hinting. Jeg satte meg på fanget til mannen min når jeg skulle flørte med ham, under den unskyldning av at det ikke var ledige stoler, og han kjøpte helt unskyldningen min uten å i det hele tatt tenke over at det var mange andre fang jeg kunne ha valgt. Jeg trodde jeg åpenlyst la ann på ham, og gikk ganske kjappt når han heller fortsatte å snakke med sidemannen enn meg. Jeg trodde han avviste meg, han trodde bare jeg trengte en sitteplass......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten kommentar: Hvor er moro'a i å flørte helt diskret og bare legge ut små tegn?

Menn bruker å være veldig dårlige på å plukke opp hint og "små tegn", eller så er de usikre på om det de tror er hinting faktisk er hinting.

For meg høres det ut som han liker deg.

Menmen... Fortsett med kontakten, prøv å øke graden av kontakt (både tid- og kroppskontaktmessig). Ta han på armen når du er nær ham, smil og vær glad... Kyss ham på kinnet en kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest junior

Tusen takk for svar, AB!! Skal prøve på det neste gang jeg ser ham :jepp: Om det går månedsvis uten at han merker noe, får jeg heller sette meg på fanget hans og sjekke om han reagerer da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest junior

Liten kommentar: Hvor er moro'a i å flørte helt diskret og bare legge ut små tegn?

Menn bruker å være veldig dårlige på å plukke opp hint og "små tegn", eller så er de usikre på om det de tror er hinting faktisk er hinting.

For meg høres det ut som han liker deg.

Menmen... Fortsett med kontakten, prøv å øke graden av kontakt (både tid- og kroppskontaktmessig). Ta han på armen når du er nær ham, smil og vær glad... Kyss ham på kinnet en kveld :P

JEG syns det er kjempespennende, spesielt når jeg ikke helt vet hvordan han føler og hva han tenker. Om han reagerer positivt på det jeg gjør, kan jeg jo dra det litt videre, men vil helst begynne i det små ;)

Vet, noen menn er skikkelig dårlig på det..så, som sagt, om han ikke reagerer får jeg hoppe på ham :fnise:

Takk for tips!!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be om hjelp til noe, for eksempel å sette opp en hylle eller noe, så spanderer du hjemmelaget middag som takk for hjelpen.

Det fungerte veldig bra for meg, selv om han oppdaget at jeg godt kunne klart å gjøre det selv.

Jeg ble gjennomskuet ganske raskt, og vi har ledd mye av "hjelpesløsheten" min i etterkant, men han fant i alle fall ut at jeg var interessert i ham... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest junior

Be om hjelp til noe, for eksempel å sette opp en hylle eller noe, så spanderer du hjemmelaget middag som takk for hjelpen.

Det fungerte veldig bra for meg, selv om han oppdaget at jeg godt kunne klart å gjøre det selv.

Jeg ble gjennomskuet ganske raskt, og vi har ledd mye av "hjelpesløsheten" min i etterkant, men han fant i alle fall ut at jeg var interessert i ham... :)

Wow, ja, det var skikkelig lurt!! Har faktisk en hylle som burde settes sammen, og mat elsker jeg å lage ;) Kanskje jeg skal vente litt med det, noen uker kanskje.. Hyllen er ikke livsnødvendig enda uansett :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns AB her oppe kom med noen gode tips!

Vær mye i nærheten av ham, og gi ham tilfeldige komplimenter. Ikke nødvendigvis å se ham inn i øynene og fortelle ham hvor kjekk du syns han er, men kanskje bare si at du liker skoene hans eller om han har klippet seg så liker du den nye frisyren (men for all del - ikke si det om du ikke mener det!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...