AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg sliter med mye tanker, negative tanker.. På vennefronten: jeg føler jeg bryr meg ved å sende melding først, huske på små-ting, datoer som er viktig for dem, husker ting som skjer i livet deres, og passer på å spørre om det rett etterpå.. sender hyggelige kort/meldinger, og innimellom ting i posten til de.. Men jeg føler ikke de gjør noe for å vise tilbake.. er jeg ikke en god venn for dem, siden de ikke vil vise det, eller er de ikke sånn av person?! Mye av det samme med kjæresten min.. jeg liker at han skal være romantisk.. han er det kun når det etterlyses.. etter det faller det tilbake i det gamle igjen.. Jeg er nok en person som trenger mye tilbake fra både venner, og kjæreste! kanskje litt for mye.. Jeg burde føle at ting er veldig bra, med kommende bryllup, nokså ny jobb og kjøpt leilighet.. Angående bryllupet har jeg to forlovere, og hun ene gjør absolutt ingenting for å vise at hun er forlover. Jeg er for tilbakeholden til å tørre å si noe om det! I helgen kom min andre forlover å spurte meg om utdrikningslaget mitt, at hun visste ikke hvordan det kunne gjøres.. og at vi ble så få.. og jeg måtte komme med forslag til hva som kunne gjøres.. hvorfor!? Kanskje veldiug egoistisk å tenke på disse måtene, men jeg har lyst at noen skal vise at de setter pris på meg også! Følesene lever i en berg og dalbane for tiden,og jeg er generelt trist! Trengte bare få dette ned på papiret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty77 Skrevet 18. mai 2011 #2 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er ikke gift, men vil ihvertfall gratulere deg så mye Tror jeg ville tenkt det samme som du. Husk at dette er kun en gang i livet, så si ifra til de hva du mener. Si til hu ene forloveren at hun kan ta kontakt med hun andre så kan de finne på noe. De ble vel spurt om å være forlover og akseptert, så kan de da ta de oppgavene som følger med den rollen. De skal være dine støttespillere gjennom hele denne perioden. De skal være din høyre arm. Kanskje burde ikke du ha for store forventninger høres det ut som, men poenget er vel at de skal ordne for deg, uten at du er med på planlegginga uansett hva det er. De skal være der for deg no mather what. Fortsett å være den gode venninda du. Skulle ønske det var flere slike som deg! Du høres ut som et godt menneske, men få litt mer bein i nesa. Har selv oppdaget mere og mere den senere tid at folk generelt (som er deg nermest) er totalt opptatt av hva som skjer i sin egen boble. DETTE irriterer meg grenseløst innimellom. Legger de merke til det om du 'glemmer' en bursdag eller noe da? Eller om de glemmer noe ved deg, så kan du kanskje bare ta det i en forbisettning en gang dere treffes? 'gratulerer til meg som...' eller 'foresten, fikk dere med dere at...' eller noe i den rettningen? Eller kanskje vil det oppfattes som frekkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Del Skrevet 18. mai 2011 Det ligger nok mye i det å tørre å få mer bein i nesa.. men jeg syns det er så vanskelig! Tenker nok mer på hva mener de andre om jeg sier dette osv... Har også flyttet til et nytt sted hvor jeg ikke kjenner noen, og de fleste vennene bor litt unna.. vanskelig å bli kjent med nye, og jeg føler ikke jeg har den ene venninnen som ville gå gjennom ild og vann for meg, som jeg kan le med, dra på turer med osv... Jeg syns alle fortjener å ha en slik venninne.. Håper hun dukker opp en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty77 Skrevet 18. mai 2011 #4 Del Skrevet 18. mai 2011 Det var trist, men nyt tiden for det den er verdt nå ihvertfall. Om de spør deg, kanskje du kan bare komme med forslag på hva du liker og ikke liker? så kan forloveren plukke en ting som en overraskelse? Var bare en tanke i tilfelle du ville gripe det ann litt anerledes. Si ihvertfall ifra på en eller annen måte. Du skal være så fornøyd som mulig i ditt bryllup, for det er brudens dag og ingen skal ødelegge den for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå