teella Skrevet 28. juni 2011 #21 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har fremdeles nummeret til kompisen min lagret på telefonen. Jeg har prøvd å slette det ved flere anledninger, men jeg klarer det ikke. Jeg er ikke klar for det enda. Det finnes ikke noe rett eller galt i denne sammenhengen, du må føler på hva som er rett for deg. 1
princess89 Skrevet 1. juli 2011 #22 Skrevet 1. juli 2011 Ubeskrivelig vondt å miste noen på denne måten. Mistet selv en nær venn i en bilulykke for et år siden. Jeg slettet nummeret hans ganske tidlig, rett og slett fordi jeg ble knust hver gang jeg så på nummeret. For meg var det det rette å gjøre. Hva som er rett for deg er noe du må avgjøre selv. Vanskelig å si noe i sånne situasjoner, men som jeg har sagt til meg selv igjen og igjen "life goes on". Det hjelper meg å tenke at han aldri hadde ønsket at jeg skulle ha det så vondt. Det tror ikke jeg venninnen din ønsker heller, der hun sitter i himmelen og ser på deg! :-) Lykke til videre. Tenker på deg!
Gjest Anuket Skrevet 2. juli 2011 #23 Skrevet 2. juli 2011 Takk for mange fine svar! Jeg kommer nok til å slette det før eller siden, men akkurat nå klarer jeg det ikke. Jeg kommer nok til å vente en stund til og så vurdere det igjen 1
mumle Skrevet 19. juli 2011 #24 Skrevet 19. juli 2011 Tror nok ikke det finnes noen fasit der, gjør det som er mest riktig for deg. Jeg har enda ikke slettet mamma sitt nummer etter 3 år. Telefonen hennes ligger også her i vinduskarmen. Avslått vel og merke.
Loveangel Skrevet 19. juli 2011 #25 Skrevet 19. juli 2011 jeg skjønner hva du mener. pappa døde i august i fjor, og jeg har enda ikke slettet nr hans. liker på en måte at det fortsatt står pappa i tlflista mi. litt teit men.
Gjest padawan Skrevet 1. august 2011 #26 Skrevet 1. august 2011 jeg har fremdeles nummeret til broren mn på telefonen selv om han døde for nesten to år siden.
Sol79 Skrevet 4. august 2011 #27 Skrevet 4. august 2011 Jeg ringte masse til pappas nummer etter at han døde, kun for å høre stemmen hans på mobilsvaren. Skulle ønske jeg kunne gjøre det nå også. 1
Gjest Skrevet 5. august 2011 #28 Skrevet 5. august 2011 (endret) Jeg har enda nummeret til mamma. Det er 5 år siden nå. Jeg husker hvor forferdelig lei meg jeg ble da mobilen min plutselig sletta di siste meldingene jeg noengang gikk fra henne. Sånn alà "På vei til sykehuset nå. Ikke stress, vi er der først om en time. Glad i deg." Usj.. Nå begynner jeg å grine her. Endret 5. august 2011 av Lille Måne 1
Daniel84 Skrevet 5. august 2011 #29 Skrevet 5. august 2011 Jeg har enda nummeret til mamma. Det er 5 år siden nå. Jeg husker hvor forferdelig lei meg jeg ble da mobilen min plutselig sletta di siste meldingene jeg noengang gikk fra henne. Sånn alà "På vei til sykehuset nå. Ikke stress, vi er der først om en time. Glad i deg." Usj.. Nå begynner jeg å grine her.
louise1 Skrevet 8. august 2011 #30 Skrevet 8. august 2011 Jeg har fremdeles nr til stefaren min. Han var den ultimate pappaen, beste i verden. Har tenkt mye på dette og hvorfor jeg har nr hans enda, etter nesten to år. Men hvorfor skal jeg slette det i det hele tatt? Syns det bare er en betryggende følelse å ha navnet hans der.
Frøken Smilla Skrevet 27. august 2011 #31 Skrevet 27. august 2011 Jeg har fortsatt farmors mobilnummer lagret på telefoenen, nesten halvannet år etter at hun døde. Jeg brukte nesten aldri nummeret, for hun hadde sjelden på telefonen sin, men jeg får meg bare ikke til å trykke "ok" på "slette Farmor?". Det føles feil. Da får det heller ta opp "plass" i telefonboken min.
Gjest Anuket Skrevet 27. august 2011 #32 Skrevet 27. august 2011 Jeg er glad jeg har funnet andre som har samme synspunkt, jeg får meg ikke til å slette det. Og ja det tar jo ikke opp noe plass egentlig - det er bare det at jeg kanskje burde komme meg videre?
Frøken Smilla Skrevet 27. august 2011 #33 Skrevet 27. august 2011 Tja, jeg vet ikke om det betyr at vi ikke har kommet videre? Kanskje det bare betyr at vi ikke vil glemme dem vi har mistet helt ...?
Gjest Anuket Skrevet 27. august 2011 #34 Skrevet 27. august 2011 Tja, jeg vet ikke om det betyr at vi ikke har kommet videre? Kanskje det bare betyr at vi ikke vil glemme dem vi har mistet helt ...? Jeg vet ikke Jeg må innrømme at jeg blir litt forvirret, fordi enkelte venninner har slettet nr hennes og mener jeg burde gjøre det samme for å komme videre. Men jeg har jo det, på en måte, tror jeg ?
Kamikatze Skrevet 27. august 2011 #35 Skrevet 27. august 2011 (endret) Det er din telefon, ikke venninnenes. Selv om det stikker av sorg når du blar forbi nå, vil oppføringen snart gi deg et minnemettet smil om munnen når du blar forbi glade minner. Kanskje lurt å gjøre som Cata skrev, slette selve nummeret, men beholde oppføringen? Endret 27. august 2011 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #36 Skrevet 28. august 2011 Jeg vet ikke Jeg må innrømme at jeg blir litt forvirret, fordi enkelte venninner har slettet nr hennes og mener jeg burde gjøre det samme for å komme videre. Men jeg har jo det, på en måte, tror jeg ? Folk sørger på forskjellige måter og kommer seg videre i ulike tempo. Behøver du å gjøre noe som helst egentlig? Jeg har simpelthen latt avdøde bli stående, og så har oppføringen gjerne forsvunnet med telefonen, enten jeg har mistet den eller kjøpt ny. Alt til sin tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå