Gjest Anuket Skrevet 18. mai 2011 #1 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har fundert en god stund på dette, men uten å faktisk ta en beslutning...For litt over ett år siden, døde en god venninne av meg helt plutselig. Hun falt om, og våknet aldri igjen. På en helg var hun blitt borte. Jeg var ganske tett med henne, hun var morsom, ærlig og bare en fantastisk person i mine øyne. Jeg hadde snakket henne kvelden før, og hun skulle komme til oss på fest dagen etterpå - i stedet fikk jeg beskjed om at hun var borte. Sånn helt plutselig. Nå har det gått ett år, og jeg merker jeg fremdeles savner henne noe veldig! Det jeg lurer på er, hvor lenge skal man vente med å slette nr. til en som er død? Jeg har nummeret hennes fremdeles lagret, og jeg merker jeg blir lei meg når jeg ser navnet hennes og vet at hun ikke er her mer. Men samtidig vil jeg ikke slette det, fordi det da vil føles ut som om jeg fjerner henne helt Ble litt rotete, men jeg lurer på om det er teit av meg å ikke klare å slette nr hennes ennå? Er det på tide å komme seg videre? Noen som har innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Periwinkle Skrevet 18. mai 2011 #2 Del Skrevet 18. mai 2011 Kan være lurt å slette det Jeg opplevde å mmiste noen i nær familie, og tenkte ikke på det å slette nummer. Noen måneder etter dødsfallet ringer han. Det var jo ikke han i den forstand, men kona som hadde overtatt nr'et, men det er en fryktelig ekkel følelse når noe du vet er død "ringer" deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har fortsatt nummeret til mamma lagret og nå er det over 2 år siden hun døde. Jeg føler ikke for å fjerne det. Det er ingenting rett eller galt her. Du gjør det når du føler deg klar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 18. mai 2011 #4 Del Skrevet 18. mai 2011 Farmor døde september i fjor, jeg har ikke klart å slette nr hennes enda... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 18. mai 2011 #5 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg slettet ikke nummeret til min beste venninne før jeg fikk ny telefon etter fire år. Jeg hadde også noen tekstmeldinger liggende i innboksen - noen av dem tomme fordi hun rotet sånn på slutten.. Ingenting rett eller galt her nei. Gjør det du føler for. Det var veldig vemodig å til slutt slette henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 18. mai 2011 #6 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei tusen takk for svar! Jeg er litt usikker på om jeg vil det - fordi jeg føler hun forsvinner helt ut av livet mitt på en måte Jeg får tenke litt mer på det.... til alle dere som fremdeles savner noen dere har mistet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 19. mai 2011 #7 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har ennå ikke slettet nummeret til bestevenninnen min som døde for snartet år siden. Jeg føler meg ikke klar for det, og trenger å se navnet henns på de meldingene jeg ennå har liggende fra henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 22. mai 2011 #8 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg slettet nummeret til bestemor når hun ble borte,for jeg visste at det nummeret hadde en annen fått. Men jeg har jo nummeret i minnet, det får jeg ikke slettet;) Men gjør det du føler er riktig for deg, minnene har du jo for enig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 24. mai 2011 #9 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg har fortsatt nummeret til bestefaren min som døde for ca. 2 år siden. Vurderer ikke å slette det, men det skaper heller ikke noe sorg hos meg, bare glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 27. mai 2011 #10 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg hadde og en veninne som døde, og jeg klarte rett og slett ikke å slette henne. Det var som å slette henne bort fra meg.. Så jeg lot henne stå fram til den dag hvor jeg fikk ny mobil/som kort. Tror det er en ting man må dømme ut i fra hvordan man føler der og da. Ville ikke ha slettet det før jeg hadde følt at jeg ikke har hatt "behov" for nummeret lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 28. mai 2011 #11 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har liker å minnes personen som jeg var så glad i. Nummeret ligger trygt bevart på mobilen min=) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #12 Del Skrevet 28. mai 2011 En venninne døde i fjor høst, jeg har enda ikke slettet nummeret. Jeg vil egentlig ikke slette det, da blir hun borte på ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #13 Del Skrevet 5. juni 2011 En av mine nærmeste døde før jul. Jeg slettet alle meldingene i innboksen fra vedkommende fort. Det ville vært for vondt å stadig se dem. Men jeg har fortsatt nummeret i telefonlista. Det føles som et slag i magen når jeg ser navnet, men vil ikke slette det heller. Vet ikke hvorfor jeg. Det er jo bare på mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #14 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg mistet en av mine i høst. Hadde da akkurat fått ny mobil og sliter med at jeg ikke har noen av meldingene fra vedkommende. Nr. har jeg ikke tenkt å slette. Ja, det gjør vondt noenganger å se navnet der, men likevel vil jeg ikke slette det. Den dagen jeg er klar, vil jeg nok få beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. juni 2011 #15 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg har også mistet flere gode venner over åra, 2 av dem var mine aller beste venner. Har fortsatt numrene til alle, og føler virkelig ikke for å slette noen av dem. Selvom jeg er kommet meg videre, så liker jeg godt å se at de fortsatt er på mobilen min. Så jeg klandrer seg ikke om du ikke sletter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 9. juni 2011 #16 Del Skrevet 9. juni 2011 Man har da vel annet å minnes en person ved enn kun telefonnummeret man har lagret på telefonen...? Men man må gjøre som man selv føler for. Det er nok ingen som reagerer på å slette et nr "for tidlig/sent", utenom personen som sletter. Det er ikke akkurat belastende med et ekstra nummer på telefonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 9. juni 2011 #17 Del Skrevet 9. juni 2011 Folk får gjøre akkurat det de føler er riktig for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 11. juni 2011 #18 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg slettet ikke nummeret til min kjære pappa og vil aldri gjøre det. Selv om jeg ser aldri "Pappa ringer" på skjermen igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. juni 2011 #19 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg slettet nummeret til min far da jeg sa opp mobilabonnementet hans etter han døde. Vil jo ikke komme i skade for uforvarende å ringe noen som evt. får det nummeret om en tid. Da kunne vel både de og jeg få sjokk, tenker jeg. Men jeg beholdt navnet i adresselista på mobilen - bare uten telefonnumrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 12. juni 2011 #20 Del Skrevet 12. juni 2011 Man har da vel annet å minnes en person ved enn kun telefonnummeret man har lagret på telefonen...? Men man må gjøre som man selv føler for. Det er nok ingen som reagerer på å slette et nr "for tidlig/sent", utenom personen som sletter. Det er ikke akkurat belastende med et ekstra nummer på telefonen... Jo selvfølgelig har jeg det, men det er bare litt for vondt ennå å slette henne helt vekk fra "livet" mitt på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå