Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2011 #1 Del Skrevet 18. mai 2011 Bestevennen min har nettop sendt meg følgende melding : " Hei. Kjeder meg, Gidder du bli med å ha litt sex eller?" og vi har liksom aldri en gang kysset. Har kjent han siden vi gikk i barnehagen. Vet han har vært hygget seg med kompissene i kveld og var sikkert ikke helt edru når han skrev dette, men wtf liksom? Skal jeg bare overse dette å late som ingenting neste gang jeg møter han, syns det er dumt om det skal bli klein stemning nå, i og med at vi er så gode venner. Men samtidig blir jeg litt sånn lamslått over dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 18. mai 2011 #2 Del Skrevet 18. mai 2011 Svar: HAHA, gå og legg deg, fylla Sånn hadde jeg svart for å unngå at det blir kleint. Han blir avvist, men har mulighet til å late som at han tøyset når han blir edru fordi han tror du ikke tok det alvorlig. Hvis det gjentar seg får du heller ta det opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 18. mai 2011 #3 Del Skrevet 18. mai 2011 Do it ! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå