Gå til innhold

Er jeg sinnsyk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er strengt ulovlig, og rett og slett ganske sykt.

Best å avslå tilbudet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spør om du er sinnsyk som har lyst på sex med broren din. Svaret er JA. Dette må du IKKE gjøre. Oppsøk hjelp og ta en alvorsprat med din bror.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er du ikke sinnsyk i ordets rette forstand. Men jeg syns det er en fryktelig dårlig idè, å ville ha sex med din egen bror. Du kommer til å angre noe voldsomt når du blir eldre, og jeg kan bare tenke meg hvilke utslag det vil gjøre med psyken din på sikt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror har lenge hintet frem at han vil at vi skal.. ja.. dere vet.

Jeg har veldig lyst til det, elsker når han koser på meg, og tar på meg, er det ulovlig å ha sex med sin bror når begge vil? Ingen får vite noe.

Når din bror på 18 hinter om noe slikt, det har ikke slått deg at det er noe galt med han?

At han har en eller annen form for forstyrrelse?

Når noen gjør slikt, så er det et avvik.

Syns du skal snakke med noen voksne om dette.

Om dere gjør det, så trår dere over en grense. Noe du aldri kan reversere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niema

Bor dere på en plass ikkje nokon kunnne tru at nokon kunne bu?

Det er ikke uvanlig at søsken utforsker seksualitet sammen, når de er barn og de gjennom selvutforsking har funnet ut av "godsakene" sine.

Litt Klara Klok

Dere to er laaaangt over dette stadiet i alder, dere skulle ha beveget dere for lengst mot andre å utforske med. Dog kan det være noe mentalt hos dere som gjør at dere ikke har kommet dere videre og sitter fast psykoseksuelt med hverandre.

Sinnsyk er du ikke men mentalt helt frisk er det heller ei. Å gå videre med tankene vil heller ikke bringe dere nærmere frisk seksuell helse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts er et troll, jeg kødder ikke. Det er INGEN som føler sånn over et søsken de har vokst opp med, samme hvor attraktiv hun/han måtte være. Jeg har selv ei lillesøster som er 1 år yngere enn meg, og som jeg også liker godt som en venn. Hun har alltid vært populære, hatt mange kjærester å flere av mine kompisser har slengt ut seg uheldige kommentarer om hvor fin hun er, og selv ser jeg ikke dette over hodet. Blir kvalm av tanken på noe lignende med henne, samme hva andre sier. Jeg klarer seff å se at hun er pen å attraktiv, men hun tenner meg deffinitit ikke, hun er søstra mi. La vær å svar mer i denne tråden, vet dette må være et troll. Alle som har et søsken vet hvor umulig dt er å få sllike følelser for han/henne.

Hoi hoi, her fant vi årets argument. Det finnes heller ikke seriemordere, siden jeg ALDRI har hatt lyst til å drive med den slags! For slik jeg er og føler ting, er slik alle føler ting og sånn er det med den saken!

EDIT: Ts, jeg syns dette høres ut som en dårlig ide.

Endret av Jafar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...