Gå til innhold

Så en mann bli slått ned for noen dager siden

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

For noen dager siden så jeg en mann bli regelrett slått ned på bensisnstasjonen jeg handler på. Det var da de sto i kassa. Forran i køen sto en kjekk, men litt sleezy type å betalte for seg. I det han skulle til å dra stoppet han opp for å slå av en prat med ei anna jente som hadde kjæresten sin der. Det var tydlig at de var et par, også han kjekkasen forsto dette. Men han drev å øste henne med komplimenter å la ann på henne, noe hun heller ikke avviste. Hun smilte å rødmet mye og så ut til å nyte det. Typen likte ikke dette å ba han ligge unna, men han ignorerte han plent og fortsatte. Da han sa takk for seg og var i ferd med å gå, gikk typen hennes etter han å dro han ned, og sparket til han flere ganger mens han lå nede før den ansatte røt inn å jaget voldsmannen ut.

Dette går igjen hele tiden i hodet mitt, samme hvor mye jeg prøver å la være å tenke på det. Der å ble jeg veldig sjokkert, men ikke nevneverdig traumatisert av hendelsen. Men i ettertid har det plaget meg mye mer. Det jeg tenker på er at voldsmannen liksom så så ufarlig å snill og uskyldig ut. Han så ut som en ordentlig å snill type, kanskje det er derfor det var ekstra ekkelt? Av de to var det liksom han som var offeret som så ut som en bråkmaker. Sitter med en følelse av at man aldri kan stole på noen liksom å vet aldri hva en person er i stand til. Har nettopp voknet fra mareritt om dette igjen å skjelver litt nå. Vil dette gå over egentlig? Har vært sånn siden Søndagskvelden nå, å merker jeg blir mer å mer plaget av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kødder ikke med manneligs stolthet. Har sett flere av mine snilleste kompisser oppføre seg som testosteronfylte, kriminelle villmenn når fremmede menn tråkker over grensene deres. Tror dette må være noe mannelig ur-innstinkt eller noe :P Slapp av det går, menn banker menn dagelig, er ikke noe å la seg traumatisere av dette. :) God natt, prøv å sovne igjen :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår voldsmannen veldig godt. Han burde fiket til dama si i samme slengen spør du meg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår voldsmannen veldig godt. Han burde fiket til dama si i samme slengen spør du meg.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sparke en, som allerede ligger nede, flere ganger er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alt for mange snille gutter står der med lua i hånda å aksepterer at disse bad boyene prøver seg på kjæresten deres. Godt å høre at en satt på plass denne playeren. Håper han fullførte det hele med å dumpe sin utkårede i samme slengen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så han var etnisk norsk? Bra det da, ellers så hadde det vært på førstesiden på VG: Mann med utenlandsk bakgrunn slo ned mann (22) under et ranforsøk av Statoil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at han ikke traff ordentlig de første gangene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh minner <3.

Først til saken: Du er nok bare litt sjokkert over det du har sett, det vil gå over. Men det er som en annen gjest sa over - menn slår menn hele tiden, du som kvinne (antageligvis) har ikke noe å være redd for.

Dette minner meg om sommeren 06 da jeg ble kjent med ei såkalt "ordentlig" jente via nettet og sto fram som playeren jeg var. Vi gikk elendig over ens, men vi holdt kontakt pga kompiss og henne var gode venner. Hun skulle alltid fortelle meg hvor ekkel og umoralsk jeg var haha, gjett hvem som til slutt endte opp i senga med meg? :D Til tross for at hun hadde type.

Så til alle dere som rakker ned på oss "players", vi vet bare hvordan vi skal få fatt på det vi vil ha. Noe dere aldri har forstått. Han som ble slått gjorde sansynligvis bare som meg - han øvde seg! Sjekking er viktig å trene seg på, å det blir mer interessant hvis det står en sjalu type i nærheten å forsøker å stoppe deg. Det at typen blir sint gjør henne bare mer betatt av sjekkeren, og setter typen i dårlig lys. Creds til at han våget seg fram, til tross for den kontrollerende kjæresten, synd han fikk juling, men tipper likevel han er den moralske vinneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som skrev dette. Brått var jeg anonym. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kommer

Kjente jeg fikk lyst til og slå ned fyren som flørta selv jeg. Og jeg er i hvert fall en rolig kar, som ikke en gang spyler spylevæske på syklister når de oppfører seg tullete i trafikken.

Men alle har sin grense, og min grense tråkkes også over når frekke, sleazy tullinger leker kjekkaser. Da kan de kun vente seg 90kg med sinne som måker de rett ned. Min beste forsvarstaktikk, som forsåvidt har fungert bra de siste seks årene er å SE litt gæern ut. Da avverger man de aller fleste situasjoner. Har ikke opplevd at noen har bråket, slengt dritt, prøvd seg på dama (selv om hun er dritfin) eller noen ubehagelige opplevelser i det hele tatt de siste seks årene. Snauklippt hår, litt skjegg og hettegenser gjør susen! Gud, jeg kommer nesten (sæder) av meg selv når jeg snakker slik!

gaahhuhhghurgle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet: JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente jeg fikk lyst til og slå ned fyren som flørta selv jeg. Og jeg er i hvert fall en rolig kar, som ikke en gang spyler spylevæske på syklister når de oppfører seg tullete i trafikken.

Men alle har sin grense, og min grense tråkkes også over når frekke, sleazy tullinger leker kjekkaser. Da kan de kun vente seg 90kg med sinne som måker de rett ned. Min beste forsvarstaktikk, som forsåvidt har fungert bra de siste seks årene er å SE litt gæern ut. Da avverger man de aller fleste situasjoner. Har ikke opplevd at noen har bråket, slengt dritt, prøvd seg på dama (selv om hun er dritfin) eller noen ubehagelige opplevelser i det hele tatt de siste seks årene. Snauklippt hår, litt skjegg og hettegenser gjør susen! Gud, jeg kommer nesten (sæder) av meg selv når jeg snakker slik!

gaahhuhhghurgle

Sjarmerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...