Gå til innhold

Har rykte på meg for å være en player.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er evighetstegnet? OL-ringene?

Ja, never ending story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg alle kort på bordet nå. Samtal. La henne vite at det er henne du vil ha. Når dere har kontakt, vis henne at hun en den eneste for deg, selv om du ikke har henne ennå. Gi henne litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg gjør.

I forbindelse meg studier møter jeg hu ganske ofte.

for det første har jeg kutta ut flere folk, som ikke er av den "gode arten" (player-livvstil), og i stedet for å komme arrogant slentrende inn i forelesningen tar jeg dette nå seriøst. for å vise henne at jeg KAN.

Jeg har skjerpet stilen min og klippet meg i en frisyre jeg vet hun liker. Og ja, jeg vet dette høres sprøtt ut, men jeg gjør nå dette for å bevise det for henne at jeg faktisk vil ha henne.

jeg har sagt det til henne flere ganger at hun er fin, og en gang ropte jeg det ut i forelesningen slik at alle jentene skulle få med seg dette.

dessverre ble ikke ting bedre av det.

jeg tror det kan bli noe, men det virker som om hun vil at HVIS det skal bli noe, så skal det være privat inntil videre, så derfor flørter jeg med henne i smug, fordi HUN vil dette tror jeg.

dessverre er hun ikke sååå flørtede tilbake, men det hender hun glimter til.

jeg er, som en player dårlig med ord når det kommer til damer som gjør meg nervøs, så jeg blir egentlig bare stum og kønete når hun snakker til meg. ba henne med ut på en øl, men etter en time ville hun dra. :(

ts.

Men du burde også passe på så det ikke blir FOR mye også da, skjønner det er vanskelig og vite hva som er for mye og ikke.

Men jeg tror du burde dempe det litt, og holde deg til småflørting og ikke virk for desperat. Det skremmer henne garantert bort når du allerede er på så tynn is. Så rett og slett, ro ned, flørt med hun og heller se an responsen hennes og ta det derifra ;) skap litt spenning!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det jeg gjør.

for det første har jeg kutta ut flere folk, som ikke er av den "gode arten" (player-livvstil), og i stedet for å komme arrogant slentrende inn i forelesningen tar jeg dette nå seriøst. for å vise henne at jeg KAN.

Jeg har skjerpet stilen min og klippet meg i en frisyre jeg vet hun liker. Og ja, jeg vet dette høres sprøtt ut, men jeg gjør nå dette for å bevise det for henne at jeg faktisk vil ha henne.

jeg har sagt det til henne flere ganger at hun er fin, og en gang ropte jeg det ut i forelesningen slik at alle jentene skulle få med seg dette.

jeg tror det kan bli noe, men det virker som om hun vil at HVIS det skal bli noe, så skal det være privat inntil videre, så derfor flørter jeg med henne i smug, fordi HUN vil dette tror jeg.

jeg er, som en player dårlig med ord når det kommer til damer som gjør meg nervøs, så jeg blir egentlig bare stum og kønete når hun snakker til meg. ba henne med ut på en øl, men etter en time ville hun dra. :(

ts.

Du høres jo egentlig bare patetisk ut, så jeg skjønner godt hun bare vil dra.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo enklere damer der ute, som du sikkert vet alt om. Du kommer uansett til å dumpe hun etterhvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hvordan i allverden kan du være en player?

Du er ihvertfall på god vei til å bli tøffel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

At en fyr tidligere har vært en player trenger ikke å ha noen betydning. At han LYVER derimot... er ikke bra!

Jeg har selv rota rundt endel, men når jeg er i forhold så er det kjæresten som er den eneste interessante og jeg føler ikke behov for bekreftelse/oppmerksomhet fra andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke player assosiasjoner når jeg leser det du skriver, ts. Du virker mer som en desperat og tullete fyr, som skriker ut til en hel forelesning at hun er fin ++. Ikke særlig sjarmis....

Uansett, ville heller kjørt et litt roligere tempo fremover og heller holde tilbake og se om det evt gjør noe forskjell. Ikke mat henne så mye med så mye tull hele tia, du fremstår ikke som seriøs i det hele tatt da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg gjør.

jeg er, som en player dårlig med ord når det kommer til damer som gjør meg nervøs, så jeg blir egentlig bare stum og kønete når hun snakker til meg. ba henne med ut på en øl, men etter en time ville hun dra. :( ts.

Player, DU?Hahaha,høres ut som en 14 år gammel gutt som tror det å være player handler om å dra på seg ei sæggebukse og gjøre det rævva på skolen. Også er du 27? Jeg har møtt mange playere i mitt liv, og du høres helelr ut som han som står alene i kroken å stirrer på alt og alle. Snx :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler det sterkt fordi hun dumper deg, så fort hun hadde blitt hodestups hadde interessen din falt, og sånn kommer du til å leve et helt liv. Sånne som deg klarer ikke slå seg til ro med en person, du er for usikker på deg selv til å klare deg uten konstant oppmerksomhet.

Såååå, lykke til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det seg også slik at players egentlig ikke er så enormt attraktive hos det motsatte kjønn i noen annen sammenheng enn et kjapt ligg. Hvis hun er ute etter en kjæreste har du nok noen enorme hindringer du må komme deg over.

Jeg hadde ihvertfall ikke hatt noen ønsker om å være sammen med en kar som hadde hatt seg med masse andre kvinner på skolen/arbeidsplassen/generelt. Som man reder ligger mann. Ei kvinne som ligger med mange menn er ei hore, en mann som ligger med mange kvinner er en player... men de jeg kjenner ser ikke noe mer positivt på en player enn de gjør med ei "hore".

Du må jo overbevise henne om at den tiden er forbi. Men selv om hun tror på deg, så har du fortsatt hatt sex med masse andre kvinner dere vil treffe regner jeg med siden du er en player. Og tenk for en skam hun kan komme til å føle?

Nei, jobb hardt for å forandre deg til det bedre. Men vær deg selv, ikke lat som om du plutselig liker f.eks. teater eller kunst hvis ikke du gjør det. Du må for all del slutte å lyve og heller satse på sannheten og å bli litt voksen. Kanskje roe ned flørtingen og henge med henne litt mer som en venn. Ikke være så intens hvis du skjønner. La henne bli kjent med mannen, ikke flørteren.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS du er ikke ærlig ovenfor deg selv, enten så ser man det eller så ser man det ikke. Du sier at du har gjort noe ille i hennes øyne slik at hun ser deg som en flercella amøbe og etter de to halvliterene på byen så kunne du like så gjerne vært fra en annen galakse.

Du virker til å ikke inneha særlig dybde/ lite kontakt med dine emosjoner, skal du være ærlig så må en senke sin verdi(het) med å ta inn over seg også det kullsvarte, direkte uten filtre som kunstnerisk melankoli og annet dekadent chic accessory.

Mon dieu, verden er som en sviske, tørr, seig og veldig søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg gjør.

ts.

Jeg skjønner veldig godt at ting ikke ble så mye bedre av det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jente25

TS: Du vil bare ha henne fordi hun ikke vil ha deg. (Som player regner jeg med du ikke er vant til at damer ikke vil ha deg og derfor - Den første som ikke vil ha deg blir du stupforelska i)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Hæ? Jeg hadde syntes at det hadde vært søtt om en fyr ropte ut i klassen at jeg var fin! :sjenert: Er jo slikt man ser på film.

Du får bare vise at du har forandret deg da :)

Si det som det er, at du liker henne skikkelig godt og at du godt kan gå sakte frem osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest :-) anna

Hadde jeg vært deg så hadde jeg oppført meg helt motsatt av den "vanlige" greia mi.

Jeg hadde spurt om jeg kunne få snakke med henne på tomannshånd. Og så hadde jeg sagt det som det var. At du er forelska i henne, at du ikke vil plage henne, men at du håper på at hun skal gi deg en sjanse.

At du har vært litt vill av deg tidligere, men at du faktisk synes hun er helt spesiell. Og at når du har dumma deg ut med å lyve og med å late som, så har det vært fordi du ikke har greid å oppføre deg normalt overfor henne.

Du kan også si at selv om du tuller og fleiper med mange så har du faktisk aldri sagt noe slikt som det du sier nå til noen før.

Men ikke overdriv dette "jeg vet at jeg er en player"-pratet ditt, det kan bare føre til at hun synes du er litt "full of yourself", jeg synes faktisk det allerede, bare etter å ha lest i tråden her. Det er mulig du og kompisenen snakker slik om deg, men det betyr ikke at hun synes det er hverken morsomt eller kult.

Om det er slik at du er en flørt så tar hun jo ikke signalene du sender ut seriøst. Du sier det jo til alle. Da må du faktisk fortelle henne at du mener mer. Og du må være deg selv og være ærlig og vise sdeg sårbar. Du må risikere noe.

Og så må du spørre henne om hun kan tenke seg å gå på kino med deg, bli med deg ut for å spise eller hva som helst egentlig. Si at det er så enkelt som at du har så lyst til å bli bedre kjent med henne. Vær mest opptatt av henne oppe i dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...