Gå til innhold

Betatt av en på jobben

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte i ny jobb for 3 uker siden,å nå er jeg så betatt av en jeg jobber med,han er ikke den peneste i verden eller noe,men det er bare noe med han som får det til å vrenge seg inni meg,jeg kan bare stå å nistirre på han i evigheter.. Jeg er små forelsket tror jeg,med engang jeg så han inn i øynene viste jeg at det var noe :o

Men jeg har samboer,å vi EIER hus sammen... Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Been there, done that. Mitt råd: Ikke rot deg bort i eller knull noen på jobben.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud det er jo så vanskelig.. Trodde aldri jeg skulle føle sånn for noen! har aldri noensinne følt det sånn over samboeren min engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna!

Du risikerer å avslutte forholdet med samboeren din bare for å finne ut at typen på jobb ikke er interessant i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss se, grunner for å holde deg langt unna:

1. Du har samboer

2. Dere har hus sammen

3. Du jobber sammen med han du er betatt av (dårlig kombo)

4. Han er sikkert ikke like interessert i deg

5. Det er nok en midlertidig interesse fordi du vil ha noe du ikke kan få

Grunner for å gjøre det slutt med kjæresten din nå og prøve deg på kollegaen din:

1. Fordi du har lyst

.....?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugarandspice

Mitt beste tips er å hold fingrene av fatet! Det kan være morsomt og alt det der in the moment, men tiden etter = Not soo fun!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that!

Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Jeg hadde samboer, hus og hele pakka. Forelsket meg i ei på jobben. Vi holdt på en stund. Viste seg at vi ikke passet sammen i det hele tatt. I øyeblikket var alt herlig. Veldig herlig.

Men etter en stund gikk alt skeis. Jeg mistet samboer og huset. Og hun jeg holdt på med på jobb vendte meg ryggen! Alt gikk rett og slett til helvete!

Gå i tenkeboksen enda en gang før du hiver deg løs på fyren. Fordeler og ulemper med situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Been there, done that!

Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Jeg hadde samboer, hus og hele pakka. Forelsket meg i ei på jobben. Vi holdt på en stund. Viste seg at vi ikke passet sammen i det hele tatt. I øyeblikket var alt herlig. Veldig herlig.

Men etter en stund gikk alt skeis. Jeg mistet samboer og huset. Og hun jeg holdt på med på jobb vendte meg ryggen! Alt gikk rett og slett til helvete!

Gå i tenkeboksen enda en gang før du hiver deg løs på fyren. Fordeler og ulemper med situasjonen!

Den fortjente du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillat deg selv å være litt forelsket, men hold det der, og la det for all del ikke bli noe mere.

Det er ikke unaturlig å bli (små)forelsket i en kollega, men det betyr ikke nødvendigvis at det er ditt livs o store kjærlighet. Dagdrøm litt for deg selv, men være bevisst på å ikke flørte. Etter en stund vil det nok gå over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...