Gjest småleg forvirra Skrevet 17. mai 2011 #1 Del Skrevet 17. mai 2011 Heisann. Velger å ikkje poste dette på diskusjon.no kor eg har ein brukar med relativt mange postar og at dette er eit forum kor det er mykje meir kvinner. For å komme med litt "basisinfo", så går me begge i klasse og har gjort det sidan hausten ifjor, og har kjent kverandre sidan den tid. Me snakkar og relativt mykje, både privat og på skulen, i og med at ho sitt rett bak meg. For nokre veker sidan ble det slutt mellom denne jenta (Kall ho Anne) og typen. Ho vart ikkje så trist, meir sint, og seier ho ikkje vil ha noko meir med han å gjer. Me er begge raudruss, og igår hadde eg vors heime hos meg sjølv, med meg, Anne og nokre andre personar i klassen + frå min omgangskrets. Me hygga oss, drakk og lo, og skulle seinare på byn. Når dei andre gjekk ut for å ta seg ein røyk, begynte Anne å bli meir intim, satt seg oppå meg å begynte å bite meg i kinnet og øyra og kysse meg nedover halsen. Eg svarte med noko sånt som at ho "beit for hardt, så enten fekk ho gje seg å bite eller bite litt meir forsiktig." Det endte med at ho slutta å bite, og kyssa meg istaden. Ho var heller ikkje så redd for å vise det til dei andre ka me gjor på. Ho var heller ikkje full på nokon som helst måte, ho hadde knapt drukket tre halvlitere med cider, medan eg hadde drukket ein sekspakning øl. Eg tålar relativt mykje, i og med at eg er ganske høg og stor (ikkje "feit", meir normal.) Me fortsatte vorset, og me kosa med kvarandre mens me høyrte musikk å så fotballkampane som gjekk på TV. Etter fotballkampen var ferdig, ca 20.00, drakk ho litt for mykje, og blei ganske så full. Då skulle me til byn, men mast bussen, så me måtte ringe sjåfør. Anne begynte å spy, og me fant raskt ut at me måtte sende ho heimatt, så me ringte ein forelder. Anne insisterte heile tida på at ho kunne sove hos meg, og ville ikkje heim fordi foreldra kom til å bli sur på ho. Eg nekta ikkje for at ho kunne sove over hos meg, eg hadde eit gjesterom til overs som ho kunne ligge på. Men eg skjønte raskt at det beste hadde vore om ho kom seg heim, så foreldra slapp og bli bekymra for kor i alle dagar ho blei av. Eg og ein anna person i klassen satt å passa på ho så ho ikkje skulle sovne på bakken, heilt til ein av foreldra kom. Når ein av foreldra kom, reiste ho seg opp og ga meg eit kyss og ba meg om å ikkje finne på noko tull og kose meg på byn. Tidlegare idag fekk eg melding om at ho angra på at ho drakk så mykje, og ikkje visste kvifor ho drakk så mykje som ho gjor og at ho ville være med på byn, og at me fekk snakkast på onsdag på skulen. Så spørsmålet her er eigenlteg om eg skal ta dette vidare eller berre la det ligge, sidan ho nett har gjort det slutt med typen. Håpar på nokon skikkelege svar frå nokon smarte kvinnar her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 17. mai 2011 #2 Del Skrevet 17. mai 2011 Sjansen for at du er en rebound type er ganske stor, så jeg ville vært skeptisk. Men den som intet våger intet vinner, så hvis du tør kan du bli litt rolig kjent med henne, og se hvordan det går. Det kan jo være at hun er forelsket i deg, uavhengig av at det så nylig er slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest småleg forvirra Skrevet 17. mai 2011 #3 Del Skrevet 17. mai 2011 Satt å tenkte på "rebound guy", men det er nok som du seier, den som intet våger intet vinner. Ho er ganske åpen og lett å snakke med, så det skal nok ikkje være noko problem å få ut ka eg følar for ho når og om den tid kjem. -TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå