Gå til innhold

Kameraten min er forelska i meg...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En av mine beste venner er forelska i meg. Før jeg visste dette pleide vi å kline litt på fylla en gang i blant. Jeg la ikke noe i det,og trodde ikke han gjorde det heller.. Så fikk jeg da vite dette. Når jeg ser på ham skjærer det inni meg, og jeg får lyst å gråte,for jeg synes så utrolig synd på ham! Vet selv hvordan det er å bli avvist.. Så jeg lurte på om noen har råd om hvordan jeg kan si til ham på en fin måte at jeg ikke føler det samme..

Han er verdens herligste gutt, jeg vil ikke såre han..

Vi er en gjeng som er sammen veldig mye,så jeg kan ikke bare unngå ham heller, og jeg er veldig glad i ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Patetisk av deg å kline med han da, finnes menn med følelser også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sånt er så utrolig kjipt. Men prøv å sett deg selv i hans situasjon. Hadde du ønsket å få vite det?

Jeg tror det beste er å fortelle det så fort som mulig. Han har jo helt sikkert forhåpninger, og det blir bare verre jo lengre du venter..

Men skjønner hvor kjipt det er, for det kan bli vanskelig for han å være rundt deg når han har følelser du ikke gjengjelder.. Men man kommer alltids over det..

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk av deg å kline med han da, finnes menn med følelser også.

Vi var to om det. Og var kun for litt koa,skulle ikke bety noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sånt er så utrolig kjipt. Men prøv å sett deg selv i hans situasjon. Hadde du ønsket å få vite det?

Jeg tror det beste er å fortelle det så fort som mulig. Han har jo helt sikkert forhåpninger, og det blir bare verre jo lengre du venter..

Men skjønner hvor kjipt det er, for det kan bli vanskelig for han å være rundt deg når han har følelser du ikke gjengjelder.. Men man kommer alltids over det..

Lykke til :)

Takk for forståelse!:)

Ja,kansje jeg skal sende ham en sms.. Virker som han håper litt ja. Vanskelig å finne de rette ordene også.. Iallefall uten å virke innbillsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et voksent menneske sender ikke sms. Du viser deg kvinne nok til å snakke med han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...