FrøkenJosefine Skrevet 17. mai 2011 #21 Skrevet 17. mai 2011 Det at en faktisk må gå ut og drikke seg fra sans og samling i 20-årene (eller enda eldre) er uttrykk for umodenhet. Har man et så begredelig sjelsliv at man ikke har noe å pludre med hjemme? F.eks en god bok å lese? Det at folk går og ut og spiser med gode venner og gjerne tar et glass vin eller to til maten har jeg ingenting mot, men det å drikke 10 øl og dra rundt på byen og hoie er pent sagt usmakelig. Man ødelegger faktisk hele helgen, som skal være restitusjonstid. Vel.. Jeg må si meg veldig uenig i det du sier, og synes det er merklig at du lager regler for hvordan andre skal oppføre seg.. En middag med vin er greit, men noen øl for mye i vennskaplig lag er et tegn på begredelig sjelsliv? Vil heller si at det tyder på at man kan slappe av og nyte livet, ikke ta seg selv så høytidlig og kose seg med gode venner... Og restitusjonstid som du så fint kaller det, kan for noen være å slippe håret løs og være litt villmann! Det må være utrolig vanskelig å ha så utrolig mange regler for seg selv og andre!! Det må virkelig være svekkende for sjelen... 1
Xaphan Skrevet 17. mai 2011 #22 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er ikke fyllesyk i dag. Ikke fordi jeg er så moden at jeg holder meg for god til å drikke på 16 mai, men rett og slett fordi jeg er bedt på fest i dag og dermed ville spare meg Jeg drikker når jeg blir bedt på fester jeg tror jeg kan ha glede av, og da bryr jeg meg fint lite om det er 16 mai, første juledag eller en vanlig dag. 3
The Kitten Skrevet 17. mai 2011 #23 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er ikke fyllesyk i dag, for jeg var ikke på fest i går.
Gjest Anjelika Skrevet 17. mai 2011 #24 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er for en gangs skyld ikke fyllesyk på 17. mai. Men er typisk nok vanlig syk da Koser meg litt med å se feiringen fra sofaen da, jeg har aldri likt å være midt i alt styret og folkemengdene på 17. uansett. Henger kanskje sammen med at jeg vanligvis er fyllesyk den dagen
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #25 Skrevet 17. mai 2011 Selv om man fester 16 mai, så betyr ikke det at man drikker seg sørpafull heller. Skjønner ikke hvorfor man er så forbanna umoden fordi man vil dasne og ha det gøy. I følge noen her må man tydeligvis bare holde seg hjemme hvis ikke er man barnselig Jeg fester heller ikke hver gang jeg har fri fra jobb, men 16 mai er tross alt en stor fest dag og da vil jeg ut på byen med gode venner enn å bare sitte hjemme. Hvis jeg er umoden pga det, så får vel folk bare synes det da.
Fluffe Skrevet 17. mai 2011 #26 Skrevet 17. mai 2011 Selv om man fester 16 mai, så betyr ikke det at man drikker seg sørpafull heller. Skjønner ikke hvorfor man er så forbanna umoden fordi man vil dasne og ha det gøy. I følge noen her må man tydeligvis bare holde seg hjemme hvis ikke er man barnselig Jeg fester heller ikke hver gang jeg har fri fra jobb, men 16 mai er tross alt en stor fest dag og da vil jeg ut på byen med gode venner enn å bare sitte hjemme. Hvis jeg er umoden pga det, så får vel folk bare synes det da. overskriften er "Flere som er fyllasjuk idag?"
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #27 Skrevet 17. mai 2011 overskriften er "Flere som er fyllasjuk idag?" Okei sjef.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #28 Skrevet 17. mai 2011 Jeg må si meg enig i at mange der ute er de som aldri ble voksne, uansett hvor mye man vrir og vender på det. Men de tilhører hvilken gruppe? Skulle likt å hørt noen ramse opp, slik at en ser at de er overalt.
Gjest Anuket Skrevet 17. mai 2011 #29 Skrevet 17. mai 2011 Var kraftig fyllasyk i morges...men det gikk heldigvis over. Kom meg inn til sentrum og fikk sett toget, russen, venner, og spist litt. Nå er jeg hjemme igjen og prøver å lese, men vil i grunn heller møte venner Har alltid vært tradisjon å feste 16 mai for meg i hvertfall, gjerne følge med på fotballkampen, vors og så ut 1
UnderCover Skrevet 17. mai 2011 #30 Skrevet 17. mai 2011 Jeg og har for "tradisjon" å feire 16mai før 17 Og ja, jeg var også fyllasjuk idag tidlig
Gjest BabyBlue Skrevet 17. mai 2011 #31 Skrevet 17. mai 2011 Japp. Var bra shitfaced i går. Håper for min del at det ikke var noen som tok i bruk sine fancy kameramobiler. Det ble litt for mye og , så jeg ble , men slapp helidgvis å , men til gjengjeld er jeg ganske og . Og vil aldri gjøre det igjen, for når alt kommer til alt føler man seg dagen etter.
antibac Skrevet 17. mai 2011 #32 Skrevet 17. mai 2011 Har som regel alltid feira 16. mai istedenfor 17. mai (med unntak av da jeg var russ, da var det feiring døgnet rundt). Jeg var ute selv i går, var ikke i seng før i 5-6 tiden, så jeg sov til 15:00 i dag. Jeg var ikke fyllesjuk, men heller ikke i humør til å stresse meg ned til byen. 17. mai begynner derimot for meg nå, for snart skal jeg på fest og drikke MER. Jeg har kanskje ifølge noen andre her et "begredelig sjeleliv". Vel, jeg tror dere har det verre enn meg da dere må "dømme" hva andre gjør med livet sitt. Jeg driter i dere som heller sitter hjemme og strikker, jeg vil ut og feire disse dagene på min måte, som inneholder alkohol! Have fun, folkens. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #33 Skrevet 17. mai 2011 Har som regel alltid feira 16. mai istedenfor 17. mai (med unntak av da jeg var russ, da var det feiring døgnet rundt). Jeg var ute selv i går, var ikke i seng før i 5-6 tiden, så jeg sov til 15:00 i dag. Jeg var ikke fyllesjuk, men heller ikke i humør til å stresse meg ned til byen. 17. mai begynner derimot for meg nå, for snart skal jeg på fest og drikke MER. Jeg har kanskje ifølge noen andre her et "begredelig sjeleliv". Vel, jeg tror dere har det verre enn meg da dere må "dømme" hva andre gjør med livet sitt. Jeg driter i dere som heller sitter hjemme og strikker, jeg vil ut og feire disse dagene på min måte, som inneholder alkohol! Have fun, folkens. Samme her, jeg drakk igår og skal drikke mer idag
Abdullah Skrevet 17. mai 2011 #34 Skrevet 17. mai 2011 Alkisene har våknet ser jeg. Det var sikkert bare mødrene deres som var samstemte i dag morges da. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #35 Skrevet 17. mai 2011 Alkis av å drikke to dager etter hverandre så sjeldent som max 2 ganger i året? artig du 1
Gjest Anuket Skrevet 17. mai 2011 #36 Skrevet 17. mai 2011 Alkisene har våknet ser jeg. Det var sikkert bare mødrene deres som var samstemte i dag morges da. Haha jøss alkisene faktisk Til din informasjon var jeg oppe kl 7 idag og organiserte 17 mai frokosten, var og på plass nede i sentrum kl 10 for å se prosesjonen 2
Abdullah Skrevet 17. mai 2011 #37 Skrevet 17. mai 2011 Haha jøss alkisene faktisk Til din informasjon var jeg oppe kl 7 idag og organiserte 17 mai frokosten, var og på plass nede i sentrum kl 10 for å se prosesjonen Med dunkende hodepine og blodsprengte øyne?
Gjest Anuket Skrevet 17. mai 2011 #38 Skrevet 17. mai 2011 Med dunkende hodepine og blodsprengte øyne? Nei, bare litt sliten og kvalm - men mot kvalmen brukte jeg melk. Har hatt en flott dag jeg (til tross for festing kvelden før)
antibac Skrevet 17. mai 2011 #39 Skrevet 17. mai 2011 Alkisene har våknet ser jeg. Det var sikkert bare mødrene deres som var samstemte i dag morges da.
Gjest Anjelika Skrevet 17. mai 2011 #40 Skrevet 17. mai 2011 Alkisene har våknet ser jeg. Det var sikkert bare mødrene deres som var samstemte i dag morges da. Burde ikke du sitte og lese en god bok eller noe heller? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå