AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 -Nei, i år, skal jeg ikke drikke 16mai :fy: Og så kommer 17, og jeg gikk rett i fellen, som jeg alltid gjør. Kan jeg skylde på at de andre frister meg og at det ikke ergøy å sitte edru alene når alle er på feirings-fylla? Jeg skal ingenting idag da, så jeg skal ikke gjøre annet enn å spise den største frokosten i manns minne, og tv-titting av togene til det ikke er mer 17-mai å se på. Gratulerer med dagen
Abdullah Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor skal voksne mennesker feire natt til 17. mai? 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor skal voksne mennesker feire natt til 17. mai? Voksne mennesker uten barn feirer stort sett det. Vanskelig å komme ut av gamle vaner kanskje? At det er fotballen som bygger opp stemningen til videre fyll hjelper vel heller ikke
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Nei, overhodet ikke. Hvorfor skulle jeg være det? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Voksne mennesker uten barn feirer stort sett det. Vanskelig å komme ut av gamle vaner kanskje? At det er fotballen som bygger opp stemningen til videre fyll hjelper vel heller ikke Hvorfor svarer du deg selv?
Gjest Uglefot Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Nei,er ikke fyllesyk. Har aldri hadd noen tradisjon med å feste natt til 17. Ser ikke helt greia med det om man ikke er russ. Tok meg et glass likør,det var det nærmeste av festlighet jeg kom igår.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Det er helt vanlig å feste 16 mai. Jeg var på byen i går og det var fult over alt Masse folk og mye liv. Det er ikke bare russen som fester 16 mai.
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 (endret) Det er helt vanlig å feste 16 mai. Jeg var på byen i går og det var fult over alt Masse folk og mye liv. Det er ikke bare russen som fester 16 mai. Nei det har du helt rett i. Alle de andre er de som aldri ble voksne.. :gjeiper: Endret 17. mai 2011 av HunterLady
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #9 Skrevet 17. mai 2011 Det er helt vanlig å feste 16 mai. Jeg var på byen i går og det var fult over alt Masse folk og mye liv. Det er ikke bare russen som fester 16 mai. Det er det jeg og mener. Det er helt vanlig. Hilsen TS. (som svarer i sin egen-startende tråd)
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #10 Skrevet 17. mai 2011 Så, alle som liker å ta seg en fest, er barnslige? Eller gjelder det kun på 16.mai huff huff, tenk å gjøre sånt!
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2011 #11 Skrevet 17. mai 2011 Så, alle som liker å ta seg en fest, er barnslige? Eller gjelder det kun på 16.mai huff huff, tenk å gjøre sånt! Stemmer det. Festing generelt er lame stuff. Spesielt lame er man om man fester den 16.! Slik er det bare. :gjeiper:
Abdullah Skrevet 17. mai 2011 #12 Skrevet 17. mai 2011 (endret) For mange er kanskje 17. mai en fridag, ergo kan man innta alkohol dagen i forveien, men uansett er det en uting. Natt til 17. mai er normalt russens dag, og det er jo fint om de kan ha dagen for seg selv. Ellers tror jeg ikke de fleste aleneboende uten barn 'fester' så ofte, kanskje i enkelte miljøer. Det er jo mange som faktisk har et liv. For de som ikke jobber i helgene er det jeg helt herlig å endelig å ha energi til å få gjort de tingene man ikke makter på hverdagene. Endret 17. mai 2011 av Abdullah
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #13 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er voksen uten barn, og jeg er ikke fyllesyk. 2
Gjest Uglefot Skrevet 17. mai 2011 #14 Skrevet 17. mai 2011 Jeg synes det er litt sånn typisk nordmenn. "Wuhu! En fridag,da MÅ vi jo drikke oss drita!" Ikke alle som tenker slik men veldig mange. Synes det er trist holdning. Men,if it makes you happy; have fun go mad 2
FrøkenJosefine Skrevet 17. mai 2011 #15 Skrevet 17. mai 2011 Russens dag? Synes russen har hatt egne dager i flere uker nå jeg... Noen har tradisjon for det, rett og slett.. Jeg hadde tradisjon for det, men har igrunn gått bort fra det ettersom jeg sjelden drikker lenger..
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #16 Skrevet 17. mai 2011 men uansett er det en uting For deg. Så du står fritt til å la være. Fint det, vel
Fluffe Skrevet 17. mai 2011 #17 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har ikke noen behov for å drikke hver gang det er en fridag dagen etterpå.
Abdullah Skrevet 17. mai 2011 #18 Skrevet 17. mai 2011 Det at en faktisk må gå ut og drikke seg fra sans og samling i 20-årene (eller enda eldre) er uttrykk for umodenhet. Har man et så begredelig sjelsliv at man ikke har noe å pludre med hjemme? F.eks en god bok å lese? Det at folk går og ut og spiser med gode venner og gjerne tar et glass vin eller to til maten har jeg ingenting mot, men det å drikke 10 øl og dra rundt på byen og hoie er pent sagt usmakelig. Man ødelegger faktisk hele helgen, som skal være restitusjonstid.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #20 Skrevet 17. mai 2011 Har man et så begredelig sjelsliv at man ikke har noe å pludre med hjemme? F.eks en god bok å lese? Gir ikke de andre 364 dagene i året sjelsliv nok? Folk får da faktisk gjøre som de vil, alle som en. Så kan du sitte hjemme og lese bok både 16. og 17. mai, værsågod 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå