Gjest Étoile Skrevet 8. november 2003 #1 Del Skrevet 8. november 2003 Sikkert litt i seneste laget siden vi skal ut i kveld, men prøver allikevel... Hvilken restaurant i Oslo er best på Indisk mat? (Hadde egentlig tenkt oss på Agra, men åpen for å prøve noe nytt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. november 2003 #2 Del Skrevet 8. november 2003 Helt klart Mother India i Pilestredet. Lite, intimt, hyggelig betjening, ok priser og goood mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 8. november 2003 #3 Del Skrevet 8. november 2003 Liker Village Tandoori i Bygdøy Allé. Syns servicen og maten er meget god, og stemningen behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 8. november 2003 #4 Del Skrevet 8. november 2003 Enig med Poirot: Mother India! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigerpus Skrevet 8. november 2003 #5 Del Skrevet 8. november 2003 Mother India! Det lå en i Paleet en gang også, lenge siden jeg har vært der men den var også bra. Tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. november 2003 #6 Del Skrevet 8. november 2003 Ja, her var jo alt sagt som trengte å sies: Mother India. Knøttlite, men helt herlig. (Trist Klips drømmer seg tilbake til tiden da hun bodde et steinkast unna...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 8. november 2003 #7 Del Skrevet 8. november 2003 "Anarkali" på løkka *smatte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. november 2003 #8 Del Skrevet 9. november 2003 Liker Village Tandoori i Bygdøy Allé. Syns servicen og maten er meget god' date=' og stemningen behagelig.[/quote'] Min favoritt også. Har vel å merke ikke prøvd alle byens indiske, men kommer stadig tilbake til Village Tandoori. Har også sansen for den lille, rare nederst i Maridalsveien, men husker ikke hva den heter i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #9 Del Skrevet 10. november 2003 Rehmans ved Birkelunden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. november 2003 #10 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har veldig sansen for Shalimar på sinsen, den er vel egentlig pakistansk, men maten er jo veldig lik i India og Pakistan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. november 2003 #11 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg stemmer for Agra på Aker Brygge. Hvor endte dere opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 10. november 2003 #12 Del Skrevet 10. november 2003 Vi endte opp på Mother India etter alle anbefalingene her inne. Super mat, men for trangt til at det ble noe særlig romantisk... Satt ett par klin inntil oss på begge sider. Blir nok Agra neste gang, bedre plass, og like god mat synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. november 2003 #13 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg syns den i Kirkevn (Majorstua) er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #14 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg viste ikke at Mother india eksisterte enda. Jeg hadde min første indiske opplevelse der. Siden har jeg spist mye på karry & ketchup, men også endel på grünerløkka, men husker ikke hva det heter. Men nå skal jeg virkelig ta meg en tur til Mother India :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 11. november 2003 #15 Del Skrevet 11. november 2003 Liker den pittelille i Maridalsveien... EKSTREMT godt mat :D Rehman`s på Grünerløkka er også å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #16 Del Skrevet 11. november 2003 Rehman`s på Grünerløkka er også å anbefale Rehmans var det, jeppåpp :blunke: der har de veldig god mat :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 11. november 2003 #17 Del Skrevet 11. november 2003 Ikke sant ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 11. november 2003 #18 Del Skrevet 11. november 2003 Liker også den lille nederst i Maridalsveien! Kjørte forbi med bussen når de nettopp hadde fått nytt neonskilt, eieren sto utenfor og beundret det blinkende verket. Jeg elsker glorete neonskilt! :D Ellers syns jeg man nesten ikke kan bomme når det gjelder indisk, har enda til gode å gå på en indisk jeg ikke har likt. Så preferansene går mer på service og miljø og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 11. november 2003 #19 Del Skrevet 11. november 2003 Min favoritt er Anarkali på Grünerløkka. Bedre enn Mother India, Rehmans og Agra. Prøv den neste gang, den har litt "strøkkafe" følelse det er hyggeligere på Grünerløkka enn Aker Brygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå