Gå til innhold

Beste Indiske restaurant i Oslo?

Gjest Étoile

Anbefalte innlegg

Gjest Étoile

Sikkert litt i seneste laget siden vi skal ut i kveld, men prøver allikevel...

Hvilken restaurant i Oslo er best på Indisk mat?

(Hadde egentlig tenkt oss på Agra, men åpen for å prøve noe nytt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, her var jo alt sagt som trengte å sies: Mother India.

Knøttlite, men helt herlig.

(Trist Klips drømmer seg tilbake til tiden da hun bodde et steinkast unna...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dalwhinnie
Liker Village Tandoori i Bygdøy Allé. Syns servicen og maten er meget god' date=' og stemningen behagelig.[/quote']

Min favoritt også. Har vel å merke ikke prøvd alle byens indiske, men kommer stadig tilbake til Village Tandoori. Har også sansen for den lille, rare nederst i Maridalsveien, men husker ikke hva den heter i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte opp på Mother India etter alle anbefalingene her inne. Super mat, men for trangt til at det ble noe særlig romantisk... Satt ett par klin inntil oss på begge sider.

Blir nok Agra neste gang, bedre plass, og like god mat synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg viste ikke at Mother india eksisterte enda. Jeg hadde min første indiske opplevelse der. Siden har jeg spist mye på karry & ketchup, men også endel på grünerløkka, men husker ikke hva det heter. Men nå skal jeg virkelig ta meg en tur til Mother India :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker også den lille nederst i Maridalsveien! Kjørte forbi med bussen når de nettopp hadde fått nytt neonskilt, eieren sto utenfor og beundret det blinkende verket. Jeg elsker glorete neonskilt! :D

Ellers syns jeg man nesten ikke kan bomme når det gjelder indisk, har enda til gode å gå på en indisk jeg ikke har likt. Så preferansene går mer på service og miljø og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Min favoritt er Anarkali på Grünerløkka.

Bedre enn Mother India, Rehmans og Agra. Prøv den neste gang, den har litt "strøkkafe" følelse det er hyggeligere på Grünerløkka enn Aker Brygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...