Gå til innhold

Hvorfor gjør han dette mot meg?

Gjest what-a-mess

Anbefalte innlegg

Gjest what-a-mess

Det er en gutt som jeg har kjent en liten stund, vi har snakka litt sammen når vi har møtt hverandre, men vi har aldri vært noe mer enn bekjente. Så for noen uker siden fikk jeg melding av han, og vi har snakka sammen på meldinger siden da (meldingene var litt flørtete og "vi holder på" liknende). Jeg sendte melding til han lørdag kveld og har enda ikke fått noe svar fra han... Men da jeg var ute i byen i går kveld, så jeg han (han var på jobb)sammen med en annen jente. Hun jenta stod og klengte på han, mens han lo og det så ut som om han synes det var gøy. Han så ikke meg, og jeg snakka heller ikke med han fordi jeg var med noen venninner og vi måtte rekker bussen hjem. Jeg kan virkelig ikke sjkønne hva han driver med. Han sender melding hverdag, mens nå har jeg ikke hørt fra han på 2dager. Jeg sendte en melding til han, men har ikke fått noe svar enda! Hva er det han driver med? Er han lei av meg? hvorfor sender han ikke melding tilbake? og hva med jo jenta? :( Trenger desperat hjelp her, blir utrolig lei meg pga han, selvom jeg ikke er forelska i han. vil ikke gi han opp heller! Hvorfor begynnte han egentlig å snakke med meg in the first place???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(meldingene var litt flørtete og "vi holder på" liknende)

Hva betyr egentlig det?

Du skriver at du ikke er forelsket i han, men at du ikke vil gi han opp? Det synes jeg er litt egoistisk.

Han begynte sikkert å snakke med deg som en venn/syntes du var interessant. Jeg synes det høres ut som om han har noe på gang med den jenta du så han med, og om det stemmer så vil han sikkert ikke sende flørtete meldinger med andre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sånn at man ikke "eier" noen selvom man flørter...Dere er ikke sammen så han er ikke bundet til det på noe vis.. Dere datet heller ikke, men litt kontakt på sms!

Moralsk burde han kanskje gitt deg et lite hint, men siden det kun er tekstmeldinger det er snakk om så holder det faktisk iblant og ikke svare.. Du la rett og slett mere i dette enn han gjorde..:)

Han flørtet med deg, men dere hadde tydeligvis ikke noen planer om å møtes? Siden dere dro hver for dere til byen?

Pust med magen, ta det med ro og nyt sommerdagene som singel..:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest what-a-mess

Jo vi har hatt planer om å møtes, bare det at jeg aldri har kunnet...

Jeg vet jeg ikke eier han, men uansett, kjedelig når man ser sånt. Selvom jeg ikke liker han som noe mer enn en venn enda, så vet jeg at det er mulighet for det!!

Blir bare så sykt forbanna, irritert og skuffa/lei meg når han bare kutter meg ut, uten å si i fra om det :( FML!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest what-a-mess

Han var på jobb og jeg skulle egentlig ikke til en annen by, men endte opp i dne byen hvor han jobber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er sårt, mente ikke å virke krass i mitt første innlegg altså :klem:

Dersom han har spurt deg om å finne på noe tidligere og du aldri har hatt tid til å være med kan det jo godt hende han tror at du ikke er interessert på den måten?

Dersom han har noe på gang med den andre jenta synes jeg du skal prøve å være glad på hans vegne, og fortsette å være venn med han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest what-a-mess

vansklig å være glad på hans vegne, når han ikke henger med meg :/

Han ser ganske bra ut så jeg er ganske sikker på at han kan få nesten hvem han vil. Dermed kan han vel egentlig bare velge og vrake når det kommer til jenter, og jeg var en av de jentene han valgte i noen uker, men ikke nå lengre tdligvis...

Faen, jeg blir så sinna! kan han ikke bare fortelle meg hva det er, enten om han ikke vil møte meg mer eller ikke liker meg eller hva det er!!

Burden jeg sende han en melding om noen dager og bare skrive noe som dette:"Lenge siden vi har snakka nå, hva skjer?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He's just not that into you. Slutt å bruke så mye krefter på en uskyldig sms-flørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Du er jo egentlig ikke interessert i ham. Kun oppmerksomheten han gir deg. Gå videre og så håper jeg han skjønner tegninga med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PRIMA

vansklig å være glad på hans vegne, når han ikke henger med meg :/

Han ser ganske bra ut så jeg er ganske sikker på at han kan få nesten hvem han vil. Dermed kan han vel egentlig bare velge og vrake når det kommer til jenter, og jeg var en av de jentene han valgte i noen uker, men ikke nå lengre tdligvis...

Faen, jeg blir så sinna! kan han ikke bare fortelle meg hva det er, enten om han ikke vil møte meg mer eller ikke liker meg eller hva det er!!

Burden jeg sende han en melding om noen dager og bare skrive noe som dette:"Lenge siden vi har snakka nå, hva skjer?"

Nei, ikke senda han melding, dropp hele fyren. Han har gått til ei ny ei, og da vil du bare føle deg teit ved å mase på ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sorry

Jo vi har hatt planer om å møtes, bare det at jeg aldri har kunnet...

Pisspreik! Vil du møte ham kan du møte ham. Det er bare snakk om prioriteringer. Du har deg selv å takke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest what-a-mess

Faktisk så har grunnene til at jeg ikke kunne møte han vært eksamens øving, som virkelig trengtes og feiring av bestemor sin 70års dag! Kan liksom ikke droppe none av de delene for å møte han... Har sakt til han hva grunnene er så han skjønner hvorfor jeg ikke kan møte han.

Men jeg føler ikke at jeg maser på han, for han sendte ofte flere meldinger om dagen... Og hvis jeg ikke svarte på 5 min, så skreiv han "Hva svarer du på den forrige meldingen?" osv.

Men hvis jeg sender han melding og han svarer, skal jeg prøve å foreslå å møtes hvis det passer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sorry

Faktisk så har grunnene til at jeg ikke kunne møte han vært eksamens øving, som virkelig trengtes og feiring av bestemor sin 70års dag! Kan liksom ikke droppe none av de delene for å møte han... Har sakt til han hva grunnene er så han skjønner hvorfor jeg ikke kan møte han.

Det er faktisk grenser for hvor mye det er vits i å lese. Ja, det er viktig med eksamenslesing, men det er sunt å komme seg litt ut av lesesalen etter en lang dag. Jeg har selv vært student, så det vet jeg en del om. Og når det gjelder 70-årsdagen til bestemoren din: hvor mye jobb er det egentlig, eller bruker du det litt som en unnskyldning?

Men jeg føler ikke at jeg maser på han, for han sendte ofte flere meldinger om dagen... Og hvis jeg ikke svarte på 5 min, så skreiv han "Hva svarer du på den forrige meldingen?" osv.

Men hvis jeg sender han melding og han svarer, skal jeg prøve å foreslå å møtes hvis det passer seg?

Det virker som at han maser litt, hvis han ikke klarer å vente til du har svart ham. Det er selvfølgelig ikke et godt tegn.

Men hvis du vil møte ham, ikke vær diffus, kom heller med et konkret forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...