Gå til innhold

"Takk" etter sex?

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Du kan takke om du vil og hvis det var virkelig bra så sier du - Bare vent til neste gang du he he heee...Og ser på han med ertende blikk, da skjønner han at du vil gjøre det gjenn og at du var fornøyd.

Jeg bruker bare å smile være glad å kose, finne på noe skikkelig koselig litt etter vi har gjort noe så vi har det utrolig bra sammen jeg og samboeren min. Det er god mat, filmer, kos, musikk, massasje, dra på kafe og sånt hele tiden. Elsker livet mitt pga dette :D

Christine 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

:oops: Jeg er visst uvanlig jeg da... Jeg takker for det meste, jeg. Og har jeg god sex m noen, er det klart jeg takker. Ikke sånn takk for at du ville være så snill å ha sex m meg, men man takker da for gaver. Og får jeg en orgasme eller fler, kan det godt falle seg naturlig å si takk etterpå. Eller som jeg sa til en "takk det var godt nå kan du gå." Men det hører til sjeldenhetene, asså.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si takk for sex....??

Da hadde jeg følt meg jævlig billig......

Har ikke no med "billig" å gjøre. Men når jeg har hatt en veldig god orgasme blir jeg så takknemlig for hele opplevelsen, at jeg får lyst til å takke mannen min for at han gjør meg så godt. Men det er jo halvveis på fleip da - og jeg ante ikke så mange andre pleier å gjøre det... :ler:

Han takker forresten han også, og det syns jeg er litt fint. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...