*Lillian* Skrevet 8. november 2003 #21 Del Skrevet 8. november 2003 Tusen takk for at du vil ha sex med meg! Uhm, nei - jeg har aldri sagt takk etter sex. Tilfredse blikk sier vel mer enn ord Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. november 2003 #22 Del Skrevet 8. november 2003 Føler ikke at det er natulig å takke ....det er jo noe man har sammen. Som lillian sier - blikkene etterpå (og kosen på armen) sier alt .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 8. november 2003 #23 Del Skrevet 8. november 2003 Det hender at vi sier på spøk "Værsågod. Nå skylder du meg en femmer. Cash." og sånt etter oralsex. Men aldri noe sånt som takk og mene det seriøst. Om noen hadde sagt det til meg og faktisk ment det hadde jeg fått latterkrampe tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 8. november 2003 #24 Del Skrevet 8. november 2003 Sier ikke takk. Vil ikke høre noe takk heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. november 2003 #25 Del Skrevet 8. november 2003 jeg pleier å bake en kake det sier mer enn tusen ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SapphireF Skrevet 9. november 2003 #26 Del Skrevet 9. november 2003 Ja, NÅR man har betalt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 9. november 2003 #27 Del Skrevet 9. november 2003 Jo, det hender faktisk at jeg sier takk etter sex med samboeren min. Ikke "takk for at du ga meg/jeg fikk orgasme" (jf. annen tråd om man gir eller får denslags), men fordi jeg er generelt takknemmlig for at han er den han er. Følelsene kan liksom flomme litt over i sånne sammenhenger. Men det er i grunnen ikke sexen jeg takker for. Dette ble litt rotete, håper dere skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2003 #28 Del Skrevet 9. november 2003 Når det gjelder nye partnere bruker jeg å si: takk- det blir 1000 kroner... :oops: Ikke mer enn tusen????? Neida... det har hendt at det er kommet et "Takk" etterfulgt av litt latter og en god klem. Vet ikke hvorfor. Har liksom bare blitt sånn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 9. november 2003 #29 Del Skrevet 9. november 2003 Det har vel hendt at jeg har sagt takk. Ikke "takk for at du hadde sex med meg". Men hvis jeg har hatt det spesielt deilig, og er tilfreds og fornøyd. (F.eks. etter en særdeles vellykket multiorgasme). Da blir han stolt og glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 9. november 2003 #30 Del Skrevet 9. november 2003 Har visst sagt det et par ganger, men mest som en spøk. Skal sies at en gang jeg husker å ha sagt det var det etter at jeg hadde sendt han (vi var ikke sammen) en meldig om at hjeg trengte en orgasme, og om han kunne hjelpe meg. Etterpå sa jeg tusen takk, kledde på meg og gikk. Vi hadde et noe sært forhold, og han gjorde stadig det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. november 2003 #31 Del Skrevet 10. november 2003 Takker ikke bokstavelig, men sørger for å fortelle ham hvor flott, deilig og bra jeg syns han er og hvor heldig jeg føler meg fordi jeg har ham... stort sett hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 10. november 2003 #32 Del Skrevet 10. november 2003 Etter en one-nighter for noen år siden, sa jeg, idet jeg gikk hjem på mårran... "Thank you for a funky time". Det kom av seg selv. Ble nesten flau av meg selv, men måtte glise i drosjen hjemover...hva måtte han ikke tro om meg.. Tok med andre ord en aldri så liten "Prince". hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. november 2003 #33 Del Skrevet 10. november 2003 Etter en one-nighter for noen år siden, sa jeg, idet jeg gikk hjem på mårran... "Thank you for a funky time". Det kom av seg selv. Ble nesten flau av meg selv, men måtte glise i drosjen hjemover...hva måtte han ikke tro om meg.. Tok med andre ord en aldri så liten "Prince". hehe.. Suverent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kane Skrevet 10. november 2003 #34 Del Skrevet 10. november 2003 Når det gjelder nye partnere bruker jeg å si: takk- det blir 1000 kroner... :oops: Den var bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #35 Del Skrevet 10. november 2003 Å si takk for sex....?? Da hadde jeg følt meg jævlig billig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #36 Del Skrevet 10. november 2003 Hvorfor skal man ikke si "takk" ??? For meg handler det like mye om å få lov å "gi"............. takk for at jeg fikk lov å gi deg god sex/være god mot deg .............. - som "takk for at jeg fikk....." Er ikke en "selvfølge" at man kan ha sex........... men det er det vel få som tenker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 10. november 2003 #37 Del Skrevet 10. november 2003 Takk etter sex? Nei, det har jeg aldri sagt og heller aldri hørt. Men sier og hører: - Det var godt - Jøss, nå ble jeg helt nummen/ør/svimmel - Pust pes pust pes - Masse koseprat :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 10. november 2003 #38 Del Skrevet 10. november 2003 Takk etter sex jeg sier at det var godt har altdig sakt det . det er vel ikke mange som takker , jeg har ivertfall ikke hørt om det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2003 #39 Del Skrevet 10. november 2003 Har opplevd det noen ganger med en elsker, og det fikk meg straks til å assosiere til en slags master/slave-ting.... Selv om det overhodet ikke var ment som noe annet enn "tusen takk, det trengte jeg" fra hans side. Takker aldri selv, det blir helt feil for meg... Men bøyer meg gjerne opp/ned/frem og gir ham et kyss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 10. november 2003 #40 Del Skrevet 10. november 2003 Nei jeg må nok si nei der ja.. Det blir for rart føler jeg. Hadde jeg sagt det en gang, hadde vel gubben trodd det hadde tilltet helt for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå