Gå til innhold

Liv Annette & Dagfinn

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er 12 dager igjen og jeg ble drukket ut i helga som tidligere vist på innleggene her.

Vi begynte klokka 19 på lørdag - noe som var ganske deilig da vi kunne få nyte dagen litt hjemme og hvile før kvelden satte i gang.

Jeg ble hentet hjemme og kursen ble satt mot Stavanger sentrum. Vi endte først på Resturant: Vertshuset Mat og Vin. Etter et nydelig måltid ble det bestemt at vi skulle ta turen til Skagen Brygge Hotell - der hadde min forlover booket oss inn på et av de beste rommene og her skulle vi overnatte.

Vi koste oss på hotellet noen timer med vorspiel så ble det bestemt at bruden skulle ut og selge diverse ting for å kjøpe seg inn på en Nattklubb. De tingene som jeg måtte selge var:

- En grønn Bh.....

- To kondomer

- En reflex

- Pose med erter

- Cupido

- Intim serviett........

Jeg fikk faktisk solgt alt utenom bh - var vel litt for støgg og for liten til at noen ville ha den. Ble positivt overrasket over hvor festlig folk var når jeg tok denne oppgaven svært seriøst icon_smile.gif Jeg manglet kun 3 kroner fra å komme inn, men det ble spandert da icon_smile.gif Så fortsatte vi festen på JAVEL nattklubb frem tl 3-4 tiden og gikk så til hotellet for å legge oss. Helt skutt.

Var litt dårlig i går på morgenen, men det gikk heldigvis over. Hadde en kjempeflott kveld med venninner og er så glad for at mine ønsker ble tatt til etterrettning icon_smile.gif

NÅ er det ikke lenge til neste utdrikkingslag med min forlover igjen og det blir spennende å se hvor vi ender opp.

Hilsen hu med 12 dager igjen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Takk for besøk i dagboka! Det var koselig icon_smile.gif

Arti å høre om utdrikningslaget ditt også!! Det hørtes arti ut! Det var bra du skrev det inn, så jeg husket å gjøre det også icon_lol.gif

Nå har du jammen ikke lenge igjen!! Gler du deg ikke? Det kribler i magen min mer og mer jo nærmere vi kommer... Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange dager igjen... Tenk at om 10 dager er du gift!

Jeg får frysninger jeg, det er så spennende. Ønsker dere hjertelig tillykke, håper du deler litt av opplevelsen med oss her på KG!

Hilsen Atilla som gifter seg 6.juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

10 dager igjen og da vil jeg si tusen takk til June 2002 og Attilla som har tatt seg tid til å skrive i dagboka mi. Akuratt nå planlegger jeg ikke så mye bryllup. Har gjort ferdig Kirkeprogrammet på data og det samme med sangene som skal inn i heftet. Som mange forstår skal vi ikke ha noe særlig med sanger og det blir helst velkommen, kaffevise og takk for maten.

Til helga skal jeg printe ut programmene og gjøre dem klar til neste helg. Jeg skal også klippe meg denne helga så det blir spennende å se hvordan dette blir. Ellers så skal vi ha øvelse i Kirken på mandag med våre forlovere samt onkelen til Dagfinn som skal ta bilder fra vielsen. Neste uke blir det vel å sjekke de vi har bestillt at alt er i orden der og rykke inn annonse i avisen da.

Sola skinner her i Stavanger idag og det hadde vært flott om vi fikk en flott dag, men det gjenstår jo å se...bryter ikke sammen av den grunn.

Ellers så er det en sjanse for at mine besteforeldre ikke kan komme, min bestefar har fått influensa og er dårlig så vi får håpe og krysse fingrene. Uansett så kommer helsa hans foran alt annet.

Jeg har faktisk ikke så mye mer å skrive - men vi har valgt ut det meste som trengs.Da vi skal festen på hotell ( http://www.hummeren.no ) er det ikke noe særlig behov for at vi stresser. De dekker og gjør alt som skal ordnes icon_smile.gif fantastisk.

Da skriver jeg sikkert mer etter helga igjen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi nå er det bare noen få dager igjen!!!

Er kjempespent på deres vegne.. (Kanskje jeg tilogmed lurer meg ned i kirka på bryllupsdagen deres for å få et glimt av dere..??? )

Håper at alt går bra og at dere får hvilt dere godt ut før den store dagen!!

Masse klemmer- lykke til!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heia Viwi

Det er bare å ta turen innom i Kirken vettu.

Ja det er kun 8 dager igjen og i går hadde jeg forening så det holdt meg opptatt det hele dagen. I morgen blir det turen til frisøren.

Jeg har lest gjennom alle innleggene her om slør osv og har begynt å lure på om jeg kanskje burde ha det også, men nå har jeg vært så sikker i min sak at jeg ikke skal ha det så det blir nok ikke det icon_smile.gif Jeg har jo prøvd det på og så helt nils ut.

Ikke lenge før dere gifter dere heller nå. Jeg tar meg fri fra jobben fra torsdag til tirsdag så da blir det noen dager å slappe av på. Må få nytt førerkort - kjører ennå med det gamle - passet venter jeg med til vi kommer hjem fra ferien heller - det haster ikke så mye det.

Hvordan ligger dere an med planlegginga deres da ? Det kommer til å føles veldig rart når vi er ferdige med planlegginga nå.

8 dager igjen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva? Jeg tror ikke du trenger noe slør. KJolen din var så fin, og hvis du skulle ha perler i håret blir jo det kjempefint!!

Det er nok lurt å ha noen dager fri før bryllupet ellers stuper du i seng tidligere enn nødvendig icon_smile.gif

Skal du forresten å ordne neglene dine? var de flinke??

håper nervene er i behold- bare 8 dager igjen. Er samboern nervøs eller??

hilsen meg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen Viwi

Jeg skal inn til Neglemakkeren på torsdag for å fikse neglene - ringte inn og de tar 650 for nytt sett. Jeg har jo spart negler, men de knekker hele tiden. Jeg skal gi deg tilbakemelding på hvordan det ble - har alltid hatt lyst til å gjøre det så det blir en liten bursdagsgave til meg selv - fyller året på onsdag icon_smile.gif

Elllers er annonsering sendt inn til avisen og det kommer 18 April. Så det er ikke så mye igjen nå icon_smile.gif

Jeg tror heller ikke jeg trenger slør - det var så stilig det med hårpynten - vi kunne jo ikke feste det i håret akuratt, men hun laget en slags bøyle som skal festes i håret og guri det så flott ut icon_smile.gif Så i morgen skal det bli herlig å få shinet opp håret mitt skikkelig icon_smile.gif synes det er tjafsete - alle andre skrøyter - men jeg liker det ikke.

Nå er det endelig helg så jeg kommer med mer info på mandag icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann

På denne tiden neste lørdag er jeg en gift kvinne og dermed frue icon_smile.gif må le litt når jeg tenker på det. Men før den tid skal jeg også feire bursdagen min så det blir en utrolig travel uke gitt.

Jeg skulle ha vært hos frisøren i dag, men hun var syk så det får vi heller gjøre på onsdag. På torsdag skal jeg inn til Neglemakeriet i byen og da skal jeg få meg noen nye negler - jeg har prøvd å spare, men de blir ikke noe flotte akuratt. Så dermed går vi hardere til verks.

Det eneste som gjenstår nå er faktisk å kjøpe inn lebestift samt mascara samt å printe ut Kirkeprogram og Sanger. Kirkeprogrammene jobber i printeren nå så det er ikke noe særlig som gjenstår da. Tror faktisk vi har full kontroll.

Ikke lenge igjen her på KG nå, det har vært utrolig morsomt å være her - men nå går det mot slutten. Skal selvfølgelig fortelle hvordan dagen har vært først da icon_smile.gif Men det får man ikke vite før om ca. en og en halv uke.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips til mascara:

Jeg kjøpte Lancome sin vannfaste mascara. Syns den er fantastisk. Ikke drysser den, den forlenger og gjør øyevippene litt tykkere. Et scoop for meg iallfall!

Ja på denne tiden neste lørdag mottar dere masse hyllest og alle vil ha bilder av dere og sånn. Bare å ta på seg sitt beste smil da!!

klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Får vel skrive litt her også da icon_smile.gif

Takk for tips Viwi mht mascara. Jeg vurderte enten Lancome eller Kanebo sin Mascara. er fornøyd med begge de to merkene.

Jeg tenkte at jeg tar turen ned til byen etter at vi har hatt øvelsen i Kirken så får jeg heller se om jeg kan finne noe der icon_smile.gif Det burde vel ikke være så vanskelig det da.

Ja fem dager igjen nå - gjett om nervene kommer nå snart regner vi med. Men først skal jeg feire 26 års dagen min på onsdag. Det er mye som skjer denne uka - men det er greit å få alt overstått så kan vi leve litt mer normalt uten å tenke på bryllup osv.

To mnd. til så reiser vi til Sicilia også icon_smile.gif gleder meg villt til den turen der jeg.

Takk for meg nå for i dag da icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 20April2002!

Tenkte jeg skulle skrive litt til deg jeg, nå som endelig dagen er kommet.

Denne dagen har du jammen venta lenge til er en stund siden du skrev første innlegget her på KG.

Du har jo alt under kontroll, så de siste dagene nå kan du bare kose deg, det eneste du trenger å gjøre nå er å gå ut bryllupsskoa så ikke du får vondt i beina på lørdagen.

Husk også å ha en jakke eller en genser med vid hals på så du ikke ødelegger håret når du skal skifte til brudekjolen.

Jeg har to tips til deg på lørdagen:

1. Nyt øyeblikket!! Når du går opp kirkegulvet er det akkurat som du drømmer.

Stopp om litt i løpet av dagen, og ta alt inn. Det er så mye intrykk å få med seg. Så det er fort gjordt å ikke få med seg noe.

2. Slapp av!

Nå har du ordnet med dette bryllupet i et år. Og du har alt i boks. Denne dagen skal du bare kose deg, ikke tenke på om alt blir perfekt, for det kommer det til å bli uansett.

Så håper jeg at du blir sånn som meg, klarer ikke å løsrive meg fra denne siden jeg selv om jeg er gift.

Kanskje vi ses inne på Snartgravid.com også, får du hadde vel slutta på p-pillen, ikke sant.

Tilslutt vi jeg bare ønske deg all mulig lykke til lørdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia vennen:)

3 HELE DAGER IGJEN NÅ BARE icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_wink.gif

ville bare ønske dere lykke til og ønsker dere bare vel og lykke resten av framtiden icon_smile.gif

kom tilbake og fortell oss hvordan det gikk icon_smile.gif

stor klem fra azi icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Må si tusen takk Prinsessa og Perser.

Ja nå er vi nede på tre dager igjen - det begynner å krible så smått - det gjør det ikke så mye enklere når kolleger på jobben begynner å synge Here comes the bride icon_smile.gif Men det er så koselig da.

Fikk noen nydelige gaver fra mine kolleger i går og det hadde jeg ikke ventet heller.

I dag blir det frisering på meg - gleder meg til å forme håret mitt litt jeg icon_smile.gif

I morgen og fredag tar jeg meg fri fra jobben og jeg er tilbake igjen neste onsdag. Skal ikke reise vekk, men det er alltid greit å ha noen dager fri før man halser tilbake på jobb igjen. Gleder meg også til i morgen for da kommer mine besteforeldre og på fredag kommer tanta mi også og fetteren mn - da blir det fullt hus.

Da hadde jeg ikke mer å si for i dag - jeg kommer tilbake med en siste oppdatering sikkert neste onsdag så det er bare å følge med icon_smile.gif krysser fingrene for at vi får en flott dag og at kanskje været holder seg slik det er nå - er jo så flott ute da.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken

Jeg blir helt nervøs på dine vegne jeg! icon_biggrin.gif Håper du er fornøyd etter turen til frisøren og at det ikke blir noen problemer i siste liten! Gratulerer så mye med dagen også - håper den ble feiret bra!

LYKKE TIL!! icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vel huset å bli fullt av gjester så du har vel mer enn nok å henge fingrene i. ville bare innom her og si at jeg ønsker dere to alt det beste på lørdag. Håper været blir strålende og at alt blir som du har drømt om og planlagt!!

klem vivi12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

I går var endelig vår store dag kommet. Den vi har ventet på i så lang tid.

Vi våknet begge to klokka 0900 og inntok en nydelig frokost sammen. Og da klokka ble 1200 begynte mine forberedelser for den store dagen.

Hos frisøren ble jeg sminket og frisert....kjempeflott behandling hos Chess i Stavanger så tusen takk for det. Jeg hadde utrolig nok ingen synlige nerver da tiden begynte å nærme seg til vielsen. Vi koste oss hos frisøren med Fanta og Champagne

Da klokka nærmet seg 1445 tok vi taxi opp til Kirken. Pappa møtte oss på Kirketrappen og jeg ble utrolig rørt da en staut oljearbeider som han sa at jeg så nydelig ut. Så spilte organisten opp Wagner og dørene gikk opp. Må innrømme at klumpen satt i halsen da vi gikk opp Kirkegangen sammen. Til og med presten hadde tårer i øyne ble jeg fortalt av gjestene. Vielsen ble godt mottatt og vi leste opp løftene selv samt vi leste opp lesningene som skulle være i Kirken. Min kjæreste ektemann sa at jeg så nydelig ut da han tok imot meg hos presten og det er så flott å høre. Jeg følte meg skikkelig god i går.

Da vielsen var over hadde vi mottakelse på kirketrappen og så tok vi turen ned til fotografen der vi hadde halvannen time med bilder. Tiden gikk så fort og vi fotograferte så si uten pauser.

Da klokka var ca. 1745 ankom vi Hummeren der vi skulle ha mottakelsen. Vi ble møtt med bjeller og hurrarop fra våre gjester. Middagen ble inntatt ca. 1830 og utrolig nok gikk alt etter planen. Vi hadde til forrett: Skalldyrtallerken og hovedrett hadde vi surstek med fløtegratinerte poteter, friske grønnsaker og nydelig waldorf salat. Desserten var hjemmelaget is med lune bjørnebær....namm namm.

Vi fikk mange nydelige taler og den flotteste kom fra min mann til meg der han avsluttet " jeg elsker deg" det satt godt i hjertet. Jeg holdt også en tale til min mann og fremførte diktet "Du er alltid der for meg" det var en utrolig flott dag. Det var flott dans og da den eldre garden trakk seg bort i ett tiden fortsatte festen på Hotellet blant den yngre garden og vi holdt det gående frem til klokka 4 i dag morges. I dag har vi sett gjennom gavene og bare kost oss sammen. Vi hadde en nydelig frokost på Hummeren og en kjempeoppvartning da vi overnattet med nydelig frukt tallerken

Så konklusjonen på denne dagen er at det har vært en nydelig og minneverdig dag. Så med disse ord sier jeg tusen takk til alle på KG for kjempegode tips og råd underveis. Gled dere det er den beste dagen så langt i vårt liv.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære deg!!!

Gratulerer som fru!!!

Fikk helt tårer i øynene av å lese om dagen deres. Så ut som dere hadde en fin dag. Fikk dessverre ikke tid til å lurkikke i kirka-måtte være på jobb litt tidligere enn venta.. men jeg håper du legger ut bilder av dere her på KG slik at vi kan få se hvor vakre dere var icon_smile.gif

Klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...